14

1.1K 64 5
                                    

De inkább belemerültem a tanulásba, és a munkába.

Ennek meg is lett az eredménye, mert summa cum laude végeztem el az egyetemet, és három cégtől kaptam állásajánlatot, melyből egyet el is fogadtam. Mark hazautazott, ő mindenképp Koreában akart dolgozni. Elbúcsúztunk és megígértük, hogy nem feledkezünk meg egymásról. Mikor kikísértem a repülőtérre, utolsó szavaival csak ennyit mondott.

- Viszlát haver Koreában! Fogunk mi még együtt dolgozni, úgy érzem. És Jimin .... én megkeresném azt a lányt – azzal hátat fordított és úgy emelte fel intésre kezét, melyben útlevelét és repülőjegyét tartotta.

Hazaérve elgondolkodtam szavain. Három év telt el, azóta semmit nem hallottam felőlük. Mi lehet SoRa-val? Vajon talált valakit? Esetleg férjhez is ment? És SoYoung? Hiszen ő MinSoo barátnője volt, bár a bál estéjén csúnya veszekedéssel szakított vele a fiú. Talán kibékültek.

Egy hét múlva munkába álltam. Szerettem ott dolgozni. Több mint egy éve dolgoztam már ott, újoncként elég nagy megrendeléseket hoztam a cégnek. Egy nap Koreából érkezett ügyfél, akinek nevét ismertem már én is. Jung HoSeok. Beszélgettünk némi ital mellett, és munkát ajánlott. Seoul-ban. Először elutasítottam. Mikor elutazott, hagyott egy névjegykártyát, ha meggondolnám magam. S&H Art. Két hétig vívódtam magammal. Mi van, ha ez egy jel, hogy el kell fogadnom, és a sorsom haza vezérel?

Két nap múlva repülőn ültem, útban Seoul felé. Hazamegyek.

Visszaemlékezés vége

És most itt ülünk együtt a megbeszélésen. Próbálok figyelni HoSeok-ra, és mosolyogni, de a gondolataim csak SoRa körül járnak. Vajon férjhez ment, vagy van barátja? Majd Markot kivallatom, ő bizonyára jobban informált.

- Akkor szerintem mindent megbeszéltünk. SoRa te JungKook-kal készítsd el a grafikát, MyungSoo megnézi a fotózás helyszíneit, te pedig EunSan kiválaszthatod a ruhákat. Mark a te feladatod lesz a modelleket megszerezni. Köszönöm, munkára fel! – az egész megbeszélésből ennyit hallottam. Jól bemutatkoztam már az első napomon, egy szót nem tudnék elismételni. Beszélnem kell Markkal, de sürgősen.

- Mark, beszélhetnénk?

- Miről van szó?

- Menjünk igyunk egy kávét, és közben elmondom.

Elsétáltunk a büféig, kértem egy macchiatot és egy lattet, majd a legtávolabbi sarokba invitáltam barátomat, ahol senki nem ült.

- Öregem, nagyon titokzatos vagy – nevetett Mark, miközben kávéját kavargatta. – Miről van szó?

- Szeretnék a kollégákról némi .... információt kérni.

- Jimin, évek óta ismerjük egymást. Ki vele, ki érdekel?

- SoRa – nem kerülte el figyelmemet, hogy megrándult a szája széle, ahogy kimondtam a nevet.

- Ő nagyon rendes lány, és zárkózott. Van egy titka, amit nem árult el még nekem sem – felfigyeltem a még nekem sem kifejezésre. Csak nem kerültek közel egymáshoz? – Miért érdekel?

- Mark, emlékszel, hogy meséltem neked egy lányról, akit a középiskolában szerettem? Csak közbejött az az affér a nővérével, és akkor elmenekültem New Yorkba. Az a lány .... SoRa.

- Az nem lehet .... – láttam rajta, hogy ideges. Miért? Beletúrt a hajába, és látszott, hogy nagyon gondolkodik. – Hogy is nem raktam össze az infókat .... Gondolhattam volna ....

