"Pes etmek yok..." Dedim ve ardından hemşire geldi.
"Artık çıkmanız gerekiyor efendim."
"Peki." Dedikten sonra Alperin elini tuttum ve
"Ben buradayım, hep yanındayım." Dedim be odadan çıktım. Bizimkiler oradaydı. Elimde olmadan ağlamaya başladım.
"Oy canım gel buraya gel her şey geçecek." Diyip sarıldı Aren.2 GÜN SONRA:
Alper hâlâ uyanmamıştı. Umudum gün geçtikçe tükeniyordu. Abim hepimize kahve getirdi.
"Alper Erözer'in yakınları burada mı ?"
"Biziz !"
"Alper beyin durumu son birkaç dakikadır ciddileşti fakat elimizden geleni yapıyoruz efendim bilginize." Yıkılmıştım adeta.
"Ne !"
"Efendim sakin olun lütfen fakat demek istediğim her şeye hazırlıklı olmanız gerekiyor."
"Peki sağolun." Dedi İlyas.
"Kumsal kendine gel, Kumsal !" Gözlerim kapanırken en son bunları duydum.
Ve benim söylemekten sıkıldığım, sizin de okumaktan sıkıldığınız şey oldu: Bir odada uyandım. Hemen odadan çıktım.
"Alper nasıl !"
"Normal odaya aldılar."
"Allah'ım sana şükürler olsun !" Hemen içeri girdim.
"Alper !"
"Aşkım." Dedi ve ona sarıldım.
"Alper sana bişey olacak sandım... seni kaybediyorum sandım... seni çok seviyorum..."
"Ben de seni çok seviyorum aşkım."1 HAFTA SONRA:
Alper nihayet taburcu oluyordu. Bu arada Cenk beyle Oya hanım da olanları öğrendiler tabi. Neyse atlattık ama. Aras da aranıyor hâlâ. Tek canımı sıkan buydu. Alperle evde oturuyorduk.
"Aşkım." Dedi.
"Efendim sevgilim."
"Korktun mu çok ?"
"O kadar korktum ki hem de kelimelere sığdıramıyorum." Dedim ve devam ettim,
"Arastan uzak dur artık tamam mı ? Onun sana zarar vermesini istemiyorum Alper."
"Kumsal saçmalama. Asıl hesaplaşma şimdi başlıyor."
"Alper hayır dedim. Uzak dur ondan. Ben seni kaybediyordum az daha."
"Arası düşündüğün için uzak dur diyorsun dimi ?"
"Hayır ne alakası var ben sana bi-"
"İnanmıyorum."
"Alper nasıl böyle birseydi düşünebilirsin asıl ben sana inanmıyorum !" Dedim ve odamıza gittim.
SABAH:
Uyandım. Yanımda Alper yoktu. Eve baktım evde de yoktu. Neredeydi ?
Aradım çaldı çaldı açmadı. Ben de hazırlandım ve büroya gittim. Yağmur koşarak yanıma geldi.
"Noldu !" Dedim.
"K-Kumsal... sakin ol........................"
GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÖZÜR DİLERİM 10 OY VE 10 YORUMDA YENİ BÖLÜM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Fiksi RemajaEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????