💎İksir

55.7K 1.6K 3.2K
                                    

Devam etmekte olan Mercy hikayesi profilimdedir. Dark altyapılı bir Tomione, hepinizi onu da okumaya davet ediyorum 🥰


Hermione Granger gözlerini açtı. Artık Hogwarts'ın 6. Sınıf öğrencisiydi.

Bugün okulun ikinci günüydü. Ginny yemeğe erken inmiş olmalıydı. Kabaran saçlarını düzeltmeye gerek duymadan üstünü giyindi. Bu senenin de geçen senekiler gibi tekdüze geçmesini istiyordu yalnızca. Okul başkanı olma fikrine de hayır demezdi tabi. Bu düşünce onu gülümsetirken pelerinini giyip yatakhaneden ayrıldı.

Harry ve Ron onu bekliyor olmalıydılar. Onları yeni görmesine rağmen özlediğini fark ederken gülümsedi. Altın üçlü hala birbirine sıkı sıkıya bağlıydı. Yazın Harry'i toparlamak adına üçü hiç ayrılmamış, ona Sirius'un ölümünden sonra destek çıkmışlardı.
  Yemeğe inerken arkasından bir ses duydu.

"Ne oldu Granger? Korumaların sana eşlik etmedi mi?"

Draco Malfoy Zabini ve Pansy'le beraber sırıtarak ona bakıyordu. Sene yine başlıyordu demek. Hermione ona dönerek konuştu.

"Git başımdan Malfoy. Sabah sabah kusmuk etkisinden başka bir şey yaratmıyorsun."

Hermione gitmek için arkasını dönecektiki Draco lafın altında kalmadı.

"Ben o etkiyi sayende 6 yıldır çekiyorum bulanık."

Hermione omzuna birinin çarptığını hissetti. Pansy'di. Bu kızın birilerine sürekli çarpmak gibi bir rahatsızlığı vardı. Hermione artık umursamasa da okul başkanı olursa yapacağı ilk hizmet Slytherinlileri dizginlemek olacaktı. Pansy siyah saçlarını savurduktan sonra Draco'ya bakarak konuştu.

"Bulanığı boş ver Draco. Hadi gidelim."

Onlar salona girince Hermione de içeri girdi. Kısa sürmesine sevinmişti. Pansy havasında değildi galiba. Harry ve Ron onu bekliyordu. Gülümseyerek Ron'un yanına oturduğunda Harry konuştu.

"İlk ders iksir.Ödevini yaptın mı Ron?"

Hermione de beklentiyle Ron'a baktı. Bu sene en azından çalışmalarını istiyordu. Ron da ağzına bir şeyler tıktıktan sonra konuştu.

"Dgn cyk iwem olgunyan yspafsdgm."

Hermione bıkkın bir şekilde konuştu.

"Ronald, Ağzındakileri bitirdikten sonra konuş. Bir şey anlamıyoruz."dedi bıkkınlıkla.

Ron da gülerek ağzındakileri yuttu ve konuştu.

"Dün çok işim olduğundan yapamadım dedim."

Hermione Harry'e baktı bu sefer. Ortada bir şeyler döndüğünün farkındaydı. Ron oldukça şüpheli davranışlar sergiliyordu. Gözlerini kaçırmak gibi.

"Dün ne işi vardı Harry?" Dedi Hermione gözlerini kısıp onun yeşillerini süzerken.

Harry omuz silkti. Durumla alakasız ve bir yandan da umursamaz görünüyordu.

"Hiçbir fikrim yok." Dedi çatalıyla zeytine uzanmadan hemen önce.

Hermione gülerek Ron'a dönmüştü şimdi.

"Sana soruyorum Ronald Wesley. Ne işin vardı?"

Ron kızarırken hızla ağzına bir şeyler attı. Bunun Hermione'yi durduracağını zannediyor olmalıydı. Parmağıyla ağzının dolu olduğunu göstermişti. Hermione Ron'a yaklaştı.

"Yut ağzındakini."dedi tehditvari bir şekilde.

Ron başını iki yana salladı. Hermione konuştu.

SENSELESS  / DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin