Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi deli dolularım 🥳
Bölüm Şarkıları;
Melek Mosso- Bu İş Bitmiş
Serkan N. & Aysel Y.- Bir Nefes Sigara
Köfn- Bi Tek Ben Anlarım
Kıraç- Sebebim Olur
Sen benim şarkımsın herkesin dili dönmez...
Efes'in Dilinden;
Gözlerimi Yaren'den çekip bana aval aval bakan sınıftakilerin üzerinde gezdirdim bakışlarımı. Bir Okan'a bakıyorlardı, birde bana. Sahte bir tebessümle Ulus'u iterek kalkıp "Geliyorum sevgilim."dedim.
Yaren afallamış bir ifadeyle bakarken ben hızlı adımlarla ilerleyip sınıftan çıktım. Okan'ın bir eli cebinde diğeri saçlarındaydı.
"Efes..."Üzüldüğümü belli etmemeye çalışıyordum. Pek de becerikli değildim oysa bu konularda ama çok kırılmıştım!
"Sınıftakilerin gözünde kötü biri olma diye hiç birşey yokmuş gibi davrandım, sakın affettim sanma seni !"
"...günaydın güzelim. "
Söylediklerimi duymamazlıktan geldi bir nevi.
"Sanada Okan, ne istiyorsun çabuk söyle?"
"Hırkanı vereyim dedim, hırkasız yapamazsın sen."
"Düşmüş olmalı. Sağol!"
Hırkamı çektim elinin arasından."Başka bir şey demeyeceksen gidiyorum ben !"
"Bu akşam eve geleceksin değilmi ? Sensiz yapamıyorum."
Sesi titriyordu."Hayır gelmeyeceğim!"
Arkamı dönüp hızla sınıfa girdim.
Biraz daha onu o halde görürsem dayanamayacaktım. Sınıfa girer girmez gözlerimden yanağıma doğru bir kaç damla yaş süzüldü. Ama güçlü durmak zorundaydım. Öyle hiç birşey olmamış gibi affedemezdim . Affetmem için uğraşması gerekiyor. Biraz ruhuma dokunmalıydı en azından.
Kendimi derslere vermeye karar verdim, böylelikle sürekli onu düşünmeyecektim. Dört ders boyunca pür dikkat dersi dinledim. Hayatımda bir ilk gerçekleşti. Parmak kaldırdım. Hocada beni kaldırdı. Ben kocaman bir alkış bekliyordum ama olmadı tabi.
Doğru cevabı söyleyince "Sende değişimler görüyorum."dedi Tarih hocası. Gözlerimden kalpler fışkırdı o an.
Evlilik yaradı diyeceğim ama sanırım küslük yaradı...Öğle arasında sınıftan çıkmadım. Okan'ın beni sınıfın kapısında beklediğini biliyordum. Ulus'la Gülsüm kavga ederek sınıfa girdi. İstemsizce bu duruma alışmıştık.
"Sizde sevgili olacaksınız olun artık yoksa uzak durun birbirinizden !"
Dayanamadım gerekeni söyledim, birinin bunu söylemesi gerekiyordu çünkü, canıma yetti! Başıma ağrı sokuyorlardı, laf yarışına giriyorlardı sürekli."Efes bu salak beni öptü ya!"
"Yanaktan öpünce bozulmuyorsun."dedim sinirle gülümseyerek.
"Yanaktan öpmedi işte sorun orada !"
"Pişman değilim kankitoşkoşkahkihkohkahkom susmuyordu ne yapayım."dedi Ulus ve gülmeye başladı. Gülsüm eline geçirdiği kitaplarla kafasına kafasına kafasına vurdu.
"Vurma söylerim bak !"dedi Ulus. Ne söylecekti bunlar bana, cidden sinirleniyordum ve meraktan kuduruyordum artık!
"Söyle bakalım, yiyorsa !"
Ulus koşarak yanıma geldi .
"Kanka bu bize yalan söylemiş!"dedi pat diye ."Ne konuda ?"
Gülsüm koşarak yanımıza geldi. Ulus'un ağzını kapatmaya çalıştı. Çalıştı diyorum çünkü Ulus ellerini tuttu .
"Annesi babası bu okulda hademe değilmiş!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Novela Juvenil"Okumadan evvel, karakterlerin liseli olduğunu ve yaşanacak tüm deliliklerin onlar için sıradan olduğunu unutmayın." Bir kız dert oldu ve bir çocuk pert oldu. Piç oldu, Yok oldu, hiç oldu... Bu hikâyede yaşanılan ve hissedilenlerin yüzde elli gerç...