EPILÓGUS
Az S&H Art Kang asszonynak köszönhetően megmenekült. Ha ő akkor nem jön el és nem erőlteti, fedjem fel EunJi származását, ki tudja hol lennénk szétszóródva. Hwasa felszívódott, azóta sem hallottunk róla semmit.
Az ügynökség egyre ismertebb lett, egyre nagyobb üzleteket sikerült összehoznunk, és mára elmondható, hogy a piacvezető top 3-ban vagyunk. Terjeszkedtünk a tengeren túlra is, Jimin-nek köszönhetően a Shibuya kampány nagyon sok japán ügyfelet hozott. Ezért HoSeok-kal közösen úgy döntöttünk, létrehozunk egy leányvállalatot Tokyo-ban. Úgy terveztük Mark lesz az ottani igazgató, végül egyéves távollét után hazajött. Hogy miért? A romantikus lánykérés óta találkozgattak, majd összeköltöztek Binivel, mígnem egy szép napon az én barátnőm sírva közölte, hogy gyermeket vár. Mark pedig szépen elbúcsúzott Tokyo-tól, és végleg hazajött. A kirendeltség kapott egy másik jó vezetőt, aki nem más, mint Yoshida Hiroto, a Shibuya vezér fia.
HeiMin és JungKook nem sokkal utánunk összeházasodtak, két kislányuk született. Örökre hálával tartozom nekik azért, hogy a céghez kerülésem első pillanatától barátaimnak mondhattam őket. Mindenben számíthattam rájuk, legyen az munkahelyi vagy akár gyermekfelügyelet, ha Jimin-nel egy kis kikapcsolódásra vágytunk. HeiMin az egyetlen, aki már nem az ügynökség dolgozója. Gyermekkori álmának engedve óvónőnek tanult, és magánóvodát nyitott. Természetes, hogy mindannyiunk gyermekei az ő kezei alatt cseperedtek.
Aki középiskola óta mellettem állt és segített, Bini, a világ legönzetlenebb barátnője. Már a szüleim elvesztésekor is kezébe vette sorsomat, titokban adta be jelentkezésemet az egyetemre. Az ő segítségével sikerült a diplomát megszerezni, és EunJi nevelésében is rengeteget segített. Amikor az újszülött apróságot hazavittük, sírva álltam az ágya mellett, és fogalmam nem volt, mit kell vele csinálnom. Bini azóta töretlenül segíti a keresztlányát, mert az kérdés sem volt, hogy ő legyen.
Mark hamar felfigyelt rá, és először szép titokban kezdtek együtt járni, majd néhány hét múlva nyíltan felvállalva a kapcsolatot hozták tudomásunkra, ők bizony egy pár. Ahogy kiderült a terhesség, Mark egy cseppet sem gondolkodva elrendezte az ügynökség dolgait Tokyo-ban, és azonnal visszautazott. Azóta is boldog házasságban élnek, és két gyermeket nevelnek.
EunSan és MyungSoo évekig élték ezt a se veled, se nélküled, munkatársak extrákkal kapcsolatot, mígnem úgy döntöttek, megpróbálják együtt. Álmaimban nem gondoltam volna, hogy EunSan ennyire meg tud változni. Talán csak egy biztos kapcsolatra vágyott, egy állandó társra, aki nem csak alkalmanként van vele. Már nem volt olyan kötözködős, és nem volt rosszindulatúan pletykás. Az élet azonban elég kegyetlenül elbánt vele. Első gyermekük nehezen fogant, több évre az esküvőjük után, és a szülés alkalmával is komplikáció lépett fel, ezért meg kellett műteni. Úgy érezte, ő már nem teljes értékű nő, és elég mély depresszióba zuhant. Hála azonban MyungSoo szerelmének és gondoskodásának, fél év után sikerült kirángatni ebből az állapotából. Sajnos másik gyermekük így nem lehetett.
HoSeok teljesen a munkájának élt, aminek meg is lett az eredménye, hiszen nemcsak itthon, de Japánban is megvetettük a lábunkat, sikert sikerre halmozott. Mikor megismerkedtünk, egyedül ő volt családos, hiszen JungKook nagybátyjaként jó pár évvel idősebb volt nálunk. Mindig ügyesen terelgette unokaöccsét, később pedig MinHo, a kisebbik fia is odakerült az ügynökségre. Kiváló fotós, a modellek imádják őt, de hiába. Az ő szíve egyetlen lányért dobog. EunJi.
Taehyung és gyermekorvos barátnője szintén összekötötték életüket. A sors iróniája, hogy aki annyira szereti a gyerekeket, mint ők ketten, sajnos az élet megfosztotta őket ettől. HaNa többször esett teherbe, de sosem tudta kihordani a gyermeket. Mindennel próbálkoztak, beültetéssel is, de nem lett eredményes. Ezért örökbe fogadtak egy fiú-lány ikerpárt még csecsemőként, és sajátjukként nevelik őket.
S hogy velünk mi történt? Amikor Kang asszony közbenjárására és segítségével sikerült megmenteni a céget Hwasa-tól, és a törvényes örökös kezébe adni, összehoztunk egy találkozót a nagymama és unokája között. EunJi rettenetesen boldog volt, hogy van egy nagymamája, és Byul mama gyásztól összetört szíve is új életre kelt. Ahogy EunJi tízéves lett, elvitte őt a temetőbe az apja sírjához. Ettől kezdve minden évfordulójára együtt vitték a virágot. Nem mondtuk el, hogy milyen szerepet játszott az apja az életünkben, a múltat teljes egészében lezártuk.
A gyönyörű lánykérés után tényleg gyorsan összeházasodtunk, egészen szűk családi és baráti körben. Már gömbölyödött a hasam, ráadásul az 'igen' kimondásakor éreztem első megmozdulását, és annyira meglepődtem, hogy nem válaszoltam a feltett kérdésre. Jimin megijedt, azt hitte meggondoltam magam. Hogy is gondoltam volna? Hiszen ő életem szerelme, a társam a munkában, mindig utána sóvárogtam.
A váratlan terhességből született Jihyun, az első fiunk, őt követte két évvel később öccse JiSoo, majd újabb két év múlva megérkezett HaNa, az egyetlen lányunk. Jimin imádja a gyerekeit, és már EunJi-nál is bebizonyította, hogy nagyszerű apa lesz belőle. Azért HaNa kislányként mindig az ujja köré csavarta, és ő sosem tudott ellentmondani neki.
Hirtelen karok ölelték át derekam, és nyakamon egy apró kis csók landolt. Éreztem a meleg levegőt, mely a csók következtében meglibbentette kontyomból elszabadult kósza hajszálaimat, és még ennyi év után is borzongás fogott el.
- Készen vagytok?
- Igen .... gyönyörű menyasszony. Azt hiszem, SoYoung büszke lenne, ha látná.
- Hidd el, látja őt. Itt van velünk, mint ahogy a szüleid is. Menjünk – nyújtotta kezét az a férfi, aki közel húsz éve van mellettem, akit bár elszakítottak tőlem, a sors mégis úgy intézte, hogy újra rám találjon. Soha nem szerettem mást rajta kívül, és nem is fogok. Számomra csak ő létezik, Jimin, akivel négy gyermeket nevelünk, és a mai napon életünk egyik legfontosabb, legszebb eseményére készülünk. EunJi hamarosan kimondja a boldogító igent Jung MinHo-nak, és az S&H Art így újra egy kézbe fog kerülni. Mint az elején. Sehun apja alapította, és most az unokája és a férje egyesítik a két részt.
- Szeretlek – fogtam meg Jimin kezét, mire felém fordulva megsimította arcom és csak ennyit mondott.
- Én is szeretlek.
- VÉGE -
Véget ért hát SoRa és Jimin története. Mondhatnám, hogy a legkedvesebb számomra, de egy írónak minden története a legkedvesebb. Mégis az egyik, amelyik a szívemhez legközelebb áll. Ez az első olyan könyvem, amelyben nem idolként szerepelnek a fiúk. Talán könnyebb is volt írni, kevesebb háttérmunkát igényelt, mert nem kellett a valós eseményekkel párhuzamba állítani az eseményeket.
Örülök, hogy velem tartottatok, mindenkinek nagyon köszönöm a csillagokat, a kommenteket. Külön nem köszönöm meg név szerint, nekem mindannyian egyformán kedvesek vagytok. Akinek nem nyerte el a tetszését, olvasson bele egy másik történetembe - talán az újba -, hátha az kedvére lesz.
Hiányozni fognak a szereplők, de tartsatok velem a KESERÉDES SZERELEM-mel, és csak remélni tudom, hogy tetszeni fog.
Köszönöm nektek még egyszer, hogy végig követtétek a történetet! Imádlak titeket! :))
أنت تقرأ
Újra rád találtam
أدب الهواةSoRa egy baleset következtében elveszíti szüleit és nővérét. Nem marad azonban egyedül, mert a nővére gyermeket szült, és halálos ágyán megígérteti húgával, nem fogja árvaházba adni a kislányt. Négy évvel később SoRa elhelyezkedik egy reklámcégnél...