44

915 48 7
                                    

- SoRa –

Ha valaki öt évvel ezelőtt azt mondja nekem, hogy Jimin menyasszonya leszek ..... hát azt bizony jól kinevettem volna. Egy hete azonban büszkén és kimondhatatlanul boldogan viselem a gyűrűt, amivel megkérte a kezem. Sikerült meglepnie vele, meg sem fordult a fejemben, amikor a vacsorát szervezte az étterembe. Milyen szépen hallgattak a barátaim, még Bini sem tett célzást semmire. El ne felejtsem majd kifaggatni, mert nekem nagyon gyanúsan viselkedtek a vacsorán, ráadásul Markkal együtt távozott. Talán alakul közöttük valami? Lehet. Elképzeltem őket együtt, és megállapítottam, hogy bizony illenének is egymáshoz. Nem beszélve arról, hogy a boldogság mindkettőjükre ráférne, mert elég nagy ívben kerülte őket. Eddig.

Újabb neves cég jelentkezett be az ügynökségre, a Jambangee, hogy készítsük el az őszi-téli kollekciójuk katalógusát és reklámját. Látták az Elisan és a Shibuya részére készített munkánkat, és megtetszett nekik, mert fiatalos, lendületes. Ez akkora lehetőség számunkra, hogy hamarosan új embereket kell felvennünk, hogy ne 20 órát dolgozzunk naponta. Nem beszélve arról, hogy néhány hónap múlva rám sem számíthatnak egy darabig.

Markkal jó néhány ötletünk volt, amit nagyvonalakban ismertetni szerettem volna HoSeok-kal. Az irodájába lépve Jimin-t is benn találtam, és megdobbant a szívem, mint mindig, amikor meglátom.

- Gyere, SoRa, foglalj helyet! Talán már ki is találtatok valamit? Mert nem lennék meglepve egyáltalán – nevetett, s én helyet foglaltam a kanapén a vőlegényem mellett. Már vagy negyedórája vázoltam az ötleteinket, HoSeok folyamatosan bólogatott, láttam, hogy tetszik neki.

Hirtelen kivágódott az ajtó, és már a hangtól görcsbe rándult a gyomrom.

- Hello, evrybody ..... hiányoztam nektek, ugye? – lépett be Sehun napszemüvegben, vigyorogva. Mintha semmi nem történt volna két hónappal ezelőtt, mintha a legjobb barátai lennénk, épp úgy viselkedett. Láttam, hogy HoSeok szája megrándult, és Jimin-nek is ökölbe szorult a keze. Nem is tudta visszafogni magát, azonnal felugrott.

- Még van pofád idejönni? Rohadt szemétláda!

- Drága Jiminie, ez azért az én cégem, és te csak egy alkalmazott vagy itt. Bármikor kirúghatlak. Szia cicám, rég láttalak! – fordult felém. Ez hülye? Nem emlékszik semmire, hogy mit csinált? Vagy be van szíva? Mert azon sem csodálkoznék, hiszen Bangkok-ban még évekkel ezelőtt rászokott az ópiumra. Hogy ivott, az biztos, mert úgy bűzlött a whisky-től, mint egy lepárló.

- Nem vagyok a cicád, és nagyon jól megvoltam nélküled – sziszegtem a fogaim között.

- Ne légy már ilyen elutasító, a múltkor úgy emlékszem sokkal készségesebb voltál – jött közelebb hozzám és próbált arcomhoz érni. Féltem. Féltem tőle, és féltem, hogy Jimin meddig tud uralkodni magán. Eddig.

- Hozzá ne merj nyúlni, te mocskos féreg! – és már lendült is a keze, ököllel vágott az arcába. A szája széle azonnal felrepedt, és ő lassan bólogatva törölgette a szivárgó vért.

- Á, szóval te dugod most, hát ennyi év után sikerült becserkészned!

- Sehun .... szerintem menj haza .... – próbálta HoSeok terelni kifelé az irodából, de elütötte a kezét.

