Bölüm 28

481 12 1
                                    

Bir çift göz bize bakıyordu. Evett: Aras.
"Sen napıyosun lan burada?!"
"Alper tamam boşver gel hadi gidelim."
"Sana mı sorucam ben markete gelirken?"
"Evet bana soracaksın! Sen şimdi hâlâ bizi takip ediyorsundur zaten ama sana son uyarım Aras Kumsaldan ve çevresindeki herkesten uzak duracaksın. Bir daha uyarmıycam. Gel sevgilim." Dedi ve elimi tuttu. Marketten çıktık.
"Of ya keyfimi bozuldu şimdi Aras yüzünden."
"Sen ağzına alma onun ismini. O harflerin bir araya getirdiği o kelime yasak sana."
"Alper sana bişey diycem."
"De."
"Kıskanınca çok tatlı oluyosun."
"Öpebilirsin o zaman."
"Zihnimi okudun resmen."
"Öp o zaman."
"Ben sen değilim öyle heryerde öpemem seni."
"İyi öyle olsun bakalım." Dedi ve Eve geldik.
"Aşkım bekliyorum."Dedi ve koltuğa oturdu.
"Neyi?" Dedim anlamamazlıktan gelerek. Sonra birden beni belimden kendine çekti.
"Anladın bence sen?"
"Haaa y-yani be..." demeye kalmadan öptü. Şu an koltukta onun üstündeydim. Kendimi çekip koltuktan kalktım.
"E-ee hadi yemek yiyelim o zaman." Dedim.
"Tamam sevgilim gel hadi."
"Tamam." Dedim ve mutfağa geçtik. Ben eşyaların nerede olduğunu bilmediğim için her dolabı,çekmeceyi açıyordum. Bir çekmeceyi açtım ve içinden bir sürü renkli postit çıktı. Üzerinde:
"Alper''le Ceren bugün çok güzel bir yemek yaptılar ve çok eğlendiler. Aşklarını sonsuza kadar koruyacaklarına söz verdiler. Seni çok seviyorum. İmza:Ceren
Ben seni daha çok seviyorum seni ömrümün sonuna dek sevicem. İmza: Alper." Diye sesli okudum.
Bunlardan daha bir sürü vardı. Bir tanesini daha aldım ve sesli okumaya başladım.
"Sevgilim bugün bana evlenme teklifi etti ve bu akşam..." dedim ve duraksadım. Gözlerim doluyordu. Sesli okumaya devam ettim.
"Ve bu akşam kutlamak için bana yemek yapıyo seni çok seviyorum Alper."
"Bugün evlenmek için gün bakıcaz ve Ceren'e kahvaltı hazırlıyorum. Aşkım ya içeride çok güzel uyuyo uyandıramadım. Seni çok seviyorum Ceren..."
"Okuma artık şunları." Diyerek kağıtları elimden bir kerede alıp bakmadan çöpe attı.
"K-kumsal. B-bunların şu an için geçerli olmadığını biliyorsun d-değil mi?"
"S-sesin niye titredi o zaman?"
Cevap yok.
"Tamam anladım ben."
"N-neyi anladın Kumsal gel buraya!" Bayağı bağırıyordu.
"Kumsal sana gel dedim!" Dedi ve elini duvara vurdu. Bende o sırada tam kapıyı kapatıp çıkacaktım ki yüksek voldeki-aşırı yüksek voldeki- sesiyle bu kararımdan vazgeçip yavaşça yanına gittim. Çok sinirli olduğu belliydi. Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim.
"Ben..." Dedi ve yaklaşmaya başladı.
"Aşkın en tutkulusunu sende yaşadım.
Senden başkasında değil." Yaklaşmaya devam ediyordu. Daha da yaklaştı ve,
"Daha farklı birini sakın düşünme..." deyip daha da yaklaştı ve ellerini belime sardı. Kafasını ise boynuma gömerek,
"Ben sadece seni seviyorum.." Dedi ve kollarını daha çok sıktı.
"A-Alper ş-şimdi bırak sabah konuşalım tamam mı?"
"Gitmiyorsun."
"Ne?"
"Eve gitmiyorsun."
"Alper bak sinirlisin ben eve gidiyorum sabah konuşalım." Dedim ve telefonum çaldı. Babam arıyordu. Ben tam açacakken Alper telefonu elimden çekip aldı ve konuşmaya başladı.
"Faruk bey nasılsınız?"
"........."
"Ha Kumsal... Ya aslında biz film izliyorduk da uyuyakalmış ama isterseniz ben onu uyandırayım."
"........"
"Peki sabah görürsünüz Kumsal'ı. İyi geceler efendim."
"......"
"Napıyosun Alper sen ya?!" Diye bağırdım.
O da bağırmamı beklemiyor gibiydi.
"Bugün buradan çıkmıyorsun."
"Ya sen napmaya çalışıyorsun?!!"
"Benim yanımdan ayrılmıyorsun."
"Peki. Öyle olsun." Deyip üst kata çıktım. Sinir olsun. Aynı evin içindeyken onun yanında durmayacaktım.
"Nereye gidiyosun sen?!"
"Kaçıyorum evden."
"Kumsal!"
"Ne!" O da merdivendeydi. Peşimden geliyordu.
"Aaa ayağım!" Dedi. Hemen arkama dönüp yanına indim.
"Hiii acıyo mu ayağın! Gel yukar..." demeye kalmadan birden kalkıp kolumdan tuttu ve,
"Yürü bakalım." Dedi.
"Ya bıraksana! Sen beni mi kandırıyodun!"
Cevap yok. Bu arada merdiven de bitmişti.
"Alper!" Diye bayağı-Alper kadar olmasa da- yüksek sesle bağırdım. Sonra bir anda kendimi duvarla Alperin arasında buldum. İlk defa bu kadar yakınımdaydı. Öptüğü zaman hariç.
"Benden git istemiyorum."
"Evlenicek miydiniz?" Dedim ve hemen yanıma duvara yumruk attı.
"N-nasıl evlenme teklifi ettin Ceren'e?" Dedim. Daha da yaklaştı ve,
"Kumsal yapma..." Dedi ve o an beklemediğim bir şey oldu...
"Özür dilerim."
"Neden?"
....................
Arkadaşlar oy sayıları çok az. Anlamlı olsun olmasın yorumlarınızı bekliyorum ve oy verirseniz çok sevinirim sizi seviyom canolar 💕

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin