Yorum yapmayı unutmayın deli dolularım, finale çok az kaldı 🩷
Bölüm Şarkıları;
Adamlar- Acının İlacı
Anıl Durmuş- Başlangıç
"Ben bahar falan bilmem, sen benim kışımsın..."
"Yorucu bir günün sonunda içilen çay kadar güzeldi gülüşü."
Efes'in Dilinden;
Mutlu olmayı da geçtim, aksiyonsuz bir günüm olsun kâfi. Gizli bir mıknatısım vardı sanki. Nerde salak, manyak varsa üzerime çekiyordum .
İzbandut gibi adamlar kollarımdan tutmuş arabaya doğru götürmeye çalışıyordu. Avazım çıktığı kadar bağırıp, direnebildiğim kadar direnmeye çalıştım. Ayaklarımı sürekli hareket ettiriyordum.
Kolumu tutan adamlardan biri silahını gösterdi .
"Sus!"dedi o gür sesiyle. Ergenliğe yeni girmiş erkekler gibiydi ses tonu . İtici.
"Aaa ne kadar korktum ! Altıma işedim!"dedim yüzümü ekşiterek.
Beni vuramazlardı ! Adnan beni sağlam istiyordu ! Adam kafayı sıyırmış cidden !"Polis yok mu şu memlekette !"diyerek bağırdım. Arabaya sokmaya çalışıyorlardı .
Ayaklarımı arabanın iki yanına koydum . İttiriyorlardı ama ayaklarım sanki oraya yapışmış gibiydi .
Sokaktan yaşlı bir teyze geçiyordu .
"Teyze yardım et böbreklerimi çalacaklar!""Bir kaç şey söyleyip serbest bırakacağım seni ! "
"Suslan sikik !"diyerek bağırdım Adnan denen herife. Çok pis sinir olmuştum! Ben iyiyim ama sinir sistemin çöküktü.
"Terbiyeni takın sana zor kullanmak ..."sözüne devam edemedi çünkü yüzüne tükürdüm.
"Ahlaksız köpek bana terbiye dersi verme !"dediğimde oturduğu yerden kalktı .
Yakamdan tutup içeri çekmeye kalkıştı ama dayadığım ayağımın birini kaldırıp ansızın erkekliğine tekmeyi geçirdim.
"Sen beni fazla hafife aldın sikik !"
Dizlerinin üstüne çöktü, erkekliğini tutarak !"Sen bittin !"
"Yanılıyorsun sikikciğim yeni başladım !"dedigimde beni tutan adamlar ayaklarımı indirmeye çalışıyordu .
Teyze de korkudan kaçıp gitmişti !
İnsanlık can çekişiyor be !
"Ne oluyor orada ?"diyen Doğan'ın sesiyle hepimiz ona doğru döndük.
Küçük çocuk bisikletine binmişti.
"O bisiklet ne alaka lan ?"dediğimde bisikletten indi. Gerçekten tek merak ettiğim o bisikletti .
"Sinan abinin kızının boşver ne oluyo burada ?""Okeye dördüncü arıyorduk iyiki geldin ."
Adamlardan biri beni bırakıp Doğan'a yöneldi, diğeri hala kolumdan tutuyordu. Diğer kolumuda sabitledi . Ayaklarım hala özgürdü.
Silah doğrulttu Doğan'a kolumu bırakan köpek! Beni vuramıyorsun onumu vuracaksın?
"Arabaya binmezsen vururum !"dediğinde Doğan ellerini havaya kaldırdı .
"Bence sen bisiklete bin kaç ."Başka çözüm gelmedi aklıma. Silah doğrultan adam bana baktı bir an . Doğan adamın karnına seri bir şekilde yumruk geçirmeye başladı. Adam bakışını Doğan'a çevirdi ve elini Doğan'ın alnına koyup bir adım geri attı. Yumrukları boşa gidiyordu. Düşünün artık öyle heybetli !
"Ne oluyor Efes bu adamlar kim ?" Yumruk atmayı bırakmıştı. Yüzünün rengi değişti çocuğun! O bile bu kadar korkuyorsa ben ne haldeyim düşünün !
İşte tam o anda şükürler olsun dedim rabbime. Sesimi duymuştu .
Polis siren sesi yankılanmaya başladığında "Hemen binin gidelim !"dedi Adnan köpeği ! Adam kollarımı bırakıp arabaya yöneldi .
Koşup Doğan'ın bindiği bisikleti aldım ve arabaya binen adamın kafasına geçirdim. Adam yere düşünce bisikleti yerden alıp sürgülü kapı kapanmasın diye araya koydum .
"Durun daha karpuz keseceğiz !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction"Okumadan evvel, karakterlerin liseli olduğunu ve yaşanacak tüm deliliklerin onlar için sıradan olduğunu unutmayın." Bir kız dert oldu ve bir çocuk pert oldu. Piç oldu, Yok oldu, hiç oldu... Bu hikâyede yaşanılan ve hissedilenlerin yüzde elli gerç...