Първа глава

1.3K 42 1
                                    

Жаклин:
Днес е един от най- прекрасните дни за мен и за моето малко съкровище Луси. Днес тя за първи път ще прекрачи прага на училището. Ще се научи да бъде отговорна и разумна млада дама.
А на мен ми предстоеше интервю за работа като домашна помощница на една от най-богатите фамилии в Монреал. На предишните интервюта ми казваха, че нямам шанс заради детето ми. Дано тук ме наемат, защото ми е съвестно да съм на 22 и да чакам майка ми да ме издържа.

-Луси, миличка! Готова ли си? - попитах я стоейки на входната врата.
-Да мамо! - извика тичайки към мен.
-Няма ли да ми дадеш целувка? -попита майка ми.
-Бабо, защо ме караш да се връщам? Няма да ми върви през цялата година!
Засмяхме се и двете.
-Не се връщай, бабе! Аз идвам! -приближи се към нас. Целуна внучката си, после и мен.
-Нека Бог бъде с вас!

Излязохме и тръгнахме към училището. Избрах това, което е по-близко, за да може майка ми да прибира Луси,в случай че закъснея.
След около десетина минути бяхме пред голямата сграда. Преди да я пусна да влезе й оправих яката на униформата.
-Искам да се учиш и да не се забъркваш в неприятности!
Тя избърса една сълза от очите ми,която бе на път да изтече.
-Обещавам маме!Ще слушам!
Изведнъж малкото й личице помръкна.
-Защо се натъжи Луси?
-Искаше ми се и татко да е с нас!
-Хайде върви! Ще закъснееш!
-Кога ще ми кажеш къде е татко?
Въздъхнах.
-Той вече не е жив!
-Не е вярно! Ти винаги ме лъжеш! Сега пак лъжеш!
-Луси, моля те! Звънеца би, време е да тръгваш!
Тя се обърна и тръгна към входа.
Сълзи се спуснаха от очите ми. Скъпо дете, как да ти обясня, че бях изнасилена на 15 и забременях. И най-отвратителното бе, че не го познавах. Беше първото ми излизане на дискотека. И последното. Той се подигра с мен и след това ме заряза и не ме потърси вече седем години. Ти си още мъничка, като пораснеш ще ти разкажа всичко, но дотогава ще поддържам лъжата, че баща ти е мъртъв.

Това е новата ми история! Ако идеята ви хареса гласувайте и коментирайте! Приятно четене! 📖

Where is daddy?/Къде е татко?Where stories live. Discover now