Myslela jsem, že mám pětinásobný infarkt.
Stáli tam Rose a Calv.
Za nimi z lehka poletovali fialové balónky a jedna héliem napuštěná sedmnáctka.
Rose měla v ruce krásný, malý dort potažený světle fialovým fondánem a posypaný tmavě fialovými fialkami z marcipánu. Uprostřed toho se tyčily dvě zapálené svíčky v podobě čísla 17.
Vhrnuly se mi slzy do očí.
Já : ,,Já...Já nemám slov. To je nádhera. Děkuji, děkuju moc."
Rose : ,,Noták! Sfoukni je!"
Calv : ,,Přej si něco!"
Já : ,,Já ale nevím co. Mám všechno, co si můžu přát."
Všechno ne...
Rose : ,,Ále, určitě se něco najde."
Já : ,,Už vím."
Zavřela jsem oči. Usilovně jsem si opakovala to samé přání a nakonec svíčky sfoukla.
A mé přání? To jediné, co se mi zatím nesplnilo. Být s Calvem. Aby mě dokázal milovat stejně tak jako já jeho. I když se to pravděpodobně nestane. Jsme jen přátelé, ti nejlepší. A tak to asi i zůstane.
Calv : ,,Všechno nejlepší Borůvko."
Já : ,,Děkuju."
Rose položila dort na stolek.
Rose : ,,Teď dárky!"
Já : ,,Ježíší Rose! Už takhle jste toho pro mě udělali víc než dost!"
Rose : ,,Ale máš narozeniny, takže už nechci slyšet ani slovo!"
První šla Rose.
Rose : ,,Takže Zlatíčko, přeji ti všechno nejlepší k tvým už sedmnáctým narozeninám. Ale to není to jediné. Přeji ti také zdraví, štěstí, přátel, ať ti to jde ve škole...přece jen už ti zbývají jen dva roky a ukončuješ střední! A teď to hlavní. Přeji ti, aby jsi dokázala najít stejně velkou lásku, jako jsem dokázala najít já. Vím, že tady pro tebe někdo takový čeká. A tady máš ode mě dva dárečky. Tenhle ale neotvírej tady. Otevřeš si ho až sama. Tenhle to nesmí vidět."
Mrkla na mě a předala mi obě tašky. Poté mě objala.
Já : ,,Děkuju ti...děkuji ti moc Rose. Mám tě ráda."
Rose : ,,Já tebe víc."
Calv : ,,Teď já."
Odstrčil Rose a já se rozesmála.
Calv : ,,Takže Borůvko, už je ti konečně 17, takže jsi velká holka. Hodně rychle to uteklo. Proto ti tady teď přeji všechno nejlepší k tvým narozeninám. Ať se ti splní všechna tvá přání. Zažila jsi toho s tvou sestrou už hodně zlého a já jsem tady pro tebe 24/7. Doufám, že v tvém životě teď už bude jen to dobré. Hlavně ať jsi pořád šťastná a hlavně zdravá! Mám tě rád Borůvko."
Obejmul mě a dal mi malou pusu do vlasů.
Já : ,,Já tebe taky. Jsem ráda, že tě mám."
Calv : ,,To já jsem rád."
ČTEŠ
Dancing Violett
Teen FictionJsem Violett Berry, prostě obyčejná holka. Nebo jsem aspoň byla Život jsem nikdy neměla dost lehký, ani moje sestra Ale život je hold o překážkách, které musíme překonávat, ne snad?