2. SEZON 57. BÖLÜM

402 14 24
                                    

"Ooo Kumsal hanım ? Tekrar görüşmek ne kadar güzel."
". AAras !"
"Ee ben yeni ortağınız Aras Egemen."
"Ortak olarak seni istemiyorum."
"Sözleşmeye bakmanı öneririm. En az 2 yıl boyunca zorunlu ortaklık."
"Of ! Çıkar mısın odadan !"
"Peki. Şimdilik görüşürüz sevgili ortağım." Diyip çıktı. Alper duyunca küplere binecek. Hemen onun odasına gittim.
"Alper."
"Efendim aşkım."  Anlaşılan daha Arası görmemişti.
"Yeni ortağımız Aras."
"Ne ! Şu benim kıl olduğum Aras mı ?!"
"Evet. Emre iti onu ortak göstermiş."
"Offff !"
AKŞAM:
Yağmur, İlyas, Alper ve ben akşam yemek yemeye güzel bir restorana geldik. Benim üstümde siyah omuzları düz yakalı dizimin iki karış yukarısında biten dar bir elbise vardı. Yağmurda da bordo bir mini etek, üstünde siyah oduncu gömleği vardı. Yağmurla ben bizim evde giyinmiştik ve Alperle İlyas da bizi almaya geleceklerdi. İkimiz evden çıktık.
"Ooo hanımlar bu me güzellik." Dedi İlyas. Alper de kulağıma eğilip,
"Kumsal aşkım şansını zorluyorsun bu akşam kendimi çok zor tutucam anlaşılan." Dedi.
"Şşş." Diyip arabaya bindik. Biz Alperle arkada oturuyorduk. Eli sürekli bacağımdaydı. Kulağına Alper hariç kimsenin duymayacağı bir tonda,
"Napıyosun Erozer arabadayız." Dedim.
"Erozer dediğin iyi oldu bak bence bu gece bir küçük Erozer yapabiliriz ha ?
Düşünsene evimizde benim kadar yakışıklı biri daha olucak."
"Sapık egoist." Dedim ve güldük.
Neyse restorana gelmiştik ve oradan da bara geçecektik. Yemek yedik ve bara geldik.
"Alper bro getirmicektik kızları ya."
"Aynen abi aynen. Baksana her yer erkek kaynıyor."
"Hı biz gelmicektik siz de burada kızlarla ?" Dedim.
"Aşkım ben öyle mi Dedim ?"
"Hı hı Alper tamam." Bilerek trip atıyor gibi yapmıştım. Neyse oturduk birşeyler içtik. Alpere zaten içki işlemiyo kdödldöd. Kaç tane tekila içti hâlâ kendinde. Ben bir tane tekila içtim dünya ters döndü dşdmkdjsk. Baya oturmuştuk ve ben sızmıştım. Sadece Alperin beni kucağına aldığını hatırlıyorum.
EVDE:
"Ama sen böyle durursan ben kendimi nasıl tytucam ya."
"Alper Ya ben sana şey dicem ben böyle sarhoş mu oldum her şey dönüyo böyle göremiyorum ben neden ki sarhoş değilim aslında ben ama çok uykum var benim."
"Evet canım sarhoş değilsin sen." Sşşsşdşdldkdk.
SABAH:
Uyandım. Başım ağrıyordu. Alperle hazırlanıp büroya geldik.
"Napıyorsun sen !"
"......"
7 YORUMDA YENİ BÖLÜM ❤️
Gerçi 7 yorum olmuyo ki 😭

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin