Sekizinci Bölüm;

4.5K 357 966
                                    

"Bir çayı birde beni soğutmayın !"

Efes'ten Devam;

Güzel şeyler birden olmuyor ,zaman gerekiyor ve o zaman sürecinde iliklerine kadar acı çekiyorsun.
Yaşadığın acıların hepsi yaşına sadaka niyetine işliyor,bir zaman sonra görünmez bir zırh giyiniyorsun farkında olmadan.
Duygusuz bir insan olduğunu farkettiğinde başını çevirip arkana bakıyorsun ,o masum bakışlı ,deli gülüşlü kızı geride bırakalı çok olmuş.
Bunun adı büyümek ,dilerim hiç büyümezsin.
Kendime not.

Sinirliydim.
Okan ,beni sinir etmeyi gerçekten çok iyi başarıyordu.
Mesajı görünce korkmuş bir kedi gibi tüylerim diken diken olmuştu,telefon numaramı hangi ara aldı diye şaşırırken telefonumun üç gün boyunca onda kaldığını hatırladım.
Avuç içimi alnıma vurarak hızla merdivenleri aşıp sınıflarımızın bulunduğu kata çıktım. "Geberteceğim seni Okan! Ama şimdi değil !"

Sınıfın kapısına sırtını yaslamış aval aval yüzüme bakıyorken buldum onu,omuz silkip kendi sınıfımın kapısını açtım.
Özay ve Yaren'le göz göze geldim,oturdukları yerden çığlık atarak kalkıp üstüme doğru koşup boynuma atladılar.
Sınıfın içine girmeme müsade dahi etmemişlerdi,koridorda çığlıkları yankı yapıyordu.

"Ay çok özlemişiz yokluğun çok belliydi."dedi Yaren.

Hiç sanmıyorum diye geçirdim içimden. Bu kızın beni gerçekten sevdiğine olan inancımı yitiriyordum günbe gün.

Yine de sarılmaya ,birilerinin varlığına öyle ihtiyacım varmış ki Okan'a olan tüm sinirim geçmiş ,gergin bakışlarım yerini tebessüme bırakmıştı.

"Bende ,bende özledim sizi."

İkisi neşeyle gülümsüyordu geri çekilirken ,gerçekten benim geldiğime sevinmiş olmalılar.
"Ne yaptın biz yokken anlat bakalım?" dedi Yaren .

Kolunu omzuma attı ,diğer eliyle sınıfın kapanan kapısını açtı ki piçisler karşımızda beliri verdi.
Uğur eliyle açılan kapıyı kapattı,tekrar açmayalım diye de sırtını yasladı.

Okan gergin bakışlarını üzerimde gezdiriyordu. Hiç bir şey olmamış ,bana mesaj atan o değilmiş gibi havalı havalı, istifini hiç bozmadan bir eli cebinde diğer eli saçlarında başı dik karşımda duruyordu.
Acayip ayar oluyorum bu çocuğa !

"Ne istiyorsunuz?"diyerek sorup Yaren'in kolunun altından sıyrıldım.

"Bulaşma !"dedi Yaren kolumu tutup geriye doğru çekiştirmeye çalışırken.

Kaşlarım çatıldı,kolumu hızla çekip Yaren'in yüzüne baktım.
"Çocuk sınıfımızın kapısına yaslanmış girmemizi engelliyor kim kime bulaşıyor ?"

Okan bakışlarını Fırat'a çevirip kaşıyla işaret verdi.
Fırat ve Gökhan harekete geçip aramızdaki mesafeyi sıfırladı ,karşımda dikilip gözlerime bakıyorlardı.
"Ne oldu be değişikler ?"diyerek söylendim.

Bir adım geri attım ama bir anda ikisi kollarımdan tutup çekiştirmeye başladı.
Şaşkın ve korku dolu surat ifademle ne yapmaya çalıştıklarını sordum.
"Ne yapıyorsunuz ya ?"

Kollarımı kurtarmaya çalışıyordum ama onlara göre güçsüzdüm.
Yangın merdiveninin kapısını açtı Ahmet.

"Bırakın lan beni!"diyerek bağırmaya ve direnmeye devam ettim.

"Bıraksana kızı !"dedi Özay .

"Siktir git lan sınıfına !"diyerek bağırdı Okan.

"Yaren hocaya söyleyelim hadi!"

Deli DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin