Bölüm 64

391 13 10
                                    

Her şey iyi gidiyordu. Ama beni asıl endişelendiren Aras'ın 1 ay sonra hapisten çıkacak olmasıydı. Alpere zarar vermesinden, aramızı bozmasından korkuyordum. Ben dalmış bunları düşünürken, kafede olduğumuzu hatırladım.
"Sevgilim. Daldın gittin yine. Bak Yağmur ne diyor." Dedi Alper.
"Ha evet Ya dalmışım. Ne diyodun canım ?"
"Ya son zamanlarda hepimiz zor günler geçirdik. Ama ben diyorum ki şöyle bir tatile gidelim. Hepimizin ihtiyacı var buna."
"Çok güzel fikir." Dedim.
"Evet de, nereye ne zaman kim kim gidicez aşkım ?" Dedi İlyas.
"Hıı güzel soru. Şimdi şöyle yapıyoruz bizim bütün  ekibi toplayıp şöyle Kuşadası falan yapsak ?"
"Kuşadası ?"
"Yani tabi Benim aklıma burası geldi. Sizin aklınızda var mı bir yer ?"
"Çeşme ?" Dedim.
"Güzel bak olabilir Çeşme."
"Aynen aynen." Kararlaştırmıştık.
2 HAFTA SONRA:
Hepimiz arabayla gitmeyi daha cazip bulmuştuk. Bu arada Tuğba'nın arkadaşı -ki ben Tuğba'nın kaç yıllık ablası olduğum için tanıyordum keldkdlldpdldldl- Recep de bizimle gelecekti. (Multide)
Ben,Alper,Tuğba,Yusuf ve Recep bir arabada, İlyas, Yağmur, Deniz, Asya bir arabada, abim, Aren, Eli ve Sinem bir arabada gidiyorduk. Barış gelemiyordu çünkü dosyaları çok birikmiş. Israr etsek de gelemedi.
BİRKAÇ SAAT SONRA:
"Tuğbacım yanında su var verir misin acaba ?"
"Tuğba sana sesleniyorum."
"Tuğba !"
"Beni bi sal Yusuf Ya ne var ?"
"Su diyorum su. Susadım. Yanında da su var hani. Verirsin belki suyu ?"
"Al." Diyip Recep'le konuşmasına devam etti. Ama Yusuf Tuğba'nın kendisinden başka erkekle iletişime geçmesinden hoşnut olmadığı için şu anda biraz gergin.
"Hadi mola veriyoruz." Tuğba oralı bile değildi ki Yusuf daha da sinirleniyordu.
Bir tesiste mola vermiştik. Kafelerden birine geçtik. Sipariş verdikten sonra konuşmaya başladık.
"Yağmur evden çıkmadan da söyledim o bikiniyi giymeyeceksin !"
"Ya İlyas bi susar mısın aşkım bak hem nefesini boşa tüketiyorsun." Diyip güldü.
"Sen gül bakalım Yağmur hanım. Son gülen iyi gülermiş."
"Hı hı evet aşkım." Dedi ve güldük. Alper bana dönüp,
"Uyarmadım ama  ?" Dedi.
"Umarım bikini getirmemişsindir getirdiysen de çok üzgünüm (!) giyemezsin."
"Allah Allah Alper bey, çok beklersin."
"Sen de çok beklersin aşkım." Yemeklerimiz gelmişti.
1 SAAT SONRA:
Arabaya biniyorduk. Telefonum çalmaya başladı. Emniyetteki komiser arıyordu.
"Buyurun ?"
"Ee Kumsal hanım rahatsız etmek istemezdim ama size kötü bir haberim var."
"Söyleyin lütfen."
".........."
ARKADAŞLAR 15 TATİLDE ÇOK BÖLÜM GELEMEYEBİLİR ÇÜNKÜ GÜNLÜK 800 SORU ÖDEVİM VAR. AMA BÖLÜM GELECEK. SEVİLİYORSUNUZ AEFC 💖

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin