Ráno mě vzbudil budík. Stále mi bylo špatně. Rozhodla jsem se to na sobě nedávat znát.
Ustala jsem si postel a odešla do koupelny. V koupelně proběhla klasická ranní hygiena.
Venku se dnes mělo ochladit, konečně. Oblékla jsem si černé legíny a světle fialové tričko, na které jsem nandala tmavě fialovou mikinu bez zipu.
Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.
Musím říct, že jsem v obličeji vypadala jako zombie. Kruhy pod očima zamaskovali korektor a pudr. Na oči jsem nanesla řasenku a všechno zakončila tmavě fialovou rtěnkou.
Na oči jsem si nasadila černé brýle bez dioptrií. Občas se mě lidé ptají, proč nosím falešné brýle. Mě se na mě prostě líbí. Ale nenosím je pořád.
Navoněla jsem se svým oblíbeným parfémem Bi-es Paradise.
Do černého, koženého batohu jsem naházela věci do školy. Plus pár potřebných věcích. Takže mobil, klíče a peněženka. Málem bych zapomněla. Přidala jsem si do ní kartičku pojištěnce.
V kuchyni jsem se jako ostatně vždycky potkala s Rose.
Rose : ,,Doufám, že nehodláš jít do školy."
Já : ,,Ano?"
Rose : ,,Po včerejšku? Jsi blázen?"
Já : ,,Ne, nejsem. Dneska mi už je dobře."
Rose : ,,Proto svůj obličej schováváš pod make upem?"
Já : ,,Ten nosím i tak."
Rose : ,,Ale ne tak často. Všichni víme, že vypadáš hezky i bez něj."
Já : ,,Děkuji za proslov sestro."
Rose : ,,Nemáš zač."
Protočila jsem oči a vzala si z mísy na ovoce jablko.
Rose : ,,Mimochodem, proč máš mikinu?"
Já : ,,Protože je mi zima? Že by?"
Rose : ,,Zas taková zima není. Je tak na tričko a legíny."
Já : ,,No a?"
Rose : ,,S tebou je to těžký. Třeba máš zimnici."
Já : ,,Ne nemám. Hele už mě to vážně štve. Celou dobu se o mě staráš, jak kdybych byla nemohoucí! Pochop, že mně nic není! Můžeš s tím už konečně přestat?!"
Rose : ,,Vio pochop mě....Mám o tebe prostě starost. Nechci, aby se ti něco stalo."
Já : ,,Já vím, ale už mě to prostě štve."
Rose : ,,Tak dobře, omlouvám se..."
Já : ,,V pořádku..."
Rose : ,,A teda k doktorovi jdeš po škole?"
Já : ,,Ano, ano...Já se z tebe zblázním."
Rose : ,,Já z tebe taky."
Ohryzek jsem vyhodila.
Nazula jsem si černé conversky a vyrazila do školy.
ČTEŠ
Dancing Violett
Teen FictionJsem Violett Berry, prostě obyčejná holka. Nebo jsem aspoň byla Život jsem nikdy neměla dost lehký, ani moje sestra Ale život je hold o překážkách, které musíme překonávat, ne snad?