- Csak nem gondolod, hogy elnézem, ez a kis mitugrász elbánjon velem?

- Takarodj innen, örülj, hogy nem jelentettelek fel a rendőrségen! Te nem vagy normális, rács mögött lenne a helyed! – kiáltottam, de ő csak folytatta.

- Feljelenteni a rendőrségen? Cicám, jobb ha tudod, hiába is mentél volna, nem férhetnek hozzám. Máskor is elintéztem, hogy elengedjenek. Tudod, ha valakinek van pénze, mindenre talál megoldást, mindenkinek ára van. Neked is, cicám. Tudnék neked annyit kínálni, hogy elgyere velem, és jól megdugnálak, befejezhetnénk a félbemaradt kis együttlétünket.

- Te azt hiszed, hogy mindenkit megvehetsz a pénzeddel?! Soha nem tudnék egy ilyen féreggel lenni, mint te vagy! Egy erőszakos vadállat vagy! – remegtem az idegtől, és hiába csitított Jimin, nem tudott lecsillapítani.

- Pedig szívesen kipróbálnám, milyen lehetsz, vagy-e olyan jó, mint a nővéred. Vagy jól bejáratott Jimin? Igaz is, neked már van egy gyereked, nem lehetsz olyan jó.

- EunJi nem az én gyerekem, hanem SoYoung-é és a tiéd, te vadbarom! Terhes lett, amikor megerőszakoltad, aztán meghalt, mert egy részeg sofőr elütötte! Ne merészeld a nővérem nevét a szádra venni még egyszer! – nem bírtam tovább, sírtam, Jimin átölelt és vigasztalni próbált.

- Mit beszélsz? Van ... egy gyerekem? – kérdezte meglepődve, én meg csak átkozódtam magamban, hogy elszóltam magam. Miért kellett ezt odavágnom neki? – A nővérednek gyereke lett tőlem? Hát ez gyönyörű! Egy kis vakarcs. Soha életemben nem akartam gyereket, erre mindig vigyáztam. Azokkal csak baj van. De ha azt hiszed, hogy ezzel most zsarolhatsz ..... – fenyegetően közeledett felém. – Kapsz egy összeget, aztán aláírsz egy papírt, hogy nem az enyém a kölyök.

- A gyerekhez semmi közöd, soha nem engedném, hogy tudjon rólad! Nem kell a mocskos pénzed!

- Mondtam már, cicám, mindenkinek van ára, neked is. Mindent el lehet intézni, ha pénzed van, a balesetet se tudták rám bizonyítani, a sofőröm van odabenn, mert megvettem a nyomozót, és a bírót is.

- Te .... miről beszélsz? Milyen balesetről? – nagyon rossz érzés kerített hatalmába. Lehet, hogy mégsem az igazi bűnöst ítélték el, hanem egy ártatlan embert öt évvel ezelőtt? Nem hiszem el, nem létezik.

- Cicám, mondtam már, hogy a pénz mindent megold – vigyorgott továbbra is. – A nővéred meg jobban járt volna, ha a kölykét is magával viszi.

Ekkor Jimin elengedett, odaugrott hozzá, és újabb öklöst vitt az arcába. Sehun próbált visszaütni, egyszer el is találta Jimin-t. Nem bírtam tovább elviselni a fájdalmat, ahogy a nővéremről és EunJi-ról beszélt, hogy a szerelmemet bántja, és hogy újra felidézte a két hónappal ezelőtt történteket. Sok volt ez nekem. A fejem zúgott, a hangokat egyre távolabbról hallottam, úgy éreztem, itt a világ vége. Még utoljára Jimin-ért kiáltottam, majd a mindent megváltó sötétség magával rántott.

Megjelent, akit annyira vártatok :)))  És bizony Sehun már azt is tudja, hogy van egy lánya, de ugye nem azt vártátok, hogy örülni fog neki? No meg a kis célozgatásai .... ?

 ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Újra rád találtamWhere stories live. Discover now