39.

60 2 0
                                    

Jelo se taxíkem. Já, Sasha a Hannah jsme seděli vzádu, zatímco řidič logicky seděl sám vepředu. 

Sasha byla v kostýmu Cat Woman. Hannah se převlékla za studentku z Harryho Pottera. Byly to zkrátka takové klasické kostýmy, ale uměli hezky zapůsobit. Zkrátka to na nich vypadalo moc hezky.

Já : ,,Hele vlastně, vy jste se mi ani  nepochlubili s kým jdete?"

Sasha : ,,Uvidíš." 

Sasha se na mě uculila jako malé neviňátko. Zato Hannah trochu posmutněla.

Hannah : ,,Já zas s nikým." 

Smutně si povzdychla.

Já : ,,Nebuď smutná. Jsem si jistá, že se tam k tobě někdo připojí."

Sasha : ,,Jen nesmíš být tak stydlivá."

Hannah : ,,Vám se to řekne."

Sasha : ,,A víš ty co? Dneska jsme tvé osobní dohazovačky!"

Hannah : ,,Cože?! Tak to ne."

Já : ,,Skvělej nápad."

Hannah : ,,Nesouhlasím."

Sasha : ,,To nebyla otázka."

Všechny tři jsme se rozesmáli.

Z našeho rozhovoru nás vyrušil  řidič, který nám akorát oznamoval příjezd ke škole. Sasha zaplatila určenou částku. Zas tak velká naštěstí nebyla. 

Poděkovali jsme za odvoz a vystoupili. 

Škola byla i zvenku celkem nazdobená. Zkrátka typický Halloweenský ples. Všude samé dýně, strašidla a tak dále. 

Náhodou to vypadalo dost zajímavě, hezky zajímavě.

Vystoupali jsme pár schodů směrem ke vchodu do školy. Hned co jsme dveře otevřeli, poskytl se nám pohled na vyzdobenou chodbu. 

Už tady byla slyšet celkem hlasitá hudba. 

Všude vysely umělé pavučiny, u skříněk seděli kostlivci  a ze stropu vyseli netopýři. Všechno to lemovaly svítící dýně-

Musela jsem se pousmát. Letos se jim to povedlo mnohem víc než minulý rok. Minulý rok to v celku odflákly. Aspoň s to vynahradím.

Stáli jsme před dveřmi do tělocvičny, kde se to všechno konalo. 

Zhluboka jsem se nadechla. Popravdě? Byla jsem nervózní. Ani nevím proč. 

Sasha : ,,Tak už pojďme, ne? Vio to zvládneš."

Hannah : ,,Když to zvládnu já, tak ty taky."

Já : ,,Děláte z toho zbytečný drama."

Uchechtla jsem se. Jako bych já z toho drama nedělala.

Sasha : ,,Tak už pojď princezno. Tvůj princ na tebe čeká."

Já : ,,Já a princezna? To sotva."

Sasha : ,,Už nekecej a pojď."

Strčila do mě a my se konečně ocitli v tělocvičně.

Dancing ViolettKde žijí příběhy. Začni objevovat