Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi deli dolularım 🩷🥳
Bölüm Şarkıları;
İkilem- Geçemem Senden
Melike Şahin- Hepsi Geçti
Anıl Durmuş- Demir Attık Bu Limandan
Sakiler- Dünyadan Uzak
Azer Bülbül- Gel Otur Yanıma
"İnsan daha iyisi olsun diye çabalar, daha kötüsü olacağını bilmeden."
"Gün gelecek zordu ama Elhamdülillah başardık diyeceğiz..."
Efes'in Dilinden;
Sevdiğim adama bir gün hediye etmiştim, bunun hazzı tarifsizdi.
Sosyal medyada, haber kanallarında bir kaç gün bizden bahsedilecekti. Deli diyeceklerdi, belki de daha kötüsünü.
Duyacağım veyahut göreceğim hiç bir olumsuz şey kalbimin huzurla titremesine engel olamazdı. Yer yüzünden silinip gitsem bile bugün bizim günümüz olarak tarihe geçmişti, Okan bizi unutsa bu günü unutamazdı.
Galata kulesinden aşağıya indiğimizde de polis ekipleri bizi alıp karakola götürmüştü. Saatler süren ifade ve nezarethanede geçen gecenin sabahında para cezası alarak ayrılmıştık.
Hem Okan'ın, hemde benim telefonlarım hiç susmuyordu, sessize alıp baş başa kalabilmek adına evlenme teklifi ettiği akşam çıktığımız plazanın çatı katına çıktık. Herkesten kaçmak istiyorduk, sanki son zamanlarımızı güzel değerlendirmek ister gibi. Ayrı geçirdiğimiz her dakikanın acısını çıkartmak ister gibi.
Ayaklarımızı aşağıya sarkıtıp sessizlik içinde manzarayı seyre daldık."Burası bizim kaçış noktamız olsun..."
Başımı omuzuna koyup derin bir nefes alıp verdim.
"...kavga ederiz, küseriz, kaçarız ya burada bulalım birbirimizi ."
Sarıldım sımsıkı.
"Ne olursa olsun kaçmam ben artık.""Ne olursa olsun bırakmam seni artık."
Huzur muydu senin diğer adın ?
Her şeyin fazlası zarar diyorlar, fazla huzurdan ölen var mı? Yoksa ben ölecek gibiyim de.
"Kolunda ki dövmelerin bir anlamı var mı?""Hepsini bir anlık hevesle yaptırmıştım."
"Bir anlık hevesle bir dövme daha yapsak mı?"
"Nasıl bir şey istiyorsun?"
"İkimizi anlatan birşey olsun, aynısı bende de olsun."
"Canın acır. "
"Güzel şeyler hep acıtır. "
"Gidelim o zaman ne duruyoruz?"dediğinde hızla kalkıp yere atladı. Belimden kavrayıp beni de indirdi, elimden tuttu ve koşmaya başladı. Götümüze kurt kaçmıştı yerimizde duramıyorduk.
Kadıköy tarafına geçtik, bildiği dövmeci varmış ona gittik, bir kaç kişi dışında kimse yoktu. Onlar da gidince bize geldi sıra.
"Nasıl birşey yapalım size, aklınızda birşey var mı?""My crazy."
"Yani?"
"Benim delim demek ikimizede aynı dövmeyi yapmanızı istiyorum bileğimize . Ve onun bileğine beni gösteren ufak bir ok, benimkine de onu gösteren ufak bir ok umarım anlatabilmişimdir."
"Anladım."
Önce Okan oturdu sandalyeye .
Bir saat sürdü, o kadar uzun birşey de değildi, sıra bana gelmişti . Okan yüzünü bile buruşturmadığı için son derece yüksek öz güvenle oturdum dövmecinin önüne .
Daha makineyi ilk değdirmeye yeltendiği anda ayağa kalkmaya çalıştım. Okan omuzlarımdan baskı uygulayarak yerime oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction"Okumadan evvel, karakterlerin liseli olduğunu ve yaşanacak tüm deliliklerin onlar için sıradan olduğunu unutmayın." Bir kız dert oldu ve bir çocuk pert oldu. Piç oldu, Yok oldu, hiç oldu... Bu hikâyede yaşanılan ve hissedilenlerin yüzde elli gerç...