2. Sezon 72. Bölüm~DÜZENLENDİ~

331 15 1
                                    



Uyandım. Alper yoktu. Giyindim ve aşağı indim.

Canan hanım da aşağıda yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canan hanım da aşağıda yoktu. Alperi aradım ama açmadı. Ben de büroya geçtim. Her şey normal görünüyordu.
Çalışmaya başladım. Yarım saat neredeyse olmuştu ki Yağmur geldi.

"Kumsal İlyas'a ulaşabildin mi hiç ?" Dedi. Üzgün görünüyordu.

"Hayır canım neden sordun ayrıca iyi misin sen noldu ?"

"Biz İlyas'la boşanıcaz galiba Kumsal." Dedi ve ağlamaya başladı.

"Bitanem saçmalama olmaz öyle bir şey ayrıca sizi ölüm bile ayıramadı sakın böyle bir şey yapmayın."

"Olanları bilmiyorsun Kumsal."

"Noldu ?"

"İlyas 1-2 haftadır eve geç geliyo -bazen gelmediği de oluyordu- sordum ben de stüdyo falan yoğun mu diye evet dedi bana. Soğuk davranıyo Kumsal soğuk davranıyor. Onu daha önce hiç böyle görmemiştim. Buz gibi ! Sonra bi akşam eve geldi sarıldım ona..." dedi ve ağlaması daha da şiddetlendi.

"Bana sarılmadı Kumsal ! Parfüm kokuyordu hem de biliyor musun! Aldatıyo işte beni ! Besbelli durum bu !" Diyip ağlamaya devam etti.

"İlyas asla böyle bir şey yapmaz aşkım içini ferah tut. Hem ben öğrenirim ne olduğunu."

"Hayır Kumsal yapma böyle bir şeyi. Biliyo musun..."

"Neyi canım ?"

"Üstelik ben hamileyim."

"Ne ! İşte bu süper haber !!!"

"İlyas beni aldatırken çok güzel evet (!)"

"Bak şimdi sen aşağıdaki kafeye git ben de geliyorum yanına tamam mı ?"

"Tamam."  O odadan çıktıktan sonra İlyas'ı aradım. Açtı.

'Canım ?'

'Efendim Kumsal ?'

'Nerdesin kuzum ?'

'İşim var Kumsal hızlı olurs-'

'Büroya yanıma gel itiraz istemiyorum.'

'Gelemem şu an.'

'İtiraz yok.' Derin bir iç geçirmenin ardından tamam dedi. Yarım saat geçmişti ki geldi. Çökmüştü resmen.

"Canım noldu böyle sana ?!"

"Bir şey yok Kumsal. Neden çağırdın beni ?" İlk defa bana da buz gibiydi.

"Ş-şey diyecektim." Dedim ve direkt konuya girdim.


"İlyas Yağmur senin onu aldattığını düşünüyor."

"Neden ki ?"

"Bir süredir uzakmışsın ona. Çok üzülüyor."

"Ben aldatmıyorum onu."

"O zaman konuş onunla. Uzak durma ondan. Ben senin Yağmura nasıl aşık olduğunu biliyorum ama sanırım senin bir sıkıntın var." Elini saçlarından geçirdi ve,

"Evet var."

"Ne peki ?"

"Bir kız kardeşim varmış !" Dedi.

"E bunda üzülecek ne var çok güzel bir şey buu!"

"Annelerimiz aynı." Dediği an gözünden yaş aktı.

"Beni en çok hırpalayan bu. Annem bizim gözümüzün içine baka baka nasıl yıllarca yalan söyledi ? Aklım almıyor Kumsal !"

"Ya canım benim !" Diyip sarıldık.

"Şimdi Yağmurun yanına gidiyoruz !" Dedim ve aşağı indik. 

"Şimdi ben sizi yalnız bırakıp eve gidiyorum bu konuyu yarın halletmiş olun !" Diyip ikisini de yanağından öptüm ve eve gittim.

Alper evde değildir diye anahtarla girdim içeri. Ev karanlıktı. Gelmemiş. Nerede ki bu ? Kapıyı kapadım ve....

GEÇ GELDİ ÖZÜR DİLERİİİM 🙂🙂🙂
GEÇ GELDİĞİ İÇİN SINIR YOK CUMARTESİ YENİ BÖLÜM 🧡

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin