2. Sezon 69. Bölüm

331 18 6
                                    

"Noldu dedim !"
"A-Aras öldü."
"Ne ! A-Alperle ne i-ilgisi var Peki bunun ?!"
"Alperi gözaltına aldılar."
"Ne !" Diye çığlık atmıştım adeta. Alper Arası asla öldürmezdi. Nefret etse de öldürmezdi. Asla. Asla inanmam.
"Hangi emniyet nerde Alper !"
".......... 'de."
"Gidiyorum ben !"
"Kumsal bu halde araba kullanma !"
"Biz de gidelim." Barış, Yağmur, İlyas ve Deniz de geldi. Ben Alperin avukatıydım. Ve onu bu iftiradan kurtaracaktım. Alper sorgu odasındaydı. Ve kavgalı olduğum komiser sorgusuna bakıyordu.
"Komiser bey, ben Alper Erözer'in avukatı Kumsal Çınar Erözer. Ve şimdi müvekkilimle tek görüşmek istiyorum." Dedim ve odadan çıktı. Dayanamayıp sarıldım. O da anında bana sarıldı.
"Senin yapmadığını biliyorum. Bunu kanıtlayacağız." Dedim ve prosedür gereği karşısına oturup sorular sormaya başladım.
"Aras Egemen'in , dün gece 12.54 sularında öldüğü kayda geçirilmiş. Sen neredeydin dün gece Alper, bunu kanıtlayabilecek bir şeyin var mı ?"
"Dün gece Aras'ın yanındaydım. Ama onu öldürmedim. Tartıştık ve gittim."
"Saat kaçta ayrıldın oradan ?"
"12.20'ydi sanırım."
"Tamam. Ben çevredeki güvenlik kameralarına baktırıcam ama o zamana kadar seni nezarethanede tutabilirler. Bunu kanıtlayacağım aşkım."
Bişey demedi.
"Seni seviyorum." Dedi bir süre sonra.
"Ben de seni." Dedim ve odadan çıktım. Bizimkileri alıp oradan çıktık ve kamera kayıtlarını incelemeye başladık. Şansımıza tam kapıyı gösteren bir kamera vardı.
Alper evden çıkarken saat 12.21, ama Arasın ölüm saati 12.54. Arada zaman farkı var. Dedim ve o sırada telefonum çaldı. Tuğba arıyordu. Açtım.
'Efendim.'
'Abla hepiniz hemen gelin. Arasın ailesi bizim evi bastı.'
'Ne ! Tamam geliyoruz biz tamam mı ?'
'Tamam çabuk gelin.'
'Tamam.' O kaydı videoya çektim ve eve gittik. Barışla Deniz,
"N'oluyo ya burada !"
"Siz kimsiniz ev basıyosunuz!" Dediler.
"Katiller !" Dedi Özge teyze.
"Oğlumu siz öldürdünüz ! Aras sizin yüzünüzden öldü ! Hepinizin hayatını karartıcam artık ! Korkun benden hepiniz korkun artık ! Duydunuz mu beni !"
"Eee yeter artık !" Dedi Barış lafını kolundan tutup bahçeden çıkardı. Deniz ise bağırdı.
"Sizi bir daha burada görmicem ! Saygımdan susuyorum! Zorlamayın !"
Bense şoklanmış gibi gözlerim dolu bir şekilde bir noktaya bakıyordum.
"Kumsal Kumsal iyi misin !"
.
.
.
.
Evdeydim. Uyandım. Hayır benim evde değil Alperin yanında olmam gerekiyordu. Hemen evden çıkıp Alperin yanına gittim. Tabi benimkiler de peşimden. Vardık ve hemen komiserin odasına girdim.
"Buyurun Kumsal hanım ?" Dedi iğneleyici bir sesle. Ben de soğuk bir şekilde,
"Kanıtımız var. Video. Kamera görüntülerinden aldık."
"Alper beyi kurtarabileceğinizi sanmıyorum ama bakayım yine de." Sırf dava için dalmıyorum şu adama var ya. İzledi ve bişey diyemedi tabi.
"Başsavcıya göstermem lazım." Dedi umursamaz bir tavırla. Ve odadan çıktı.
2 GÜN SONRA:
Çok sinirliydim çünkü adam sırf beni sinir etmek için videoyu başsavcıya göstermemişti. Az önce beraber gittik ve videoyu gösterdik. Alperin çıkış işlemlerini yapıyorduk. Hepimiz.
Salak geldi ve Alpere,
"Serbestsiniz Alper bey." Dedi. Alperle sarıldık hemen. Çok özlemiştim kokusunu.
2 AY SONRA :
"Alper krep yapıştı tavaya aşkım !"
"Geliyorum." Bizimkiler kahvaltıya gelmişti ve ben krep yaparken fail olmuştum. Neyse birşeyler yedik. Büroya geçtik hepimiz. Masamdaki şeye gözüm takıldı. Alperin görmemesi lazımdı. Ama sanırım biraz geç kaldım çünkü Alper odamda o şeye bakıyor. Hadi bakalım bu sefer ne olacak Kumsal.
HELÖÖÖ
GEÇ OLDU ÜZGÜNÜM AMA DERSLERİM ÇOK YOĞUN :(
10 YORUM
10 OYDA YENİ BÖLÜM 💙💙

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin