49

777 42 6
                                    

- SoRa –

Minden olyan gyorsan történt. Kang asszony közbenjárására kezemben volt Sehun DNS vizsgálati eredménye, és a biztonság kedvéért EunJi-tól is vittem újabb vizsgálati anyagot. Az összehasonlítás egyértelműen kimondta, hogy sajnos a pöttöm apja Oh Sehun, ami ebben az esetben azonban jót jelentett.

- Kicsim, minden rendben lesz, ne izgulj. Idekinn foglak várni – és egy rövid kis csók után biztatóan küldött a közjegyző irodájába. Egy hét telt el az ominózus eset óta, amikor is Hwasa belibegett az ügynökségre és magának követelte a céget, majd Sehun anyja jött és könyörgött, mentsem meg a S&H Art-ot.

A hagyatéki tárgyalás a mai napra volt kitűzve, és én minden bizonyítékkal felszerelkezve nagy sóhajt engedve szabadjára léptem be az irodába. Az asztal mögött egy negyven körüli férfi ült, beléptemre felnézett az előtte tornyosuló irathalmazból.

- Miss Hwan SoRa? Foglaljon helyet, kérem.

- Te mégis mit keresel itt? – kérdezte emelt hangon az asztal túlsó helyén pöffeszkedő Hwasa. Micsoda színjáték, még most is talpig feketében játssza az özvegyet!

- Én hívattam ide – válaszolt erélyesen a másik oldalról Kang asszony.

- Teljesen felesleges volt, anyuka, de hagyjuk.

- Megmondtam, hogy ne hívj anyukának .... soha.

- Akkor ha mindenki megérkezett, rá is térnék a megbeszélés tárgyára, Oh Sehun hagyatéki tárgyalására. Az örökhagyó végintézkedés nélkül hunyt el, a vagyoni leltárt megkaptam a kerületi jegyzőtől, ismertetném az abban foglaltakat – majd részletesen felsorolta az ingatlanokat, a vagyontárgyakat, kocsikat, és az ügynökséget. – Van-e ezzel kapcsolatban valakinek észrevétele?

Engem teljesen hidegen hagyott minden, de láttam, hogy Hwasa szeme többször felcsillant, ahogy valami nagyobb értékű dolog került szóba. Mint a hiéna, aki arra vár, hogy rávethesse magát áldozatára ...

- Mivel az elhunyt nem hagyott végrendeletet, és leszármazó sem maradt utána, így a törvényes örökös minden ingó és ingatlan vagyon esetében az özvegye, Ahn HyeJin. Kérdésem, hogy ezzel egyetért-e mindenki, vagy valamelyikük támaszt-e követelést valamelyik vagyontárgyra, ingatlanra?

- Szeretném bejelenteni, hogy az örökség teljes egészében Hwan EunJi-t illeti.

- Még hogy a gyerekedet? Tudtommal Sehun-nak semmi köze nem volt hozzád, vagy tévednék?

- Nem tévedsz. EunJi azonban nem az én lányom, hanem az elhunyt nővéremé, Hwan SoYoung-é. Az apja Oh Sehun. Én a gyámja vagyok, és mint törvényes képviselője vagyok jelen, hogy képviseljem az érdekeit.

- Uram, nem hiszem, hogy ..... – próbált Hwasa hatni a közjegyzőre.

- Hölgyem, ha jól értem, ön nem kevesebbet állít, mint hogy két korábban elhalálozott ember közös gyermeke az örököse a tárgyalt hagyatéknak.

- Így van.

- Azért ezt valamivel alá is kell támasztania. Tudja bizonyítani?

- Tudom. Rendelkezésére bocsátom a kislány születési anyakönyvi kivonatát, valamint az ő és Oh Sehun DNS vizsgálati eredményét. – nyújtottam át az iratokat készségesen. – Mint látja, az összehasonlító vizsgálat egyértelműen bizonyítja, hogy a gyámleányom édesapja az elhunyt.

