Beğenip yorum yapmayı unutmayın❤
Bölüm Şarkısı;
Yıldız Tilbe- Sevgililer Günü
Kıraç- Endamın YeterAşk, insanın başına gelebilecek en güzel şey. Bana bunu öğrettiğin için bir başka seviyorum seni.
Efes'in Dilinden;
Kalbimin ritmi hüzünle sevinç arasında sıkışıp kalmış bir halde hızlanırken, gözlerimin içine mahzun bir ifadeyle bakıyor olması ruhumu oracıkta talan etti. Yüzünü avuçlarımın arasına alıp şefkatle baktım harelerine.
"Bir daha böyle bir bok yersen ağzına sıçarım çocuk!"
Aniden ciddileşip başını yana doğru ittirip ellerimi çektim."Sıç, valla sıç!"
Sinirle karışık gülümsediğimde "Yapma bize bunu, ne olur!"dedi.
"Ya deli misin oğlum? Öyle bir niyetim yok zaten! Sevindirir miyim bu puştları?"
"Duyuyoruz yalnız!"
"Ne güzel, bende duyun diye söylüyorum!"
Okan'ın gözlerinin içi parlarken dudakları iki yana kıvrıldı.
"Affetdin mi beni?""Hayır!"
O huzur dolu tebessümü yerle bir olunca omzuna sertçe vurup sarsılmasına neden olduktan sonra yakasından tutarak kendime çektim.
"Şaka şaka affettim..."
Gözleri yine çakmak çakmak aydınlandı, ben yerim ya bunun her zerresini! İşaret parmağımı sallayıp "...ama şimdilik!"diyerek eklediğimde buna da şükür der gibi bakıyordu.Elimi uzattım, hiç düşünmeden parmaklarını parmaklarıma dolayıp elimin üstüne sıcacık bir buse kondurdu.
"Ölürüm lan."
Kendine çekmek istediğinde tek kaşımı havaya kaldırıp başımı çevirip piçislere doğru yürümeye başladım."Şimdilik ne demek bebeğim, tam idrak edemedim de?"
Kulağıma fısıldadığı için istemsizce sırıtmaya başlamıştım, kendimi sıkarak gülmemek için direniyordum.Ahmet sessiz kalabalığın öncüsü gibi öne atıldı.
"Barıştınız mı?""Evet, niye şaşırdın beklemiyor gibisin?"
"Yok ya çok sevindim, o kadar uğraştık sonuçta."
"Ne için ayırmak için mi?"
Hepsinin gözleri büyürken Okan parmaklarımı sıkmaya başladı.
"Efes, tamam gidelim artık."Senin konuşmaya hakkın mı var lan? Bir de erkeklik taslayarak uyarıyor!
Seni burada öldürsem üzülecek bir tane adam yok, hala onları savunma derdinde, kendimi parçalayacağım şimdi!"Bu şahane fikir kimin aklından çıktı?"
Herkes işaret parmağıyla Okan'ın yanında görüp içten içe kan davalı olduğum kızı gösterince gülümseyişim yüzüme yayıldı.
"Senin o kendine yetmeyen beyninden bir daha bizim için bir fikir çıkmasın! Çıkarsa o fikiri bir yerine monta ederim tatlım..."
Gülümseyişimi gösterdim.
"...bu kadar güzel karşılamam!""Ben güzel bir an geçirin istedim, niye bu kadar kızdın onu da anlamadım! Açıkçası iyilik yaramıyor!"
"Benim yerimde sen olsaydın mutlu olurdun ama ne yazık ki sen ben değilsin! Üç beş gün bu sayede Okan'a iyi sokuldun bu sana bir ömür yeter artık!"
"Ne saçmalıyorsun sen?"
Okan beni itiklemeye başladı, uzaklaştırmaya çalışıyordu olmayan beyniyle! Etrafımda ne kadar da beyinsiz var böyle ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
Teen Fiction"Okumadan evvel, karakterlerin liseli olduğunu ve yaşanacak tüm deliliklerin onlar için sıradan olduğunu unutmayın." Bir kız dert oldu ve bir çocuk pert oldu. Piç oldu, Yok oldu, hiç oldu... Bu hikâyede yaşanılan ve hissedilenlerin yüzde elli gerç...