2 ay sonra.....
Çok fazla şey değişmişti zaman içerisinde ...... Sirius Black de çapulcularla birlikte derse girerken bunu düşündü. Hermione ile barışmıştı. 2 aydır gizlemek için bu kadar katlandığı duyguların açığa çıkmamasını daha nasıl sağlayabilirdi ki?
Asıl sorun ise Hermione'nin onu iyi bir arkadaş olarak görmesi idi. Sirius kitaplarını masasına bırakırken gözlerini devirdi. Arkadaşlık.... O sırada içeri profesörün girdiğini görüp düşünceleri kafasından uzaklaştırdı.***
Çok fazla şey değiştiği doğruydu. Dışarı bakıldığı an karların durmaksızın yağdığı gözleniyordu. Ama değişmeyen bir manzara vardı. Hermione her zamanki gibi şöminenin karşısına oturmuş sıcak çikolatasını yudumluyordu.
Dersin bittiğini farketti. İç çekerek kitabına geri döndü.
O sırada kucaklandığını hissedip küçük bir çığlık attı.Severus onun kurtulmasına fırsat vermeden koşarak koridorları geçip dışarı çıktı. Hermione bağırdı.
"Bırak beni Severus!"
O sırada arkalarından kahkahalarla gülen Narcissa geliyordu. Severus omuz silkerek kızı dizlerine kadar gelen kara fırlattı. Severus ve Narcissa yumruklarını tokuştururlarken Hermione sinirle üzerindeki karları silkeledi.
"Başka işiniz yok mu sizin?"
Severus sırıttı.
"En eğlencelisi bu."
Hermione yerden aldığı kar topnunu aniden onun yüzüne fırlattı.
"Bu da eğlenceli Severus."
Şimdi iki kız da kahkahalarla gülerken Severus da Narcissa'nın yüzüne bir kar topu fırlattı.
"Sen hala hiç ıslanmamışsın Black!"
Narcissa saçlarını geri itti. Cebinden çıkardığı kumaş peçeteyle yüzünü temizledi.
"Hah. Çok komik. Şimdilik bu anın tadını çıkaracağım."
Narcissa sırıttı. Üzerinde kat kat montlar vardı. Gülerek kar meleği yapmak için yere uzandı.
"Uzun zamandır Hogwarts'a bu kadar kar yağmamıştı. "
Hermione donarak bir ısınma tılsımı yaptı. Severus da Narcissa'nın yanına çökmüştü.
"Noel'e sayılı günler kaldı. "
Hermione de derin bir nefes alarak onların yanına oturdu. Uzun zamandır Harry ve Ron'suz noel geçirmemişti. Ama Narcissa ve Severus onun yanındaydı. En azından onlara sahipti. 2 ay boyunca neredeyse tüm zamanını onlarla geçirmişti.
Draco Malfoy ise.... İki yabancı gibiyidiler. 2 ay süresince hiç konuşmamışlardı. Sanki konuşacak bir şey yok gibiydi.Bazen birbirlerini görünce yollarını değiştiryorlardı. Hermione'yi geçmişini hatırlatan bir o vardı. Ama ikisi de birbirinden gittikçe uzaklaşmışlardı. O sırada Severus'un gözlerini devirdiğini gördü.
"Yine dalıp gidiyorsun Herm. Bize dön artık."
Hermione gülerek onlara baktı. Narcissa'nın burnu soğuktan kıpkırmızı olmuştu. O sırada Narcissa cebinden yine peçetesini çıkardı. Aslında bunu Hermione ona geçen ay hediye etmişti. Üzerinde üçünün resmi vardı. Hermione gülümsedi. Peçetenin üzerindeki resim hareket ediyordu. Fotoğrafta; Narcissa Severus'a tavşan kulağı yaparken Severus bunu farkederek gözlerini deviryordu. Hermione de gülerek ikisini izliyordu. O sırada Narciss peçeteyi burnuna görürdü. sesli bir şekilde sümkürdü. Severus iğrelti dolu bir ifadeyle konuştu.
"Iyy. Kes şunu Black! "
Hermione kahkahya atarken Cissy inadına sümkürme seslerini yükseltti. Severus başını elleri arasına aldı.
"Dört burunları olmalarına rağmen sümüklü böcekler bile senin kadar üretim yapmıyorlar."
Hermione de kara uzandı. Ve refleksel olarak elini kolyesine götürdü. Belki de bir süre daha burada kalması onun için iyiydi. Savaştan uzakta... Keşke diğerleri de burada olsaydı. O zaman asla burayı teketmezdi. O sırada Narcissa elindeki peçeteyle Severus'u kovalamaya başladı.
"Yüzüme kar topu atarsın ha?"
Hermione gülümseyerek bembeyaz bulutlara baktı.
****Draco düşüncelerinden uzaklaşarak ortak salondaki koltuğa oturdu. O sırada Lola'nın ona doğru ilerlediğini gördü.
"Bir şey mi oldu?"
Lola gülümseyerek onun yanına oturdu. Başını iki yana sallayıp Draco'nun gövdesine yaslandı.
"Hiç sadece noel yaklaşıyor. Ve istersen ben burada kalabilirim. Tabi sen Bulgaristan'a geri dönmeyceksen. Hem noeli sevgilimle geçirmem daha mantıklı olmaz mı?"
Draco kıza bakarak başını iki yana salladı.
"Lola-"
"Ah evet. Bu müthiş olabilir. Tüm tatili birlikte geçiririz. Çok romantik."
Draco iç çekti.
"Bu ilişkini ciddi olmayacağını en başta söylemiştim."
Lola gözlerini devirip kollarını Draco'ya sardı.
"Hep böyle söyleyip duruyorsun. Birinci ayımızı doldurmak üzereyiz nerdeyse."
Draco yavaşça kızın ellerini üzerinden çekip ayağa kalktı.
"Herneyse bunu daha sonra konuşuruz."
Lola kaşlarını çatarak mavimsi grilere baktı. Draco arkasını dönüp ortak salondan çıkarken iç çekti. Granger'la o günden beri doğru düzgün konuşamamışlardı. Sanki onları birbirinden uzaklaştıran birşeyler oluyordu. Eskiden onunla kavga etmek için konuşurlardı ama şimdi sanki karşılaşınca bile ne söyleyeceğini unutuyordu. Onun gözlerinde kendini unutuyordu. Lola ise...dikkatini Granger'dan uzaklaştırmasına yardımcı oluyordu belkide....
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSELESS / Dramione
FanficÇapulcular döneminde düşmanlar birbirine sığındığında beklenmeyen gerçekleşir. Dostluk ve aşk. Draco/ Hermione/ Sirius