Atmışikinci Bölüm;

368 17 3
                                    

FİNALDEN ÖNCE Kİ SON BÖLÜM

BOL BOL YORUM BEKLİYORUM 🙏🏻🌸

Bölüm Şarkıları;

Multitap- Mutluyum

Zakkum- İkimiz de Yorgunuz

Sagopa Kajmer- Toz Taneleri

Ahmet Hatipoğlu- Uslu Dur

Kıvırcık Ali- Al Ömrümü

"Gerçekler can yakar, güzel şeyler hep çabuk biter."

Okan'ın Dilinden;

Bir insan ne kadar mutlu olabilirdi? Sınırları ne kadar zorlayabilirdi? Mutluydum, mutluluğu her zerremde hissediyordum. Bu kez gerçekten mutluydum ve bu mutluluk silinip gitmeyecek, hayatımın bir köşesinde daima kalacaktı.
Onu kaybetmeyecektim, ben yok olacaktım ama o yeryüzünde baki kalacaktı.
Sonsuzluğa inanmam ama bu dudaklarıma yerleşen mutluluk, kalbimi titreten mutluluk sonsuz olacaktı.

Sevdiğim kadın burnunu çekti, duygulanmıştı şaşkınlığım karşısında.
"İki ay üç haftalıkmış sevdiğim."

"Bir dakika, bir dakika doğru mu anladım? Hamilemisin yani ?"

Göz yaşları yanağından süzülürken müptelası olduğum dudakları tebessümle aralandı.
"Evet, baba olacaksın. İnanabiliyor musun? Bende anne olacağım."

Gözlerinin içinde gördüğüm yıldızlar kalbimin ritmini hızlandırmaya yetmişti.

"Ama, ama nasıl oldu bu ? Regl oldun sen kaç kere?"

Burnunu çekip parmaklarıyla yanağını sildi usulca.
"Bende öyle dedim doktora yanlışlık vardır dedim. Ama nadiren oluyor böyle, gayet sağlıklı, daha önce nasıl anlamadınız bilmiyorum dedi. Beni ayakta tutanda buymuş öyle söyledi."

Söylediği şeyler içinden irdelenecek çok şey vardı ama ben sadece hamile olmasına odaklanmıştım.
"Şaka dimi bu, asla affetmem seni şakaysa !"
Sesim titremişti, başımı tavana dikip huzurla dolu bir nefes alıp verdim.

"Şaka değil, baba olacaksın."

Dudaklarından dökülen kelimeler kulağımdan içeriye sızıp vücudumun her santiminde dolandı.

"Allah!"
Öyle bir bağırdım ki irkildi ama tebessüm etmekten vazgeçmedi.

"Baba olacağım öyle mi ?"
Ellerimi saçlarıma daldırıp çekiştirdim. Sağa sola ufak adımlar atarken dank etti beynime.
Baba olacağım dedim lan, baba!
"Baba oluyorum yani öyle mi ?"diyerek yine bağırdım.
Güldü
"Evet şapşal! Evet!"

Koşup üstüne atladım.
"Baba oluyorum lan baba !"diyerek onu sarsıp öpmeye başladım. Kendimden geçmiştim artık.

"Okan, canım acıyor serumdan dolayı."dediğinde yatağın üstünden kalkıp koridora çıktım. Duvara yaslamış polisle göz göze geldim. Gülümsedi, ona doğru koşup boynuna sarıldım. Kucağıma alıp sağa sola çevirmeye başladım, bu mutluluk ayaklarımı dahi titretiyor ne yaptığımı bilmiyordum.
"Kardeşim dur !"dedi ama duymuyordum.

"Baba oluyorum abi baba !"

"Az önce Efes'te aynısını yaptı, karı koca delisiniz siz !"dediğinde indirdim onu.
"Şimdi minnak deli geliyor."dedim ve koridorda baba oluyorum diye bağırarak koşmaya başladım. Bütün hastaneyi turladım . Güvenlik görevlileri fazla ses çıkardığım için beni hastaneden dışarı attılar ama ben durmadım. Dışarda da bağırmaya devam ettim.

Deli DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin