Dokuzuncu Bölüm;

4.9K 364 697
                                    

"Sen sonsuz bir yokuşsun ve ben çok sigara içiyorum."

Efes'in Dilinden Devam ;

Nefret aşka komşu gibi.
Ne kadar kapıları perdeleri kapatırsan kapat evden çıkmak üzereyken karşılaşıyorsun.
Nasıl olduğunu anlayamadan birbirine karışıyor ve daha güçlü bir duygu olarak yüreğine yerleşiyor.

Güneş olup sızmışsın kapı aralığından yüreğimin odalarına.

Yaşar hoca sözünde durmuş annemi arayıp kartepe tatili için izin almıştı.
Fakat bu sıfatla hiç bir yere gidemezdim.

Annemin inadı tutmuş ,ısrarla gitmem gerektiğini söylüyordu.
Çünkü yüzümü kedi yırttı yalanına inanmamış ,sinir krizi geçirip kendi yüzümü yırttığımı iddia ediyordu.
Onun söylediğine göre psikolojim bozulmuş ve bu tatil çok iyi gelecekmiş.

"Gitmek istemiyorum anne ."

"Ne demek gitmek istemiyorum ,git eğlen iyi gelecek sana !"

"Bu yanağımla okula bile gitmek istemiyorum! Mümkünse gitmeyeyim !"

"Onu kedi sevmeden önce düşünücektin güya kediyse tabi! Hazırlan sabah yedide otobüs gelecekmiş almaya ."

"İstemiyorum neden anlamıyorsun ?"

"Saçlarını salarız ,yüzünü örtersin böyle fırsat insanın ayağına her zaman gelmez,bende her zaman izin vermem!"

"Gitmek isteseydim izin vermezdin istemiyorum ya ısrar et hep zıt git benimle ! Ne değişik bi annesin anlamıyorum seni yeminle!"

"Şimdi anlamazsın,anne olunca göreceğim ben seni."dedi elindeki terligi sallayarak .

"Gitmek istemiyorum zorlamı ?"diye bağırmıştım son olarak ama faydası olmadı.

Ertesi sabah kolumdan tutmuş zorla otobüse götürüyorken buldum kendimi.

"Anne böyle mi gideceğim ya ?"diyerek sitem ederken elindeki terlikle kafama vurdu . Acıyla inleyip kafamı okşadım,geceliğin üstüne uzun hırka giymiştim kafamda da tavşan kulaklı şapkam vardı .

"Oraya gidince süslenirsin .
İnat etmeseydin kalksaydın erkenden ."

"Anne niye zorla gönderiyorsun beni cidden anlamıyorum? "

"Çünkü öğretmenin aradı ve çok çalışkan olduğunu, derslerden başını kaldırmadığını bu sebeble biraz moral amaçlı bu gezinin düzenlendiğini söyledi. Senin haline bakınca gitmen gerektiğini düşündük babanla, inat etme hadi çocuğum ."dedi belimi okşarken.

"Hocada işini biliyor ."dedim kıs kıs gülerek. Otobüsün önüne gelince melek gibi oluverdi annem .
Saçlarımı okşadı ,canım kızım diyerek hitap etmeye başladı . Hep böyle yapardı insanların içinde, çok farklı davranırdı. Alışmıştım onun bu hallerine ,annemdi sonuçta kızamıyordum. İyiliğimi düşündüğünü biliyordum .

Yanaklarımdan öptü.
"Oraya gidince ara beni canım kızım." dedi arkamdan el sallarken .
Annemin bu davranışlarına gözlerimi devirerek önüme döndüm ve otobüse bindim ,heryer doluydu .
Sevgili hocam en arkanın bir ön koltuğu boş dedi,hızla gidip oraya oturdum .
Annem hala el sallıyordu ,bizim sınıfın çocuklarını gördüm, önümdeki koltukta oturuyorlardı.
Seray izin alamamış olacakki otobüste yoktu,üzüldüm onun adına ,çok heves etmişti keşke benim yerime o gitseydi.

Koltuğa gömüldüm ,kimsenin beni görmesini istemiyordum. Çantamdan kulaklıgımı çıkartıp telefona taktım.
Müzik dinlemek iyi gelebilirdi bir nebzede olsa .
Çünkü hala dünün etkisindeydim .
Uyku sersemi olduğum için, şarkılar beni daha da mayıştırmıştı .
Gözlerimi kapattım ve gideceğimiz yere kadar uyumayı tercih etmiştim ,yanağımı saçlarımla gizliyordum , şarkı slowdu . Bana yapılan onca şey geldi aklıma birden,uyku falan kalmadı.

Deli DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin