Tělocvična byla jako vždy při takováhle příležitostech k nepoznání. Hlavně byla zaplněna už nejmíň polovinou studentů. Přicházeli další a další.
U zdí postávali lavice zakryté ubrusy, spousty zákusků a pitím.
Na okna nalepili různé obrázky v Halloweenském stylu.
Úplně vzadu měl jeden kluk ze čtvrťáku svůj notebook a všelijaké obří repráky, ze kterých pouštěl v celku moderní hudbu
Dokonce se vytáhli a pověsili disko kouli. Na tuhle školu celkem úspěch.
Pohlédla jsem na Sashu. Někoho horlivě vyhlížela. A toho dotyčného našla. Hnědovlasý kluk se si všiml Sashi a ihned se na ni usmál. Vydal se za námi.
Asi vám nemusím říkat jak moc se rozzářila.
Abych to trochu upřesnila, jmenuje se Connor. Je z naší třídy. Nikdy jsem si nevšimla, že by po sobě ti dva pokukovali. Každopádně jim to přeji.
Jen co se k ní konečně přiblížil ji políbil. Měla bych se o ně víc zajímat...
Sasha se na mě otočila a promluvila. No, spíše křičela.
Sasha : ,,Jdi si pro něj. My to tu zatím projdem."
Přikývla jsem a šla.
Prodírala jsem se davem tančících lidí. Dostala jsem se k jednomu ze stolů. Začala jsem se rozhlížet.
Protože bylo přítmí, skoro nic jsem neviděla.
Ani po následujících deseti minutách hledání a prodíráním se mezi lidmi se nic nezměnilo.
Rozhodla jsem se tedy, že si půjdu pro nějaký ten nápoj. Přeci jen mi trochu vyprahlo.
Zrovna jsem si nalévala jakýsi džus do kelímku, když mi dvě ruce zakryli mé oči.
Usmála jsem se a otočila se. Stál tam. Stál tam on, Calvin, v kostýmu Bena.
Calvin : ,,Tady tě mám, Borůvko."
Já : ,,Taky tě ráda vidím." ušklíbla jsem se
Calvin : ,,Vypadáš nádherně."
Já : ,,To samé můžu říct já o tobě."
Úsměv nás obou nechyběl.
Nevydržela jsem to a objala ho. Neváhal a mé objetí opětoval. Po nějaké té chvilce jsem se z jeho pevného, ale něžného sevření odtáhla.
Zadívali jsme se tomu druhému do očí. Projela mnou vlna nervozity. V břiše se mi objevili motýlci a já se trochu roztřásla.
To se mi stane vždy. Občas přemýšlím, jestli ho stále miluji. Jenže pak ho uvidím a jako bych se do něj zamilovala znovu a znovu.
Neměla jsem v plánu uhnout pohledem. Zřejmě ani on ne. Ale někdo to musel přerušit. A já to nebyla.
Calvin : ,,Takže....No....Smím prosit?"
Zdá se mi to, nebo je také tak nervózní?
Já : ,,Jistě."
Vložila jsem mou ruku do té jeho a vydala se s ním na parket.
Tancovali jsme. Tancovali jsme dlouho. Nejmíň 7 písniček za sebou. Celkem mě to znavilo.
Rozhodli jsme, že najdeme Sashu s Connorem a Hannu. Chtěli jsme si někam sednout a aspoň trochu se najíst.
Nalezeni byli na parketu. Všichni souhlasili s našim plánem. Usedli jsme tedy k náhodnému volnému stolu.
Hudba se ztišila a tak jsme si mohli konečně tak nějak dopovídat.
Calvin : ,,A vůbec, jak dlouho jste vy dva spolu?"
Connor : ,,Popravdě? Asi dva týdny."
Já : ,,Cože?! Sasho jak to, že to nevím?!" usmála jsem se
Sasha nahodila úsměv.
Sasha : ,,Nechtěli jsme to hned tak někomu říkat. Rozhodla jsem se pro oznámení na tomhle plese."
Natiskla se na Connora. Ten ji objal kolem ramen. Viděla jsem, jak rudla. Musela jsem se usmát.
Nakonec jsem se omluvila a odešla na záchod. Čekala jsem snad věčnost, než jsem se do kabinky vůbec dostala. To se snad všechny holky rozhodli zrovna v tuto chvíli jít na záchod? Pravděpodobně ano.
Konečně výhra. Proklouzla jsem do jedné volné kabinky a okamžitě se zamkla. Jsme tu teprve hodinu a půl a já už jsem unavená. Rozhodně ale nehodlám nikam jít.
Vykonala jsem svou potřebu a opustila kabinku. Po umytí rukou následně i záchodky.
Nedávala jsem pozor a do někoho vrazila. Vzhlédla jsem k dívce. Spatřila jsem Larissu v kostýmu postavy z anime.
Já : ,,Jé ahojky."
Oči se jí rozzářily stejně jako mně.
Larissa : ,,Ahoj."
ČTEŠ
Dancing Violett
Teen FictionJsem Violett Berry, prostě obyčejná holka. Nebo jsem aspoň byla Život jsem nikdy neměla dost lehký, ani moje sestra Ale život je hold o překážkách, které musíme překonávat, ne snad?