Bölüm 42

422 13 2
                                    

"Aaaaa!"
"Aşkım?"
"Efendim aşkım?"
"Bugün ne günlerden?"
"Cuma."
"Onu sormuyorum. Bugün önemli bir gün."
"Ne ki ya bugün?"
"Pes Kumsal. Ben de kızlar böyle şeyleri hatırlar diye biliyorum ama belli ki sen hatırlamıyorsun."
"Aşkım Neyi hatırlamıyorum?"
"Boşver ya. Neyse benim işim var stüdyoya geçiyorum. Akşam görüşürüz."
"Tamam."
Cidden neyden bahsettiğini anlamamıştım. İlyas'ı aradım.
'Knk.'
'Efendim knk?'
'Alper sana bişey Dedi mi bugünle ilgili?'
'Dedi ama sana söyleyemem.'
'Knk nolur ya zaten biraz kırıldı bana. Bugün ne ya?!'
'Knk! Bugün 1. Yılınızı doldurdunuz. Hatırlamadın mı cidden?'
'Yaaaa! Öyleydi dimi. Ya ne kadar öküzüm ya of neyse tamam Alper'e bişry çaktırma hadi öptüm!'
'Tmm canım. Bromun gönlünü al.'
Ne yapacağımı düşünüyordum.
AKŞAM:
Hâlâ ne yapacağımı bulamamıştım. Ne kadar odunum ya. Aaaaa aklıma bişey geldi.
Alperle ikimizin evine geçtim ve yemek sipariş ettim çünkü ben yaparsam muhtemelen birinci yılımızı hastanede serum snapleri atarak geçirecektik. Her neyse Alperin sevdiği yemekleri fln söyledim Eve. Ardından Alperi aradım.
'Aşkım nerdesin?'
'Stüdyodan çıkmak üzereyim aşkım.'
'Tmm Görüşürüz o zaman.'
'Görüşürüz.'
ALPERİN AĞZINDAN:
Ona inananmamıştım. Hatırlamamıştı. Benim ona aşık olduğum günü. Kalbimin Kumsal diye atmaya başladığı günü hatırlamamıştı. Kırıldım. Ben daha güzel geçer, bütün günümüzü beraber geçiririz diye düşünmüştüm. Her neyse hatırlamadı.
KUMSALIN AĞZINDAN:
Yemekler gelmişti. (Kumsalın kıyafeti multide)
Sonra kapı açıldı ve Alper içeri girdi. Ben de kapının arkasına saklandım. Işık'lar kapalıydı.
"Kumsal?"
Ses yok.  Ve o sırada ışıkları açtım ve arkasından sarıldım.
"Birinci yılımız kutlu olsun."
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum Kumsal Erozer."
Dedi ve güldüm.
"Evet Alper Erozer. Bugün benim öküzlüğümle çok güzel bir gün olacak. Senin en sevdiğin yemekleri yaptım diyemiycem ama sipariş ettim. Önce favorin olan pizzayla başlıyoruz. İnçe hamur, ve mantarsız."
"Aynen öyle de sen çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim aşkım."
"O zaman seni öpmeden olmaz." Dedi ve yaklaşmaya başladı,
"Aşkım cidden bak rujum bozulcak bak birazd-"
Vee beklenen an. Öpmeye başladı.
Geri çekildikten sonra,
"O zaman yiyelim pizzaları."
"Evet evet bence de."
Yemekten sonra film fln izledik. Sonra yattık.
SABAH:
Uyandım. Alper hâlâ uyuyordu. Uyandıramadım. Üstümü giyindim ve makyajımı yapmaya başladım. Parfüm gln sıktım.
"Dünyanın en güzel kokusuyla uyanmak çok güzelmiş."Dedi uykulu sesiyle.
"Sabah sabah dünyanın en güzel sesini duymak da çok güzelmiş."
"Güzel güzel de büroya üstündekiyle gelmeyeceksin değil mi?"
Üstümde dün akşam giydiklerim vardı.
"Yani aslında öyle düşünüyodu-"
"Sakın."
"Ya Alper ama ya."
"Ya falan yok hadi size gidiyoruz sen üstünü değiştir."
"İyi hazırlan o zamn."
Şükür Alperin izin verdiği bişey giyip evden çıktık.
"Bence böyle daha güzel oldu."
"Hı hı evet."
"Kumsal?"
"Hı."
"Bugün sinemaya gidelim mi?"
"Ya Yağmur'un bugün ilk ultrasonu var çağırdı. Hatta dördümüz olucaz seni de çağırdı."
"İyi tamam."
"Ya trip atmıyosun dimi?"
"Hayır."
"Tmm o zaman."
Hastaneye varmıştık.
"Ay ben çok heyecanlandım Alper ya inanmıyorum şu an cidden ultrason mu görücez bebeğin hem de!"
"Evet aşkım ama sakin ol hastaneden atıcaklar bizi."
"Tamam tamam heyecan yaptım ben bi an da."
İşin komik yanı şu ki Yağmurlardan önce geldik. Kdkdözööz. Ve onların randevu saati gelmişti. Ne olduğunu anlamadan bizi içeri aldılar.
"Evt hoşgeldiniz. Başlayalım hemen. Uzan'ın şöyle."
"Eee yanlış anladınız bizim arkadaşlarımızın bebeği olucak biz de onları bekliyoruz." Diyince doktorun dünyası başına yıkıldı resmen. Kdksksmmsksksk. Neyse sonra bizimkiler içeri girdi.
"Hah işte geldiler."
Neyse ultrason işleri fln bitti ve bizde büroya geçtik.
2 AY SONRA:
O gün Alperle bara gidecektik. Çok ısrar etmiştim. Aslında öyle bar beta alkol manyağı değilim ama istedim işte. Alper de her saniye benim yanımda olma şartıyla tamam Dedi. Herneyse. Geldik.
"Kumsal ben sana dedim o elbise çok kısa."
"Aşkım bişey olmaz hem den varsın yanımda."
"Orası öyle de. "
"Sorun yok o zaman." İçeri girmiştik. Ben bi bira aldım Alper de tekila.
"Aşkım o ağır olmaz mı?" Dedim.
"Olmaz olmaz." Dedi be ardından iki tekila daha attı. Ama alkolü kaldırıyordu bünyesi çünkü hâlâ geldiğimizdeki gibiydi. Ben de iki bira daha içtim ama kafam nasıl güzel. Alperin omuzlarında çıktım bardan. Neyse Eve vardık. Her yerde kalpli balonlar vardı. Güller gln ama mumlar da vardı ben bunları kim ne zaman yaptı diye düşünürken...
".................. aşkım?"
"........................"
ARKADAŞLAR BİR SONRAKİ BÖLÜM BOMBA GİBİ GELİYOR HAZIR OLUN BOL YORUM İSTİYORUM!!!!♥️♥️♥️♥️

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin