5

1.1K 66 5
                                    

- SoRa  -

Kezet fogott velem, majd az ajtójáig kísért. A titkárnő szobájában egy fiatal lány volt, aki HeiMin-ként mutatkozott be. Mint kiderült, ő fog körbe kísérni az épületben, megmutatja mit merre találok, és elvezet az irodába is, ahol dolgozni fogok.

- Te régóta dolgozol itt? – érdeklődtem.

- Már egy éve itt vagyok, és nekem nagyon tetszik. HoSeok, vagyis Mr. Jung nagyon jó főnök, bármilyen problémával fordulhatunk hozzá, nem harapja le a fejünket. A munkában viszont szigorú de következetes, a határidőket annyira tartani kell, ha valami holnapra kell, az még ma legyen kész. Vannak túlórák, de ezeket becsületesen megfizetik.

- A kollégákról mit kell tudnom?

- Hatan fogunk együtt dolgozni, te, én, aztán JungKook, aki a grafikáért felel, csendes, szerény fiú, és gyönyörűen rajzol. A fotósunk MyungSoo, kicsit nagyképű, de arany szíve van, és van egy stylistunk, EunSan. Vele vigyázni kell, mert szeret pletykálni és flörtölni. Mindenáron szeretné megkaparintani MyungSoo-t, de eddig még nem sikerült neki. És végül Mark, aki a cég legsikeresebb üzletkötője.

- Mark? Ő külföldi?

- Nem, nem, MinHyuk a rendes neve, a Markot olyan művésznévként használja. Azt mondta, ez jobban illik az egyéniségéhez. Én a mindenes szerepét töltöm be, akinek segítség kell, ott vagyok. Csak egy megjegyzés úgy halkan, a csapatban mindenki szingli. Te férjnél vagy?

- Nem, én is a szinglik táborát erősítem – nevettem.

- Csak mert .... izé ..... úgy hallottam ...

- .... hogy van egy kislányom. Igen. EunJi-nek hívják, négyéves múlt és egyedül nevelem. Sosem voltam férjnél.

- B-bocsáss meg, nem akartam kíváncsiskodni.

- Semmi baj, ez természetes.

- De EunSan-ra vigyázz, mert képes lesz ebből egy egészen más történetet kanyarítani.

Megérkeztünk és HeiMin előrement, majd engem is beinvitált. A barátságos hangulatú irodában az asztalok kettesével voltak szemben egymással.

- Kedves kollégák, bemutatom az új munkatársunkat, Hwan SoRa-t.

- Üdvözlök mindenkit, remélem, hogy jól kijövünk egymással és jól tudunk együtt dolgozni. Kérlek benneteket, nézzétek el nekem, ha az első időben a tapasztalatlanságom miatt sokat fogok kérdezni, igyekezni fogok minden gyorsan megtanulni – és illendően meghajoltam.

- Szeretettel köszöntünk kedves SoRa, számíthatsz a segítségünkre. A nevem Mark, én vagyok a csapat üzletkötője, közvetlenül az én munkámat fogod segíteni – nyújtotta kezét.

- MyungSoo, szolgálatodra, egyszer modellt állhatnál nekem. Van valami különleges a szemeidben – tipikus nőcsábász duma, de ettől függetlenül szimpatikus pasi volt.

- Kicsit majd javítunk az öltözködéseden, és egy kis sminket is teszünk fel. Egyébként EunSan vagyok. Csak én vettem észre, hogy most kiegyenlítődött a nemek aránya? – na vele tényleg jó lesz vigyázni, máris nem szimpatikus számomra. – Ó persze, hisz van még egy férfi a csapatban – fordult az utolsó asztalnál ülő fekete hajú fiúhoz, akit eddig észre sem vettem.

- JungKook vagyok, grafikus. Örülök, hogy megismertelek – hajolt meg és láttam rajta, hogy borzasztóan izgul.

- Az lesz a te helyed, Kookival szemben. Aztán nem rosszalkodni ám munkaidőben – közölte EunSan, miközben vörösre festett hosszú műkörmeit hajtincseibe akasztotta, és csavargatta. Tipikus 'én vagyok a középpontban' lány, aki nem csak a haját csavarja az ujjai köré, hanem a férfiakat is.

A JungKook-nak nevezett fiú enyhén pirulva hajtotta le fejét és már bele is merült a munkájába. Helyet foglaltam vele szemben és észrevettem, hogy néha felém les a haja alól. Aztán egyszer csak rám nézett. Egek, milyen gyönyörű szeme van ennek a fiúnak! Mintha két fekete gomb ragyogott volna a kisfiús arcából. Hány éves lehet? Olyan kölyökképe van.

- Noona, ne foglalkozz EunSan-nal. Mindenkivel ezt csinálja.

- Noona?

- B-bocs, de gondoltam te vagy az idősebb – és elpirult megint. De édes!

- Te hány éves vagy?

- Most leszek szeptemberben 22.

- Akkor valóban noonanak hívhatsz, mert én augusztusban születtem, és szintén 22 éves vagyok. De jobb szeretném, ha SoRa-nak hívnál.

- Rendben – és elmosolyodott. Milyen aranyos nyuszifogai vannak!

A munkaidő végéig megismerkedtem az eddigi munkájukkal és a jelenleg folyamatban levőkkel. Megállapítottam, hogy valamennyien kiválóak a szakterületükön, még EunSan is nagyszerű stylist. De ami a legjobban lenyűgözött, azok JungKook rajzai voltak. Ez a srác olyan gyönyörűen rajzolt, MyungSoo fotóival felveheti a versenyt. No de a fotók is kiváló szakértelemről tanúskodtak.

Épp elmerültem egy rajzban, amikor Mark megszólalt.

- Elmehetnénk együtt valahová, hogy megünnepeljük belépésedet ehhez a remek céghez. Van valakinek ellenvetése?

Mindenki örvendezett, én meg próbáltam mosolyogva hárítani. Hiszen hová tegyem EunJi-t?

- Ne haragudjatok, de nem tudok menni.

- Hohó, nem húzhatod ki magad! Jössz, és néhány pohárka soju mellett megismerkedünk még jobban – jött közelebb asztalomhoz MyungSoo.

- De .... nekem haza kell mennem, nem tudok ...

- Lárifári, talán gyerekre kell vigyáznod otthon? – hát, kedves EunSan, ennél jobban nem is trafálhattál volna bele.


SoRa első napja a munkahelyen ..... kiváló szakemberekkel körbevéve. Vajon elmegy SoRa a munkatársakkal?

 Vajon elmegy SoRa a munkatársakkal?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Újra rád találtamWhere stories live. Discover now