2. SEZON 66. BÖLÜM

330 22 11
                                    

Eşyalarımız dağıtılmış, yerlere fırlatılmıştı. Ve pencere açıktı. Ben daha neler olmuş diye bakarken komodinin üstünde bir not gördüm.
"Sürpriz... benden kaçamadın değil mi ? Ama sana şunu söyleyeyim Kumsal ERÖZER sana bu dünyayı dar edicem." Ben şoka girmişken Alper bu halimi gördü.
"O elindeki ne aşkım?" Dedi ve notu aldı.
"Si*tir." Dedi sessizce.
"O Arasın belasını si*icem !" Dedi ve telefonunu çıkardı.
'İlyas knka otelin kapısına çık. Yağmura da söyle bizim odaya gelsin.'
'Tmm knka da Ne old-'
'Sen gel !' Dedi ve telefonu kapattı. Sonra yanıma geldi.
"Sevgilim korkma ben her şeyi halledicem tamam mı ? Aslında seni hiç yalnız bırakmak istemiyorum ama o Arası bulmam lazım." Dedikten sonra sarıldı. Yağmur gelmişti.
"Bu odanın hali ne böyle !"

3 SAAT SONRA:
Hava kararmıştı. Alperi arıyordum ama açmıyordu. İlyas da ona keza.
"Bitanem bunlar şu an Arası dövüyolardır o yüzden de telefonu açamamışlardır telaşlanma lütfen."
"Ya Alpere bişey yaparsa ?!"
"Hiçbir şey yapamaz."
"İçimde kötü bir his var Yağmur." Telefonum çalmaya başladı. Meriç abim arıyordu.
"Kumsal oraya araba yolladım bir kaç saat önce gelmek üzeredir hazırlanın buraya dönüyosunuz  Alperle konuştuk biz."
"Alperle ne zaman konuştun ! Nerede şu an !"
"Kumsal kapatıyorum onlarlayım şu an tamam mı ?"
"Abi !" Dedim ama telefon kapanmıştı.
1 SAAT SONRA:
Şu an arabadayız ve İstanbul'a dönüyoruz.

En sonunda varmıştık. Gece 2'ydi saat. Arenlere geçtik çünkü abim arabada tekrar arayıp onlara gitmemizi söylemişti. Kapıyı çaldık ve Aren açtı.
"Gelin canım hoşgeldiniz."
"Keşke hoş gelsem Aren." Dedim ve sarıldım. Sanırım biraz içime atmışım çünkü ağlamaya başladım.
"Alpere bişey olursa yaşayamam ben olmaz hayır ! Ona bişey yaparsa Aras ona ben dayanamam-"
"Kumsal, Kumsal iyi misin Kumsal !"
Yine aynısı olmuştu. Yine bayılmıştım.
Gözümü açtığımda kızlar başımda oturuyorlardı.
"Canım iyi misin ?" Dedi Aren.
"Alperlerden haber alabildiniz mi ?" Dedim.
"Maalesef hayatım."
"Of hayır ya ona bişey olursa dayanamam ben Aren."
"Canım olmayacak zaten hem bak İlyas orada, Meriç orada. Hadi biraz uyu sen. Ararlarsa seni haberdar edicem Tamam mı ?"
"Tamam ama ararlarsa uyandıracaksın."
"Tamam canım." Dedi ve odadan çıktı.

Uyanmıştım. Kalkıp salona gittim. Kızlar beni görmemişlerdi. Ağlıyorlardı. Tam Ne oldu diyecekken onların sesi duyuldu.
"Aren nasıl söyleyeceğiz ?"
"Bilmiyorum Yağmur."
7 OYDA YENİ BÖLÜM LÜTFEN OYLAR YÜKSELSİN BEN O KADAR EMEK VERİYORUM :( AMA SONUÇLAR ÇOK AZ :(

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin