Bellatrix

17.3K 979 381
                                    

Lily kısa yeşil elbisesiyle James’e doğru ilerledi. Güzel göründüğünü biliyordu. James’in ağzı bir karış açık onu izlemesi de bunun kanıtıydı. Sırıtarak ona yaklaştı.

“Artık dans etsek iyi olacak Potter.”

“A-ah evet.”

Lily yavaşça dans pistine yürüdü. James de arkasından geliyordu. Tüm salon renkli ışıklarla aydınlatılmış. Ama baskın çıkan renk kırmızı ve pembeydi. James Lily’i döndürüp kendine çekreken ne kadar şanslı olduğunu düşünmeden edemedi.

________________________________

Bellatrix gözünü yüzükten ayırıp dansa devam etti.

“Müzik fazla duygusal değil mi? Ve yavaş? Yavaş şeyleri sevmem. Hadi müziği değiştirelim.”

Bellatrix sırıtırken Rodolphus onu etrafında döndürdü.

“Bugünlük uslu duramaz mısın?”

Bellatrix dudaklarını büzdü. Gözlerini etrafta gedirmeye başladı. Ortalıkta Profesörler yoktu. Yani bir şey yapsa da yakalanmazdı. Rodolphus iç çekti.

“Hala bir şeyler planlıyorsun değil mi?”

Bellatrix dern bir nefes aldı.

“Tamam be tamam.”

O sırada gözü Frank Longbottom’a takıldı. Alice Morvion’la dans ediyordu. Oldukça huzurlu görünüyordu. Bellatrix sıkılı dişleri arasından mırıldandı.

“Sonsuza kadar sürmeyecek.”

Rodolphus onun baktığı yere döndü. Bellatrix neden Frank Longboottom’u izliyordu ki!? Kaşlarını çattı.

“Niye ona bakıyorsun?”

Bella gözlerini ona kaldırdı.

“B-bir nedeni yok.”

“Ben de inandım.”

Bellatrix gözlerini başka bir yere çevirdi. Farkında olmadan eski anıları aklına geliyordu.

1971 Falashback

“Seni küçük sıçan! Bunu nasıl yapabilirsin! “

“Ü-üzgünüm anne.”

10 yaşındaki kızın gözlerinden yaşlar boşalıyordu. Yaptığı şey yüzünden pişman olmaya başlamıştı bile. Bunların hepsi Andreomeda’nın suçuydu. Druella Black asasını kaldırdı.

“Onun kaçmasına yardım ettin! Nereye gittiğini söyle!”

“Bi-bilmiyorum.”

Ard arda curciolar yerken Bellatrix bilincini yitererek yere yuvarlandı.

Flashback sonu….

Düşünceleri Rodolphus’un sözleriyle dağıldı.

“Hey? Sana bir soru sordum!”

“En azından sen de bugünlük beni zorlama.”

Rodolphus susarak etrafına bakındı. Bellatrix farkında olmadan başını onun göğsüne yasladı.

“Bana verdiğin sözü hatırlıyorsun değil mi?”

Rodolphus iç çekerek ona biraz daha sarıldı.

“Unutmama olanak vermiyorsun ki?”

1971 Flashback

SENSELESS  / DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin