"Çabuk kalkın!"
"Noldu!"
"B-bi erkek cesedi bulmuşlar. Aaalpere benziyomuş! Y-ya oysa!"
"D-değildir. Alper olamaz o!" Dedi Ata.
Hepimiz gittik hastaneye.
"M-morga kim girecek?"
"Ben girmek istiyorum." Dedim.
"Lütfen..."
"Peki." Dediler. O an Alperi görme korkusuyla gözümden akan yaşların haddi hesabı yok. İçeri girdim. Görevli cesedi çıkardı. Örtüyü kaldırdı.
"-ağlama sesi sayınız ksksk- değil! Allahım sana şükürler olsun Alper değil. Bu Alper değil!"
Diyerek çıktım morgdan.
2 SAAT SONRA:
Alper ölmemişti. Ama bulunamıyordu da. Bi ara aklım Ceren'e gitse de o yapmamıştır diye düşündüm. Aynı zamanda Oya hanımla Cenk beye de Birşey çaktırmamaya çalışıyorduk.
2 HAFTA SONRA:
Evde oturuyorduk. Emniyetten gelen müjdeyle karakola gittik. Onlar da bahçedeydi daha. Alper arabadan inmişti.
"Alper!" Diyip koşup zıpladım. -Multimedyada- ama o an sırtımdaki acıyla resmen gözlerim yaşardı.
ALPERİN AĞZINDAN:
Kumsal'a kavuşmak üzereydim. Bana doğru koşuyordu. Sonraysa bir el ateş sesi. Kumsal bir anda kucağımdan yere kaymaya başladı. Elime baktım. Kan. Kumsal vurulmuştu.
"Kumsal! Kumsal aç gözlerini! Kumsal aşkım aç gözlerini nolur bana bak Kumsal! Kumsal yapma Kumsal yapma Kumsal yapma aşkım hadi uyan nolur!"
Arabadan bizimkiler koşmaya başladı.
"Ambulansı arayın!"
"Kumsal!"
"K-Kumsal!"
HASTANEDE:
Ameliyattaydı. Delirmek üzereydim. Sırtından vurulduğu için omuriliğine gelme ihtimali yüksekmiş. Ya ona bişey olursa.
GİZLİ KİŞİ:
"Nerdeler şu an?"
"Hastanedeler efendim."
"Napıyorlar?"
"Kumsal hanım ameliyatta olduğu için herkes orada bekliyor efendim."
"Tamam. Çıkabilirsin. Kimsenin gözüne görünme şimdilik."
"Tabi efendim."
1 HAFTA SONRA:
Taburcu oluyordum. Eve geldik. Herkes bana hizmet ediyo tabi jsjsjsj. Neyse. Cidden ucuz kurtulmuşum. Omuriliğe gelmediği için doktorlar ancak böyle bir vuruşu keskin nişancının yapabileceğini söylüyorlar.
ALPERİN AĞZINDAN:
Aşkım kurtulmuştu. Ben de bunu kim yaptı bulmaya çalışıyordum. Ama başarısız.
2 AY SONRA KUMSALIN AĞZINDAN:
Herşey eskiye dönmüştü. Çok mutluyduk. Eski Alperle Kumsaldık. Bürodayken telefonum çaldı.
"Merhaba?"
"Merhaba Kumsal Hanım. Ben büronuzla ilgili detaylı bir araştırma yaptım ve size ortak olmak istiyorum. Bu arada ben Emre Yıldız."
"Merhaba Emre bey. Evet sizi az çok tanıyorum. Ama ortaklık fikri için-"
"Toplantı öneriyorum. Sizin beni tanımanız için?"
"Peki o zaman asistanım süze uygun bir tarih verebilir."
"Peki teşekkürler. İyi günler."
"İyi günler." Şaşırmıştım. Çünkü Emre Yıldız sayılı iyi işadamlarındandı ve bize ortaklık teklif etmişti. Alperlerle de konuşmam lazımdı.
O sırada Alper içeri girdi.
"Aşkım?"
"Efendim?"
"Ya bişey dicem. Bana bi telefon geldi de hani şu Emre Yıldız var ya Yıldız Holding'in sahibinin oğlu?"
"Evet canım?"
"Ya o ortaklık teklif etti de bize?"
"İyi de biz ortak aramıyoruz ki."
"Yyani öyle tabi de bi toplantı ayarladım ben aslında?"
"İyi peki."
"Canım yaa." Diyip sarıldım.
TOPLANTI GÜNÜ:
"Hah işte Emre bey de geldi. Hoşgeldiniz."
"Hoşbuldum." Dedi ve nazikçe elimi öptü. Alperin delirdiğini hissedebiliyordum.
"Eee mmerhaba buyurun şöyle." Dedim ve toplantı başladı. Alper kalemle oynuyordu. Belli ki sinir oldu. Neyse toplantı bitti ve olumlu karar almıştık ortak olucaz.
"Sizin gibi güzel bir avukatın bürosuna ortak olmaktan zevk alıcam."
"-kahkaha- çok naziksiniz."
2 SAAT SONRA:
"Hayır yani sana ne Kumsaldan sana ne?! İt! Kumsal seni neden ilgilendiriyo?' Delircem İlyas lan!"
"Knk ağız burun dalsak?"
"Başka bişey düşün. Bende dövmek istiyorum ama ilk başta döversem Kumsal kızar. Of napıcam ben ya!"
"Sakin ol abi. Bulucaz bişey."
"Ne bulucaksınız?" Dedik kızlarla içeri girerken.
"Hiiç hiç birşey."
"Öyle olsun bakalım."
2 GÜN SONRA:
Her şey çok hızlı olmuştu. Ortak olmuştuk bile. Sabah Alperle büroya vardık. Ben odama girdim. Sonra.....
ARKADAŞLAR SİZCE GİZLİ KİŞİ KİM OLABİLİR? TAHMİNLER YORUMA.
7 YORUMDA YENİ BÖLÜM♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Teen FictionEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????