💎Lütfen Malfoy

20.4K 1.1K 904
                                    

Medya: Narcissa Black, Kevin


Peter Pettigrew koridorlarda sinirden kaskatı bir şekilde dolaşıyordu. Bu olamazdı. Olmamalıydı. Hayatında sadece bir kere aşık olmuştu. Şimdi ise elinden uçup gitmişti. Aradığı kızı ileride büyücü dergilerini karıştırırken gördü. Hışımla yanına yürüdü.

"İstediğin oldu mu? Beni bıraktın ve şimdi mutlu musun?" dedi tek nefeste. Kız başını ona kaldırıp gözlerini devirdi.

"Yine mi sen!" dedi bıkkınlıkla. Bir türlü kovamamıştı başından. Kız dergisini kapatırken gitmek için arkasını döndü. Peter hızla bileğinden yakaladı.

"Bana açıklama yap Kelsea."

Kız etrafına bakındıktan sonra kaşlarını çatarak Peter'a döndü.

"Herkesin beni seninle görmesini mi istiyorsun! Hemen bırak. "

Peter sinirden kaskatı olmuştu. "Neden ilişkimizi gizlemeye çalıştığını anlamıyorum."

Kelsea tekrardan gözlerini devirdi. Ona laf anlatmak gerçekten çok zor oluyordu.

"Ne ilişkisi! Biz ayrıldık. Artık bunu kalın kafana sok."

Kelsea birileri onları izliyor mu diye etrafına bakındı. Neyse ki kimse onlarla ilgilenmiyordu. Peter kızın bileğini gevşetti bu sefer. Gerçekten alınmışa benziyordu.

"Beni sevdiğini söylemiştin."

Peter gözlerinin dolmasını engelleyemeden ona baktı. Kelsea ise gözlerini kısmış alayla ona bakıyordu.

"Sana aşık olduğumu mu sandın? Kim neden sana aşık olsun ki Peter? Ortalama bir görünüşe bile sahip değilsin. Sadece senden çok daha üstün bir arkadaş grubun var."

Kızın gözlerinin içine bakarak söylediği bu sözler onu derinden yaralamıştı. Bazen arkadaşlarının arasında eksik hissettiği oluyordu ama kızla geçirdikleri vakitleri, bahçede buluşmalarını hatırlamıştı şimdi.

"O zaman neden benimle sevgili olmak istedin?"

Kız bileğini ondan kurtardı. Tiksinirmiş gibi Peter'a bakıyordu şimdi.

"Ah bu kadar yapışacağını bilsem Remus'u kullanırdım. Tek istediğim Sirius hakkında birkaç şey öğrenmek ve ona yakın olmaktı. Şimdi anladın mı? Sakın bir daha yanıma gelme. "

Peter daha fazlasını duymak istemiyordu.

"Seni seviyorum."

"Yeter. Anlamıyor musun? Gerçekten zavallısın Peter ve yanındaki popüler arkadaşların bunu değiştirmez. Her zaman umursamayan ve insanların hayatında hiçbir zaman bir şey değiştirmeyen biri olarak kalacaksın. Bana anlattığın o duygusal hikayeler var ya, kime anlattıysam sadece güldü geçti. Çünkü sen busun. Varlığın hiçbir zaman anlam ifade etmez."

Kız arkasını dönüp giderken Peter yutkunarak arkasından bakıyordu şimdi. Gözyaşlarının akmak üzere olduğunu biliyordu. Başından beri bu kızın ona fazla olduğunu düşünmüştü oysa ama bu kadarına olanak vermemişti.

Hiç bir zaman insanların hayatlarını değiştiremeyecek bir zavallı diye tekrarladı içinden.




💎💎💎

Hermione gözlerini açtığında kütüphanede uyuyakaldığını farketmişti. Boynu da tutulmuş olmalıydı. Tek eliyle ovuşturdu.

Karşısındaki sandalyeye baktı esnerken. Draco gitmişti. Ne olmuştu öyle? Yaşadıkları teker teker aklına gelirken yumruklarını sıktı öfkeyle. Onu bulduğu yerde pişman edecekti. Geri döndüklerinde bunu birilerine yayarsa ne yapacaktı?Sonrasında bu düşünceyi çok umursamadı çünkü zaten Malfoy bunu yıllardır söylüyordu. Reddetmesi yeterdi. Yine de Draco'nun getirdiği bir şeyi nasıl içebilmişti? Kendisine öyle kızıyordu ki. Hışımla ayağa kalktı. O sırada arkasından bir ses duydu.

SENSELESS  / DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin