Sonra da hap içtim. Yani o günlük beyin için sanıyordum. Sonra daha fazla dayanamayarak,
"Yeter artık gitsene! İstemiyorum seni adi pislik senin de diğer erkeklerden hiçbir farkın yokmuş senden nefret ediyorum......" diye devam ederken ki içtiğim şey sakinleştiriciymiş Alper'e sarılarak uyumuşum. Mert uyuduğumu anlamayıp,
"Neden sarıldı ona!" Dedi hiddetle.
İlyas ise, "Korkma aşkından değil sakinleştiriciden. İçinden geldiği gibi sarılsa İnan bana ilk Kumsal sarılırdı." Mert kapak olmuştu.
"Neyse ben gidiyim uğrarım sonra görüşürüz." Dedi ve Mert gitti.
Alperle öyle uyumuşuz. Gözümü sabah açtım. Ama hayır! Bir dakika ya?! Abimler hayatta Alperin yanımda yatmasına izin vermez ve en son o da buradaydı. Sonra uyandığımı anlayınca Alper tarafından zorla kahvaltı masasına indirildim. Hem de nasıl biliyor musunuz? Seni öperim demişti. Ve tabiki kahvaltıya inmiştim. Kaldıramazdım o sözlerden sonra beni öpmesini. Sonra Yağmur tarafından lunaparka götürüldük. En son buraya Alper'le geldiğimiz için kötü olmuştum. Tuvalete gidicem diyip kimsenin olmadığı bir yere gidip Alperle buraya geldiğimiz günü düşünüyordum. Sonra arkadan, "Miden bulanmıştı o gün." Dedi. "Evet."
"Seninle daha eğlenceliydi." Dedi.
"Eğlence ne unuttum ki." Dedim.
"Peki hatırlamak ister miydin?"
"Çok." Dedim.
"O zaman kalk hadi o günü baştan yaşıyoruz."
"Alper sen beni terk ettin. Biz birlikte değiliz artık."
Biraz sessizlikten sonra,
"Sevgili olalım demedim ki. O günü yaşayalım dedim."
Kalbim biraz kırılmıştı sevgili olalım demedim ki demesine ama. Elini tutup,
"Hadi o zaman!" Diye bağırdım ve koşmaya başladık. Herşeye binmiştik. Şu an oyuncak için Alper atış yapıyordu. Bizimkiler buradaydı. Ama görseler şu an umrumda değil çünkü mutluyum. Ve sonunda istediğim unicorn u almıştık. Çocuk gibi buna sevinmiştim. Ve hiç beklemediğim bir şeyi yaptım. Alperi sessiz ve kimse olmayan bir yere götürdüm. Bu arada Mert'e çok benzeyen birini gördüm. Ama o olamazdı çünkü iş için İtalya'ya gideceğini söylemişti neyse. - arkadaşlar yazarınız konuşuyor kdkdö o kişi Mert- ve sonra Alperi öptüm. Hiç beklemiyordum böyle birşey yapacağımı. Ama beni çok mutlu etmişti. O da bana karşılık vermişti.
ALPERİN AĞZINDAN:
Kumsal bir anda dudağıma yapıştı.
Özlemiştim onu öpmeyi. Uzak kalamıyordum ondan. Ve karşılık vermiştim.
KUMSALIN AĞZINDAN:
En sonunda öpmeyi bırakıp, "Bu beni mutlu ettiğin içindi. Çünkü birkaç haftadır mutlu değildim. Bu yüzden çok teşekkür ederi.." demeye kalmadan Alper beni öpmüştü. Sonra hiçbirşey olmamış gibi bizimkilerin yanına dönmüştük ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Teen FictionEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????