"Ya insan olun yada ölün piçisler."
Efes'ten Devam ;
Gülümsemek için bahanelerim az.
Taksiye binmeyecektim, bir yolunu bulup kurtulmam gerekiyordu . Dudaklarımın sihri bozulacaksa onu bozacak kişi piç Okan değildi!
Sevdiğim, aşık olduğum biriyle yaşamak istiyordum bu duyguyu .
Bakkaldan sakız çalan çocuklar gibi dudaklarımın sihrini çalmasına müsade edemezdim .
Buna hakkı yoktu!"Evet biniyor musun şimdi? "
"Binmek istemiyorum !"
"Sen bilirsin !"dedi dudaklarını dudaklarıma bastırmak için yaklaştığı sırada erkekliğine tekmeyi geçirdim.
"Al sana öpücük köpeks !"Acıyla iki büklüm oldu ve ellerini erkekliğine koyarak inlemeye başladı.
O an kaçmak için harekete geçtim fakat karşı yoldan bize doğru yaklaşmakta olan Şenol'u gördümBir sağa baktım, bir sola baktım. Rezil olmak ve yanlış anlaşılmak istemiyordum .
Kapısı açık olan taksinin içine attım kendimi.
Okan hala can çekişiyordu .
Gömleğinin yakalarından tutup arabanın içine çektim.
Ne olduğunu o bile anlayamadı."Sür, sür, sür abi sür durma!"diyerek bağırdım kapıyı kapatırken.
Adam sabır çekerek arabayı hareket ettirdi .
Okan'ın eli hala malum bölgedeydi. Eğik başını bir anda kaldırıp saçlarıma yapıştı."Ne yapıyorsun kızım? Varım yoğum herşeyim o benim !"
"Bırak saçımı bir kere daha vururum !"
"Hoşuna gitti galiba ellemek! "
Karnına yumruğu geçirdim.
"Gençler rahat durun, ne oluyor? İndiririm şimdi sizi burada !"diye bağırdı taksici.
Okan'ı hızla ittim ."Hem binmiyorum diyorsun, tekme atıyorsun, hemde biniyorsun . Ne ayaksın lan sen ?"dedi Okan buruşuk yüzüyle.
Sahteden bir gülümseme koydum yüzüme ve aniden ciddileşip bağırdım.
"Kıyamadım sana !"
"Bu kıyamamış halinse kıydığın halini hiç almayalım amk !"
"Nereye gideceksiniz ?"diyerek sordu taksici .
"Beni sağda indir abicim ."
"Yok ya geçti bolunun pazarı sür eşşeği niğdeye! Ulus'a gideceğiz abi ."
"Tamam ."dedi taksici .
"Ne Ulus'u, orası neresi ? Beni kaçırıyor musun sen ya ? "
"Ne kaçırıcam lan seni, sen soktun beni arabaya farkında mısın ?"
"Ne var Ulus'ta ne bok yiyeceğiz orada ?"
"İnat etmeseydin ölürmüydün ?"
"Soruma soruyla yanıt verme ! Abicim sen beni indir burada hemen !"
"Devam et abi !"dediğinde Okan'a baktım. Çok sinirlenmiştim .
"Senin derdin ne geri zekalı? Gelmek istemiyorum !"
"Onu binmeden önce düşünecektin çilli !"
"Bana çilli deme gebertirim seni çocuk ! Kendi çillerine bak hem sen, benekli böcek! "dedim ve saçlarına daldım .
Acıyla inlerken kendime doğru çekip kafasını ısırdım .
Elleri ellerimin üzerindeydi, kurtulmaya çalışıyordu.
Isırınca serbest bıraktım saçlarını, aptalsı bir ifade vardı yüzünde şaşkın ve acı hissi .
Ellerini hemen kafasına koyarak okşamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction"Okumadan evvel, karakterlerin liseli olduğunu ve yaşanacak tüm deliliklerin onlar için sıradan olduğunu unutmayın." Bir kız dert oldu ve bir çocuk pert oldu. Piç oldu, Yok oldu, hiç oldu... Bu hikâyede yaşanılan ve hissedilenlerin yüzde elli gerç...