Dans pisti

16.8K 1K 85
                                    

Hermione Draco’nun kolunda salona girdi. Normalde bu kadar heyecanlanmazdı. Ama sanki bütün bakışlar onun üzerinde gibiydi. Farkında olmadan Draco’nun koluna daha da yapıştı.
Draco ise gözlerini kırpmadan önüne bakıyordu. Hermione’nin koluna daha da asıldığını hisetti.  Kaşlarını çatarak kolunu biraz uzaklaştırdı. Çiftli koltuklardan birine oturdular. Draco ona deymemek için iyice kenara yaklaşmıştı.Hermione mırıldandı.
“Eee?”
Draco omuz silkti.
“Ne ee’si? Hemen sıkıldın mı?”
Hermione onaylarcasına başını salladı. Gülerek ayağa kalktı. Elini Draco’ya uzattı.
“Hadi dans edelim.”
“Aklından bile geçirme.”
Hermione kaşlarını çatarak yerine geri oturdu. Etrafına bakınmaya başladı. Draco kızı inceledi. Saçları uzundu. Parfüm mü değiştirmişti? Belki de farklı olan şey Draco’ya gülümsemesiydi.
_____________________________

Narcissa gülümseyerak salona girdi. Müzik çoktan başlamıştı. Birkaç çift dans ediyordu. Koltuklardan birine yöneldi. O sırada Lucıus’u gördü. Birkaç kızla konuşuyordu. Etrafına bakındı. Birkaç erkek onu izliyordu. Gözlerini başka bir tarafa çevirdi. Çapulculara baktı. Üçü bir yerde toplanmıştı. Remus aralarında yoktu. İç çekerek arkasına yaslandı.
______________________
Bellatrix kapıyı sertçe iterek salona girdi. Herkesin bakışları ona döndü. Bellatrix sırıtarak Regulus’un yanına ilerledi. Arkasından da Rodolphus geliyordu. Regulus onlara gülümsedi.
“Odadan çıkmışsın kuzen.”
Bellatrix sırıtmaya devam etti.
“Fazla kasvetliydi. Biraz eğlenemeye ihtiyacım var. “
Rodolphus da sırıttı.
“Sanki ben zorlamasan gelirdin de.”
Bella dirseğiyle onun omzuna vurdu. Rodolphus gülerek ona karşılık verdi. O sırada bir kız Regulus’u dansa sürüklüyordu. Bellatrix mırıldandı.
“Yine biz bize kaldık.”
__________________________
Hermione gülümseyerek Draco’ya döndü.
“Cissy geldi. Ben onun yanına gidiyorum. Lola denen kız da geldi. Sahte ilişkimiz bitene kadar kimseye asılma. Bir de aldatılmış kız durumuna düşmek istemiyorum.”
Draco cevap vermeden ona bakmaya devam etti. Hermione arkasını dönerek uzaklaştı. O sırada Lucıus Draco’nun yanına gelmişti bile.
“O senin bulanık mı? Değişim diye buna derim.”
Lucıus sırıtırken Draco sessiz kaldı. Lucıus devam etti.
“Aslında güzelmiş. “
Draco ona baktı.
“Herneyse. Neyse ne. Sen kimlesin?”
Lucıus başıyla bir grup kızı gösterdi.
“Şunlardan birkaçıyla geldim. Öpücük zamanı seçeceğim.”
Draco güldü. Grubu inceledi.
“Narcissa neden orada değil?”
Lucıus’un gülümsemesi solarak ona baktı.
“N-neden orada olsun ki? Ne demeye çalışıyorsun?”
Draco pot kırdığını farkederek omuz silkti.
“Öylesine söyledim işte.
_____________________________
“Cissy?”
Hermione el sallayarak Narcissa’ya doğru ilerledi. Narcissa onu görünce gülümsedi.
“Çok sıkılıyorum”
İkisi aynı anda söylemişti. Hermione gülerek onun yanına oturdu.
“Ödev için 3. Kişiyi düşündün mü?”
Narcissa eline bir kadeh ateş viskisi aldı.
“Hayır. Hiçbir fikrim yok. Bilirsin Slyhterinliler seni istemiyor. Gryffindorlar beni.”
Hermione iç çekerek etrafına bakındı. O sırada kenarda tek başına oturan Severus’u gördü. Gülerek Narcissa’ya döndü.
“Buldum. Severus’la ortak olabiliriz. “
Narcissa Severus’a baktı.
“Çok garip. Onu daha önce gördüğümü hatırlamıyorum.Asosyal tiplerden olmalı.”
Hermione onu bileğinden çekip Severus’a doğru ilerledi.
“Selam.”
“Hermione . “
Hermione gülerek onun yanına çöktü.
“Ödev için konuşacaktım. Ortak olalım mı? Eğer birine söz vermediysen yani?”
Severus güldü.
“Aslında bu çok iyi olur.”
Narcissa başıyla Severus’a selam verdi. O sırada Bella’nın Rodolphus’un yanında olduğunu görünce gülümsemeden edemedi. Demek odadan çıkmıştı.
__________________________
Müziğin sesi iyice yükselirken nerdeyse herkes eşinin yanına ilerliyordu. Gece yarısına çok az bir zaman kalmıştı. Narcissa etrafına bakındı. Lucıus bir kızla dans ediyordu. Bir ara göz göze geldiler. Lucıus gözlerini kaçırdı. Narcissa arkasına döndü. Hermione ve Severus gülerek muhabbet ediyordu. Lucıus’un dans eşi varsa onun da vardı. Narcissa Severus’un bileğini yakladığı gibi dans pistine ilerledi. Hermione şaşkınlıkla arkalarından bakıyordu.
_________________________________
“Canım sıkıldı.”
“Gelmeseydin.”
“Zorla getiren sensin.”
“Ama son kararı sen verdin.”
“Iggh. Kapa çeneni.”
Rodolphus iç çekerek bardağından bir yudum daha aldı. O sırada Regulus’a baktılar. Hala bir kızla dans ediyordu. Bellatrix gözlerini ona bakan birkaç çocuğa çevirdi. Onlara ne var dercesine baktı. Çocuklar tekrar önlerine döndüler. Rodolphus gözlerini kaçırarak mırıldandı.
“Eğer manyaklaşmayacaksan dans edebiliriz.”
“Ne?”
“Öylesine dedim. Çok meraklı olduğumu falan sanayım deme.”
Bellatrix omuz silkti.
“Olabilir. Yani öylesine.”
Rodolphus hafif bir şaşkınlıkla ona baktı. Bellatrix’in elini yakalayıp Piste yürüdü.
______________________________
Peter Sirius’la dans eden Rosalinda’yı izliyordu. Kız çok mutlu görünüyordu. Kollarını Sirius’un boynuna dolamıştı. Sirius daha fazla dayanamadan ondan uzaklaşarak dans etmeyi bıraktı. Peter’ın yanına yürüdü.
“Fazla yapışkan bir kız. “
Peter kaşlarını çatarak ona baktı.
“Ona yüz vermeseydin senden hoşlanmazdı.”
Sirius omuz silkti.
“Benden hoşlanmak onun seçimi. Pek umursamıyorum.”
Peter yumruklarını sıkrarak önüne döndü. Sirius etrafına bakınmaya devam ediyordu.
___________________________
Hermione bir deste kızla birlikte oturan Draco’ya doğru ilerledi. Konuşulan muhabbeti duyabiliyordu.
“……….-ulanıkla gerçekten çıkıyor musun?”
“Bundan sanane.”
Kız hala orada durmaya devam ediyordu. Draco bunalmış bir şekilde saate baktı. Balonun bu kadar sıkıcı geçmesi yanlıştı. O sırada ona yaklaşan Hermione’yi gördü. Hermione ona el salladı. Draco artık emindi. Granger büyüleyici görünüyordu. Gülerek kızlara baktı.
“Gitseniz iyi olacak. Sevgilim geldi.”
Kızlar Hermione’ye sert bir bakış atıp uzaklaşmaya başladılar. Hermione sırıtarak Draco’nun yanına oturdu.
“Annen çok sevimli Malfoy.”
Draco kaşlarını çattı.
“Kes sesini Granger.”
Hermione kıkırdamaya devam etti.
“Severus’la dans ediyor. Şuna bak.”
Draco hızla etrafına bakındı. Gerçekten Snape’le dans ediyordu. Ama Narcissa’nın gözleri lucıus’daydı. Draco bu gecelik umursamamaya karar vererek Hermione’ye döndü. O sırada gözü Sirius’a takıldı. Hermione’yi yiyecek gibi bakıyordu. Draco gözlerini ondan ayırmayrak Hermione’ye biraz daha yaklaştı. Sirius kaşlarını çatarak Draco’yu izliyordu. Hermione’ninse bu sessiz kapışmadan haberi bile yoktu. Sirius içkisini bırakarak onlara doğru ilerlemeye başladı. Hermione’ye dans teklif edeceği belliydi. Draco ondan hızlı davranarak ayağa kalktı.
“Hadi Granger. Biraz daha oturusam sıkıntıdan patlayacağım.”
Hermione anlamayarak ona baktı. Draco onu elinden piste doğru çekti.
_____________________________
Rodolphus tereddütlü bir şekilde Elini Bellatrix’in beline sardı. Bellatrix onun omzuna tutunarak ona daha da yaklaştı. Duygusal bir müzik tüm salonu oldurmuştu. Bellatrix hafifçe güldü.
“Bu çok rahalık verici.”
Rodolphus kaşlarını akldırdı.
“Rahatlık verici olan şey ne?”
“Müzik. Dans. “
Rodolphus istemsizce onu kendine dahada çekti.
“Buna sevindim.”
Bella gözlerini onunkilere kaldırdı.
“Ve garip.”
İkiside hafiften gülümsediler. Birkaç dakika öyle kaldıktan sonra Rodolphus onun kulağına eğildi.
“Ama bir şey eksik.”
“Ne?”
Rodolphus ondan ayrıldı. Cebinden bir kutu çıkardı.
“Sen dolaptayken odanı kurcaladım.”
Bellatrix sırttı. Elini ona doğru uzattı. Rodolphus kutudaki yüzüğü çıkarıp yavaşça onun parmağına geçirdi. Tekrar onu kendine çekerken mırıldandı.
“İşte şimdi herşey tamam.”

SENSELESS  / DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin