48

769 38 10
                                    

- Az a baleset ..... öt évvel ezelőtt ..... aki az autót vezette ..... a fiam volt – és összeomlott.

- Asszonyom .... – megfogtuk két karját és óvatosan a székre ültettük. Én sem voltam kevésbé izgatott, hiszen most tudtam meg ki volt az, aki elvette tőlem a szüleimet és a nővéremet. Tudtam, éreztem, hogy Sehun-nak köze van hozzá.

- Kedvesem, ön ellen nagyon sokat vétett az én fiam, de megbűnhődött érte. A balesetet ő okozta, de ..... a sofőrje magára vállalta. Ő ül odabenn ártatlanul ..... nem feledkeztem meg a családjáról, a fiát taníttattam, és minden hónapban támogattam őket egy bizonyos összeggel.

- De hogyan tudták ezt tenni?

- A nyomozók korruptak ..... meghamisították a térfigyelő kamera felvételeit, és az ügyvéd segítségével a bíró is szemet hunyt sok minden felett, visszatartották a bizonyítékokat. Az igazságszolgáltatás mérhetetlenül korrupt, pénzért mindenre hajlandóak .....

- Ezt mondta a fia is, hogy mindenkinek ára van, a pénzzel mindent el lehet intézni – mondtam keserűen.

- SoRa .... kérem, ön még nem anya – erre önkéntelenül hasamra tettem kezem mintegy védelmezően, és ez nem kerülte el figyelmét -, nem értheti egy anya cselekedeteit. A fiam nem volt rossz gyerek, csak valami megtört benne, amikor az apja meghalt. Akkor változott meg igazán. Egy szülő a végsőkig takargatja gyermekét. Talán ha én erősebb vagyok, de ..... – szavai elakadtak és sírva fakadt.

- Asszonyom, kérem ....

- Egy dolog nem világos számomra. Mikor nősült meg Sehun? – ez azért nagyon érdekelt.

- A baleset után hónapokkal később összefutott ezzel a Hwasa-val, együtt ittak, aztán felment a lányhoz. Alkoholos fejjel elmondta neki, hogy mit csinált, mire ez a cafka zsarolni kezdte. Azzal a feltétellel volt hajlandó hallgatni, ha feleségül veszi. A fiam először tiltakozott, aztán titokban mégis elvette. Nem éltek együtt soha, csak a havi apanázst küldte neki. Meg gondolom ezért kielégítette más irányú szükségleteit. Mindig attól rettegtem, hogy terhes lesz, ám szerencsére vagy a fiam vigyázott erre, vagy az a nőszemély védekezett. De ön, kedvesem, valóban a fiam gyermekét neveli?

Nem volt választásunk, el kellett mondani a végzősök bálján történteket. Az asszony a beszámoló végére megtörten ült és nem tudott megszólalni percekig. Aztán minden erejét összeszedve a következőket mondta.

- SoRa, engedd meg, hogy tegezzelek. Én ugyanolyan bűnös vagyok, akár a fiam. Ami történt, fájdalmas tragédia, és nem tudom visszaadni sem a szüleidet, sem a nővéredet. Nem tudom meg nem történtté tenni azt, amit a fiam elkövetett ellened. De ha a kislány valóban a fiam gyermeke, vagyis az én unokám, akkor engedd, hogy általa kárpótoljalak.

- Nem értem.

- Kedvesem, azért jöttem ide, hogy tisztázzam, valóban van-e gyermeke a fiamnak. Mert ha igen, és ez bizonyítható, akkor ennek a Hwasa nevű ribancnak, aki megjátssza a bánatos özvegyet, nincs itt keresnivalója. A fiam egyedüli örököse a lánya. - meglepetten néztünk Jimin-nel egymásra.

- Asszonyom, EunJi eddig is megkapott mindent. Ha akartam volna bármit is a fiától, már jelentkeztem volna. Nincs szükségünk a vagyonára.

- Nem érted, gyermekem. Ha a kislány örököl, megmenthetitek a céget. Hwasa szétszelelné, hogy pénzt csináljon belőle. Őt nem érdekli semmi, csak a vagyon. Nem engedheted át neki!

- Ha bele is megyek ebbe, nem tudom bizonyítani Sehun apaságát. Csináltattunk ugyan DNS tesztet, hogy megtudjuk ki a gyermek apja, de csak azt tudtuk kizárni, hogy nem Jimin.

- SoRa kedves, van megoldás. Amikor a fiamat beszállították a patológiára, a törvényszéki boncnok elvégezte rajta a DNS vizsgálatot, hogy minden kétséget kizáróan megállapíthassák a személyazonosságát. A baleset következtében ugyanis annyira ..... annyira megégett, hogy szükséges volt. Ha összehasonlíthatjuk EunJi mintájával, egyértelműsíthetjük, hogy az övé. Kérlek, gondold át, nincs sok időnk!

- Megbeszéljük. Köszönöm, hogy eljött, és elmondta ezeket a dolgokat.

- SoRa, én örülök, hogy szóba álltál velem. Csak azt szeretném .... ha megengednéd .... láthatnám .... az unokámat? Kérlek, egy bocsánatért esedező megtört anya vagyok, engedd, hogy találkozzam vele! Az életemben egyedül maradtam, de talán ....

- Asszonyom, úgy hiszem ennek nem lesz akadálya. Keresni fogom hamarosan.

- Köszönöm. Te egy nagyon jó anya leszel. Ha jól sejtem, nem is olyan sokára – és elmosolyodott.

- Igen, gyermeket várok.

Amikor Kang asszony távozott, Jimin karjaiba ölelt. Sokáig így voltunk, nem kellett szó, semmi, hogy érezzük, egymáshoz tartozunk. Mellette biztonságban érzem magam. Mikor kibontakoztam öleléséből, csak ennyit mondtam.

- Szeretlek.

- Én is téged. De .... gondolkoztál azon, amit Kang asszony mondott? Hogy EunJi az egyedüli örököse Sehun-nak. Akkor ....

- Jimin, tudom, hogy nem dúskáltunk a javakban sosem, de EunJi-nek mindig megvolt mindene. Nem kell ez a vagyon.

- Kicsim, nem is emiatt mondtam. Hanem az, hogy a céget így óvhatjuk meg Hwasa-tól. Nem azért dolgoztunk ennyit, hogy most veszni hagyjunk mindent. Gondolod, hogy HoSeok nem azt szeretné, hogy megmaradjon minden, amit tulajdonképpen ő épített fel? Ez a cég elsősorban az ő érdeme. Nem teheted meg vele, hogy .....

- Tudom. Beszéljünk a többiekkel.

Amikor a többiek meghallották, hogy miről tárgyaltunk ennyi ideig, magukba zuhanva ültek jó pár percen át. Mivel HoSeok érdekelt volt az ügy kimenetelében, nem szólt, de Mark kezébe vette az irányítást. Mint mindig.

- Ha jól értem, akkor ez a nő, ez a Hwasa valóban Sehun felesége volt. Mint özvegy, teljes jogú és kizárólagos örökös, hacsak .... hacsak nincs végrendelet, vagy nincs más egyenesági leszármazó. Mivel végrendelet nincs, van viszont egy gyermek .... hát ezt azért jól eltitkoltátok. Tehát bizonyítani kell, hogy EunJi valóban Sehun gyereke. De ezt mégis hogyan gondoltátok?

No szép lassan mindenre fény derül itt kérem :)  Vajon sikerülni fog megmenteni a céget?

Egyúttal figyelmetekbe ajánlom a következő történet ismertetőjét, melyet feltettem KESERÉDES SZERELEM címmel. Az epilógus publikálásával közzéteszem az első fejezetet.

 Az epilógus publikálásával közzéteszem az első fejezetet

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Újra rád találtamDove le storie prendono vita. Scoprilo ora