- Mark, minden rendben?

- Jimin, azt mondtad, szeretted. Most, hogy láttad, érzel még valamit iránta?

- Neked elárulhatom, de ez maradjon közöttünk. Sosem tudtam elfelejteni őt. Még gyönyörűbb, mint amire emlékeztem. De nem tudom, férjhez ment-e, van-e barátja ....

- Most nincs senkije. De ...

- De?

- Van egy kislánya.

SoRa-nak gyereke van? Valakinek sikerült elfeledtetnie vele a rossz emlékeket. Egy gyerek .... így már nehéz lesz próbálkoznom nála.

- És a gyerek apja hol van?

- Ez a titok, amiről nem beszélt. De megígérte, hogy egyszer elmondja.

- SoRa -

Az elkövetkezendő napokban belevetettem magam a munkába. Ahányszor csak HoSeok irodájába mentem, mindig remegő kézzel nyitottam meg az ajtót, vajon épp benn van-e nála Jimin. Akármennyire is látni akartam, féltem a vele való találkozástól. Rettegtem attól, hogy kiderül EunJi származásának titka, és elveszik tőlem. Amikor értekezleten voltunk mindannyian, rögeszmésen vizsgáltam a férfit, és próbáltam közös tulajdonságokat felfedezni a kislánnyal. Igyekezetem hasztalan volt, mert egyre jobban tudatosult bennem, hogy EunJi bizony SoYoung-ra hasonlít, egyre jobban. A fekete haján kívül semmi hasonlóságot nem mutatott sem Jimin-nel, sem Sehun-nal. Vajon melyikük lehet az apa? Ez a bizonytalanság sokszor feszültté tett, és ezt a kollégák is észrevették rajtam.

- SoRa kedves – tudtam, ha EunSan így szól hozzám, abban nem sok köszönet lesz. Hát nem tévedtem. – Az utóbbi időben annyira ingerült vagy. Talán kellene már egy apát keresned a kislányod mellé, ha érted mire gondolok – és gúnyosan mosolygott.

HeiMin és JungKook felkapták a fejüket és egyszerre néztek rám. Megnyugtatóan bólintottam feléjük, nem kell aggódniuk. Próbáltam összeszedni a gondolataim, hogyan is vághatnék vissza, de EunSan megelőzött.

- Hány éves is a kislányod? Négy vagy öt? És mióta neveled egyedül? – erre Jimin is felemelte fejét és csodálkozó szemekkel nézett rám. Ha most elkezd agyalni, mindenre rá fog jönni. Ez az idióta picsa, nincs jobb dolga, mint engem basztatni?

- Most volt négy éves, és hogy mióta vagyok egyedül, nem hiszem, hogy sok közöd lenne hozzá – éreztem, hogy elpirulok, és alig tudtam palástolni izgalmamat.

- Én csak jót akarok neked. Ha gondolod, összehozhatlak ....

- Most már befejezhetnéd EunSan – szólt közbe erélyesen Mark. Tényleg, valahogy kiment a fejemből, hogy ő is itt van. Miért is nem állította le hamarabb?

HeiMin a jegyzetére rajzolgatott, miközben felém fordította.

„Minden rendben?" olvastam a papírra vetett kérdést, mire csak bólintottam egyet.

A megbeszélés ideje alatt Jimin folyamatosan engem nézett, nem tudtam elkerülni a kíváncsi szemeket. Többször belekapaszkodtam tekintetébe, annyira hiányzott.

A végén HoSeok nagy bejelentést tett.

Tehát most már Mark is tudja, hogy SoRa milyen fontos szerepet tölt be barátja életében. EunSan pedig ..... képtelen arra, hogy ne szúrjon bele SoRa-ba valahogy .... És vajon mi lesz az a bejelentés?

 És vajon mi lesz az a bejelentés?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Újra rád találtamWhere stories live. Discover now