Zazvonil zvonek oznamující konec hodiny.
Sasha : ,,Tak povídej. Co se stalo?"
Já : ,,On Calvin....asi se bude stěhovat...."
Sasha. : ,,Ale ne...to mě mrzí..."
Já : ,,Ale je tady ještě stále šance, že se neodstěhují. Není to prý jistý."
Sasha : ,,Tak doufejme, že to dobře dopadne."
Přikývla jsem.
Sasha : ,,Ale teď pojď na záchod. Musíš se umít."
Obě dvě jsme se zvedli a šli na záchod.
U umyvadla jsem si opláchla obličej a trochu upravila svůj make-up. Sasha si mezitím došla na záchod.
Když jsem byla hotová, vešla dovnitř April.
April : ,,Ahoj."
Já : ,,Ahoj."
Zas ten můj fake úsměv.
April : ,,Brečela jsi."
Přikývla jsem.
April : ,,Co se stalo?"
V tu chvíli k nám došla i Sasha. Podívala se na mě stylem, jestli jí to chci říct. Přemýšlela jsem, jestli jí to říct.
Nakonec jsem si řekla, že by bylo fajn mít dalšího člověka, kterému můžu znovu věřit.
Já : ,,Nic to není. Možná se bude stěhovat můj dlouholetý nejlepší kamarád."
April : ,,To mi je líto."
Já : ,,Nemusí."
April : ,,A kamarád, jo? Vy spolu něco máte?"
Já : ,,To, že kluk a holka jsou nejlepší kamarádi neznamená, že spolu něco musíme mít. Takže ne."
April : ,,Aha. A ty ho máš ráda?"
Nad mou odpovědí jsem přemýšlela.
Já : ,,No jako....svým způsobem ano."
April : ,,To mě mrzí."
Já : ,,Nemusí."
Všechny tři jsme se sebrali a odešli zpět do třídy.
Zbytek školy pokračoval stejně jako vždycky. Takže nudně.
Všichni jsme si zbalili a uklidili věci do skříňky. Já jsem si hodila kabelku přes rameno a hodlala odejít. Když v tom mě někdo zastavil.
April : ,,Hele Vio, nechceš se mnou sedět na obědě?"
Já : ,,No, můžeš. Ale sedím už s Hannou a Sashou."
April : ,,Dobře."
Obě dvě jsme šli na oběd, kde jsme se sešli s holkama.
K obědu byly makaróny se sýrem. Konečně něco dobrého.
Při obědě jsme si hodně povídali o tom, jaké to bylo pro April na Floridě a tak. Hodně jsem se s ní nasmála.
Jen po většinu času dělala jednu věc, která mě trochu vytáčela. A holky zřejmě taky. Po skoro celou dobu si povídala skoro jen se mnou. Holky skoro po celou dobu přerušovala, nebo řeč převedla směrem ke mně.
Trochu neslušné. Ale beru to s nadhledem. Je nová a teprve se seznamuje. Navíc ne každému musí sednou každý. Ale i tak...
ČTEŠ
Dancing Violett
Teen FictionJsem Violett Berry, prostě obyčejná holka. Nebo jsem aspoň byla Život jsem nikdy neměla dost lehký, ani moje sestra Ale život je hold o překážkách, které musíme překonávat, ne snad?