2. Sezon 70. Bölüm

320 20 10
                                    

"Kumsal ! Bu ne ?!"

"Aaaa bu neymişş kesin yanlış gönderdiler aşkım boşver bakmayalım hadi." Dedim sahte bir şaşkınlıkla.

"Bu ne dedim !"

"Ben de bakmadım ki bak bence kesin yanlış gönderdiler hiç açmayalım aşkım başkas-"

"Kumsal hanım kuryeden gönderdiler Bakırköy Adalet Sarayından Berk AKMAN göndermiş." Şirin dedi bunu odaya girip. Çok güzel zamanlama Şirincim (!)

Ki Berk o gıcık komiserdi. Alper bir hışımla çiçeğin içindeki kartı alıp okumaya başladı.

"Senin gibi güzel bir bayana kaba davrandığım için affedersin umarım. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..."

"Bu ne lan !!"
"Eeeeı şey yapalım aşkım onu atalım en iyisi." Dedim ve çiçeği çöpe attım. Ayağımla da bastırdım ehehehe.

Alper sinirle odadan çıkıyordu ki elinden tuttum.

"Ya neye sinirleniyorsun ben seni severken ?" Dedim.

"benim olana yav*ayanı si*erim çünkü." Alperi ilk defa bu kadar küfür ederken görmüştüm.

"Ama şimdi ağzını bozmaya ne gerek Alper?" Dedim ve toplantımız olduğu aklıma gelince Alpere de söyledim ve toplantı salonuna doğru gittik.

Alperin sinirli olduğu her halinden belliydi. Sürekli kalemle oynuyordu. Ben de toplantıya son yaşananlardan dolayı odaklanmıyordum.

"Arkadaşlar bugünlük bu kadar bitiriyoruz toplantıyı !" Dedim ve herkes dağılmaya başladı.

AKŞAM: 
Eve gelmiştik.
"Alper hala mı sinirlisin ama ya uzatmadın mı aşkım ?"

"Bişey yapmıyorum Kumsal."

"Çok inandırıcısın ya." Dedim ve devam ettim.

"Hadi film izleyeliim." Dedim. Bir anda beni belimden tutup kendine çekti.

"Seni seviyorum." Dedi.
"Sen sadece benimsin. Sadece. Ben sadece seni seviyorum." Diye ekledi.

"Biliyorum. Ama böyle davranman çok saçma."

"Konu sen olduğun zaman. Normallik kalmıyor ki." Düştüm he yeminle.
Dedi ve öptü. Öyle odaya çıktık. Kıyafetlerimi çıkarmaya başladı. Boynuma indi.

SABAH:

"Alper ! Hadi ya geç kalıyoruz !"
Ses yoktu.
"Alper dedim !"
"Hııı."
"Hadi uyan toplantıya geç kalıyoruz."
"5 dk daha." Dedi uykulu bir sesle. Gel de bu sese karşı çık şimdi.
"Makyajımı bitirene kadar uyanmış ol."
VE YARIM SAAT GEÇER :D
Alpere baktım. Hazırlanmıştı.
"Hadi çıkalım."
Büroya geldik. Her şey olağan duruyordu. Bütün gün de öyle devam etti.
2 AY SONRA:
Bu aralar Berk'ten çok çiçek gelmeye başlamıştı. Alperle sürekli tartışıyorduk bu konu hakkında. Ben de Berk'in çalıştığı müdürlüğe gittim.
"Berk AKMAN nerede ?"
"Odasında efendim."
Dedi ve içeri girdim.
"Kumsal ! Merhaba nasılsın ?"
"Kısa kesicem. Benden uzak dur Berk."
"Elimde değil... ben seni seviyorum."
"Sevme beni ! Ben Alpere aşığım ve bunu sen de çok iyi biliyorsun bu yüzden bizden uzak duracaksın !" Dedim ve odadan çıktım. Eve gittim. Alper de evdeydi. Sinirli bakıyordu.
"Bişey mi oldu aşkım ?"
"Bu ne Kumsal !"
"......"
HELLÖÖÖÖ
7 OYDA YENİ BÖLÜÜÜMMM 💙💙

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin