2. SEZON 51. BÖLÜM

351 12 8
                                    

"Alper !" Dedim. Alper yerde kanlar içinde yatıyordu.
"Naptın ona pislik !"
"Kumsalı götürün." Dedi adamlarına. Bunu duyunca elime ne geçtiyse Emre'ye ve adamlarına fırlattım.
"Ambulansı ara !" Dedim.
"Ara dedim sana !" Aramıyordu. Görmelerine rağmen ben telefonumu çıkarıp aradım.
" Ver şu telefonu !" Dedi.
"Kes sesini ! Eğer Alpere bir şey olursa öldürürüm seni gerizekalı !" Telefonumu alamamışlardı. Ambulans gelmişti. Ağlıyordum. Ben de bindim ambulansa. Emre gelmek üzereydi ki zaten umurumda değildi. Ambulansta kaç kere kalbi durdu. Ya ona birşey olursa. Ben Alpersiz yaşayamam ki.
2 SAAT SONRA:
Bi hastaneye gelmiştik. Alperi apar topar ameliyata aldılar. Hemen bizimkileri aradım.
"Kumsal nerdesin sen bitanem. Ulaşamadık sana."
"Barış, Barış çok kötü şeyler oldu Barış nolur gel."
"Nerdesin canım?! Noldu ?! İyi misin ?!"
"B-ben iyiyim ama Alper iyi değil nolur konum atıcam hemen gel."
"Tamam güzelim hemen oradayım."
30 DAKİKA SONRA:
Emre'ler gelir diye kuytu bir yerde durmuştum. Barış gelmişti.
"Barış Emre Alperi vurdu Barış ! Alper çok kötüydü ona biley olurda ben napıcam?! Ben bişry bilmiyorum Emre kaçırdı beni...." diyip kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.
"Şşşt. Tamam tamam Kumsal bırakma kendini Kumsal !"

Gözümü bir odada açtım. Sanırım bayılmışım ki beni yatırmışlar. Kolumdakilere aldırmadan çıkarıp ameliyathanenin oraya gittim. Aileler hariç herkes gelmişti. Hepsi ağlıyolardı.
"Noldu ?!" Dedim. Cevap yok.
"A-Alpere bişey mi oldu noldu söyleyin !"
"Kumsal.............."
6 YORUMDA YENİ BÖLÜM ♥️♥️♥️
Az olsa da sizi bölümsüz bırakmak istemedim♥️♥️♥️ seviliyosunuzz

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin