Hermione'nin kıyafeti medyada :)
Harry ellerini saçlarından sinirle geçirmişti. Gözlerini suçlarcasına kıza diktiğinde nefesini zor kontrol ediyor gibiydi.
"Sana inanamıyorum. Malfoy? Draco Malfoy?"
Hermione başını öne eğerken elindeki sandiviçle içeri adım atan kızıla bakakaldı. Koca bir lokma alan Ron etrafta neler döndüğünü daha anlamayarak koltuğa yayılmıştı.
"Sonunda döndün mü Hermione?"
Hermione kaşlarını çatarak Harry'e baktı.
"Ne yani? Kendi kararlarımı veremez miyim Harry?O kötü biri değil. Biliyorum."
Ron elindekini bir kenara koyarken düşüncelerini toparlamaya çalışıyor gibiydi.
"Bir dakika. Kimden bahsediyorsunuz siz? Ne yaptın Hermione?"
Harry alayla gülerek kıza bir adım daha yaklaşmıştı. Evet Hermione şimdi onun burnundan soluduğunu farketmişti.
"O bir ölümyiyen Hermione. Değilse bile yakında olacak. Neler yapabileceğinin farkında mısın? Sana olan güvenimi tehlikeye atıyorsun."
Hermione bir adım gerilerken bu sefer arkasında başka bir bedene çarpmanın verdiği şokla Ron'un da sonunda konuyu çözdüğünü anladı. Nefesini düzenlemeye çalıştıktan sonra konuştu.
"Harry, ciddi bir şey olduğu yok. Bir tercih yapmam gerekirse her zaman senin yanında olacağımı biliyorsun.-"
"Öyle mi?"
Hermione inanamayarak arkasını döndüğünde delici grilerle karşılaşmıştı. Neydi bu şimdi?
"Malfo-"
Draco Harry ve Ron'la Hermioneyi bir dairenin içerisine alacak kadar yaklaştıktan sonra kollarını önünde birleştirdi.
"Bir tercih şansın olmayacak Granger. Onları seçmen için sana bir tercih şansı vermeyeceğim. Duydun mu?"
Hermione kaşlarını çatarak cevap vermek için ağzını açmıştı ki Draco'nun yüzündeki ifadeyi gördüğünde irkilmeden edemedi. Karanlıktı. Saf karanlık. Aniden sırıtarak asasına uzandığında Hermione bağırmıştı.
"Hayır-"
"Avada Kedavra!"
Harry'nin cansız bedeni yere düşerken Hermione Ron'un ortalarda olmadığını gördüğünde hareket edemeyerek bir ona bir de yere bakıyordu. Drac0 gülümserken tekrar asasını kaldırdı. Ama bu sefer ona doğrultmuştu.
"Değişmişim değil mi?Avada Kedavra!"**********
Hermione terden yapış yapış olarak uyandığında nefesini zor kontrol edebiliyordu.
"Su,su."
Niayet belini saran bacağı görmesiyle nerede olduğunu kavramak için hızla etrafına bakındı. Sarı saçlar tüm yastığı kaplamış gibiydi. Hermione ağzında oluşan acı tatla somurtarak üzerindeki bacağı yavaşça kaldırıp ayağa kalktı. Evet. Güzel günlerden biri sayılmazdı. Bir dakika ne olmuştu dün öyle? Düşündüğü şeylerle ağızı apaçık kalırken cesaret iksiri içtiğine pişman olmuştu bile. Yataktaki kızın artık Lola olduğunu da bildiğine göre şaşılacak hiç bir şey kalmamıştı. Ne yani? Şimdi Draco Malfoy'la beraber miydi? Onca yıldır laflarına göz yumduğu, yanından geçerken kafasını çevirecek kadar bile sevmediği o kişiyle? Hermione ters yatmaktan ağrıyan boynunu ovalayarak kendi odasına ilerlerken rüyasını da yavaşça sindirmeye çalışıyordu. Gerçekten bu düşünceden etkilenmiş gibiydi.
********"Kiminle uyuya kaldım dedin sen?"
Hermione tekrar Lola diye mırıldanırken önündeki pantolonun içine girip giremeyeceğini düşünüyordu. Kafasını kaldırdığında ise Narcissa'nın mosmor olmuş suratıyla karşılaşıp hafifçe gülümsedi.
"Ben de en az senin kadar şaşırdım."
Narcissa kollarını önünde birleştirerek dudaklarını büzmüştü.
"Kendimi aldatılmış hissediyorum. "
Hermione sağlam bir kahkaha atarken Narcissa yumuşamış ama hala somurtuk yanına geldi.
"O kıza güvenme Mione. Ben şeytanı uzaktan tanırım.Ve o kız dişi bir iblis."
Hermione kaşlarını kaldırarak ona gülmeden bakmaya çalışırken Narcissa bozulmuş bir şekilde
"Ben ciddiyim. Kafanı çalıştır biraz." dedi.
Hermione üzerindeki pjamayı çıkarıp pantolonu geçirirken onaylamaz mırıltılar yükseltiyordu.
"Kötü olduğunu düşünmüyorum Cissy. Yani dünden hatırladığım kadarıyla sadece-"
Narcissa tek kaşını kaldırırken alayla brunundan soludu.
"Sadece senin sevgiline aşık ,kendini beğenmiş sürtüğün teki. O kızı yanına yaklaştırma Hermione. Sonra Cissy demişti dersin.6. hislerimin ne kadar güçlü olduğunu sen de biliyorsun."
Hermione kaşlarını çatarak ona olmayan pantolona bakakalmıştı. Nasıl yani? Daha iki hafta öncesinde içine rahatlıkla girebiliyordu. Sıkıntıyla nefes verdi.
"Hep ekmek yiye yiye ne olacaktı? Cissy ben kilo mu aldım?"
Narcissa kafasını hızla aşağı yukarı sallarken Hermione çıkardığı pantolonu sinirle ona fırlattı.
"Aferin Cissy. Dürüstlüğün için sağol-"
"Yardımcı olabilir miyim?"
İkisi de kapıdaki Lola'ya bakakaldı. Bu kız niye her yerden fırlıyordu sanki? Narcissa hayır diye homurdanırken Hermione onun kolunu sertçe dürtmüştü. Lola takmadan içeri girip etrafı incelemeye başlamıştı bile. Her yer kıyafet doluydu. Hermione'nin seçenekleri artsın diye Narcissa da tüm dolabını buraya taşımış gibiydi. Her ne kadar Hermione onları asla giymeyeceğine emin olsa da. Narcissa kaşlarını çatarak Lola'ya ilerledi.
"Her şeyi duydun mu?"
Lola sessiz kalırken Narcissa devam etti.
"Tamam o zaman. Yüzüne de rahatlıkla söyleyebilirim. Bana kalırsa her yapmacık hareketin bir taktikten ibaret. İki yüzlüsün ve tek amacın Hermione'yi kullanarak Draco'ya ulaşabilmek."
Hermione öfkeyle heylerken Lola gülümsemesini bozmayarak onlar gibi kıyafetlerin yanına çömeldi. Bu hareketiyle Narcissa kaşlarını daha çok çatarken Hermione onu da kolundan tutarak aşağı çekti
"Cissy lütfen. Yeterince şey söyledin."
Narcissa bu lafa sadece surat asmakla yetinmişti. Lola o sırada yerdeki elbiseyi göz hizasına kaldırıp incelemeye başlamıştı ki genç Black hızla elbiseyi kapıp yapmacık bir şekilde gülümsedi.
"Çok pardon. Ama elbiselerime senin gibi insanların dokunmasından hoşlanmıyorum."
Hermione derin bir nefes alarak öfkeli bakışlarını Narcissa'ya sabitledikten sonra yavaşça Lola'ya döndü.
"Bak. Yanlış anlamanı istemem ama Cissy arkadaş olamayacağımız konusunda haklı. Senin hala neler düşündüğünü biliyorum Lola ve daha iki gün önce Draco'yla öpüştüğünü de. "
Lola bir şeyler söylemek için ağzını açmıştı ki Hermione onu susturarak devam etti.
"Ve okulda ne kadar popüler olduğuna da bakılırsa arkadaş sıkıntısı çekmen gibi bir durumda söz konusu değil-"
"Sadece iyi olmaya çalıştığımı göremiyor musun? Gerçekten bu kadar nefret mi dolusunuz? "
Hermione derin bir nefes alırken Lola da hayal kırıklığıyla ayağa kalmış kapıya ilerliyordu. Genç kız onu durudurup durdurmamak arasında kalmıştı. Ama Cissy haklıydı. Onda sahte bir şeyler vardı. O sırada Narcissa'nın tıslamasıyla düşüncelerinden ayrıldı.
"Gözlerini gördün mü? Yılan gibi-"
"Narcissa sus lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSELESS / Dramione
FanfictionÇapulcular döneminde düşmanlar birbirine sığındığında beklenmeyen gerçekleşir. Dostluk ve aşk. Draco/ Hermione/ Sirius