Lucıus kolunu Narcissa’nın beline sarıp öpmeye devam etti. Narcissa ise kaskatı olmuştu. Ellerini onu itmek için kaldırdı. Ama ikiside istemsizce yanlara düştü. Lucıus’un öpücüğü daha da derinleştirdiğini farketti. Bunun nedeni kendisinin de onun öpüşüne karşılık vermesiydi. Narcissa ilk öpücüğünü çoktan yaşamıştı. Ama bedenine yayılan bu duyguyu hissetmemişti. Kollarını Lucıus’un boynuna sardı.
Lucıus hala Narcissa’nın gitmemesine şaşıyordu. Gözlerini kapadı. Birden Narcissa kendini geri çekti.
“N-ne yapıyorum ben!”
Lucıus yutkundu. Narcissa gözlerini ona kaldırdı.
“Asıl sen ne yapıyorsun! İznim olmadan nasıl beni öpebilirsin?!”
Lucıus bir süre sonra sinirden gülmeye başlamıştı.
“Ben mi ? Sadece ben mi? Daha demin oldukça huzurlu görünüyordun!”
Narcissa gittikçe kızarırken ne yapması gerektiğini düşünüyordu.
“B-bundan sakın birine bahset-“
“Saçmalamayı kes. Kimseye ‘nişanlımın kız kardeşini öptüm’ diyemem zaten! Bir de onun karşılık vermesi var tabi.”
Lucıus sırıtmaya başlayınca Narcissa gittikçe sinirlendiğini hissetti.
“Kapa çeneni Malfoy. Yoksa ben kapatırım.”
“Daha demin yaptığın gibi mi? Evet. Uzun bir süre konuşamadım.”
Lucıus bu sefer iyice gülümserken Narcissa sıkmış olduğu yumruğuyla Lucıus’un koluna vurdu.
“Unut bunu. Böyle bir şey olmadı! Hiçbir önemi veya anlamı yoktu.Sadece unut gitsin! ”
Lucıus gülümsemeye devam etti. Eğer gülümserse yaşadığı hayal kırıklığı belli olmazdı çünkü. Narcissa unutmak istiyordu. Lucıus’un en önemli anını ona unutturmak istiyordu. Gülümsemesini sildi.
“ Bir şey hissetmedin değil mi?”
Sesinin çatladığını farketti. Gözlerini kaçırarak öksürdü.Narcissa ise ne demek istediğini anlamak için ona bakıyordu. Bir süre sonra Narcissa gözlerini ondan kaçırdı.
“Tabiki hayır.”
Lucıus yumruklarını sıktı.
“Hastanedeki sevgilinden teselli öpücüğü almaya ne dersin? Ne de olsa sana bir şeyler hissettirebiliyor!”
“Neden bağrıyorsu-!”
“Kes sesini!”
Narcissa yutkunarak geriledi. Lucıus’un sinirden gözleri dolmuştu. Tek hamlede arkadaki vazoyu duvara fırlattı. Narcissa ani bir tepkiyle kısa bir çığlık attı.
“N-ne yapıyorsun Malfoy! Kes şunu.”
Lucıus hızla ona arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Narcissa ise yutkunarak karşısındaki manzaraya bakıyordu.
_____________________________________________
Hermione gülümseyerek uyandı. Sirius sayesinde çok eğleniyordu. Lily ise hala ona kızgındı. Ama Sirius kesinlikle mükemmel biriydi.
Daha da önemlisi balo elbisesini nasıl alacağını bulmuştu. Kendi tasarlayacaktı. Kafasında bir sürü düşünce vardı. Üstünü giyinip Gryffindor salonuna indi. O sırada erkekler grup olarak dışarı çıkıyordu. Hermione ona doğru gelen Sirius’a baktı.
“Neden herkes bağırışıyor?”
“Mutluluktan. Kızlar far renklerini bile tartışmaya başladı. Biz de bu tartışmalardan kurtulup Slytherin’e bir ders vermeye gidiyoruz.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSELESS / Dramione
FanfictieÇapulcular döneminde düşmanlar birbirine sığındığında beklenmeyen gerçekleşir. Dostluk ve aşk. Draco/ Hermione/ Sirius