A férfi alaposan áttanulmányozta a kapott iratokat, miközben Hwasa idegesen fészkelődött, és hosszú műkörmeivel kopogott az asztalon. Idegölő percek teltek el, mire a közjegyző letette a papírokat.

- Nos, a benyújtott iratokból minden kétséget kizáróan megállapítható, hogy Hwan EunJi édesapja az elhunyt Oh Sehun. Ebben az esetben viszont ön asszonyom, nem számíthat semmire. A teljes vagyon egyedüli és kizárólagos örököse az örökhagyó gyermeke.

- Nem hagyom! – ugrott fel Hwasa. – Nem fogom hagyni, hogy egy ilyen jöttment senki elvegye azt, ami az enyém! Meg fogom támadni ezt az egész hamisított szart!

- Hölgyem, nyugodjon le, kérem! Mivel a benyújtott iratok valódiak, fel sem merülhet gyanú velük szemben. De ha önnek van ideje és pénze, hogy ezek ellenkezőjét bebizonyítsa, megpróbálhatja. Óva inteném azonban ettől. Fogadjon el egy tanácsot, törődjön bele, hogy vesztett.

- Csak azt áruld el – fordult felém az özvegy -, mégis hogy sikerült a nővérednek felcsináltatnia magát Sehun-nal?

- Nem is sejted? Akkor felfrissítem az emlékezeted. Bizonyára jól emlékszel arra az öt évvel ezelőtti végzős bálra – láttam, hogy idegesen rándult a szája -, ahol elintézted, hogy MinSeo szakítson a nővéremmel. Aztán aljas módon egymás karjaiba terelted őket Jimin-nel, hogy tőlem elválaszd. De mint látod, mégis az enyém lett, sőt a gyermekét várom – mosolyodtam el. – Tudtál a fogadásról is, amit Sehun kötött aznap estére SungWoo-val. Ennek köszönhetően .... asszonyom, bocsásson meg, de el kell mondanom .... – fordultam Kang asszony felé, aki némán bólintott – ennek köszönhetően Sehun megerőszakolta a nővéremet. A kis terved egészen jól sikerült, de egy hiba csúszott a számításba. Hogy a nővérem terhes lett ebből a kis akcióból, és most ennek köszönheted, hogy semmit nem kapsz. Nem fogod elvenni tőlünk azt, amit együttesen felépítettünk, és nem fogsz tudni kirúgni sem bennünket. A mohóságod miatt fogsz most elveszíteni mindent, amire számítottál.

Hwasa először úgy ült ott, mint aki sokkot kapott. Néhány pillanat múlva azonban felugrott, és csak ennyit mondott.

- Egymáshoz valók vagytok mind! Hát legyetek boldogok! Sosem fogom megbocsátani, hogy elvetted tőlem Jimin-t, és a nővéred elvette tőlem Sehun-t! Mindent olyan jól elterveztem, de te beleköptél a levesembe. Pusztuljatok mind egy szálig! – ezzel mint egy őrült, rikácsolva elviharzott.

Kezdtem azt hinni, valami baj van az agyával. Még hogy elvettem tőle Jimin-t? Ő akart mindenáron alá kerülni, de Jimin már akkor is engem szeretett. SoYoung meg elvette tőle Sehun-t? Soha az életben még csak meg sem fordult a fejében, kifejezetten utálta. Sehun volt, aki bepróbálkozott nála többször is, és csak így tudta elérni célját, ilyen mocskos módon.

De mindennek már vége. Fellélegezhetünk. Vajon tényleg nyugalmat találunk?


Ez volt az utolsó fejezet, szerdán jön az epilógus. Úgy hiszem, minden titok kiderült, minden megoldódott, több kilométernyi cérnát használtam el, mire elvarrtam a szálakat. Ha netalán maradt kérdés bennetek, tegyétek fel :))


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Újra rád találtamOnde histórias criam vida. Descubra agora