2. Sezon Bölüm 45

409 13 11
                                    

"O etek ne öyle?!"
"Alper cidden bunu mu tartışıcaz?"
"Evet aynen bunu tartışıcaz. Ee ayrıca illa bir mağazaya gidip sana pantolon mu alalım yoksa seni Eve götürüp pantolon giymeni mi bekliyim?"
"Hiçbirine gerek yok."
"Ne demek yok ya delirtme beni."
"Hı hı evet Alper. Aa bak seminer başlıyo hadi sessiz ol." Dedim gülerek.
"Ödetirim haberin olsun." Dedi ve bişey demedim.
Offg 3 saat geçmişti ve cidden sıkıntudan patlamıştım. Sonra birden Alper elini belime doladı.
"Napıyosun?"
"Bence de öyle aşkım haklısın."
"Alper iyi misin?" Dedim ve kulağıma eğilerek,
"Şu an sevgilimmiş gibi davran."
"O niye pardon?"
"Çünkü yandaki it seni kesiyor."
"Oha Alper." Dedim ve dönüp baktım. Yüzü tanıdık gelmişti.
"Kumsal?" Dedi.
"Hani şu avukat olan?"
"Aaa Emir merhaba."
"Merhaba. Nasılsın?"
"İyiyim sen? Aslında seni burada görmeyi beklemiyordum şaşırdım mimar değil miydin sen?"
"Mimarım. Kuzenimin bürosuna ortak olduğum için buradayım."
"Hmm. Sevindim." Dedim ve Alper kolumu sıktı.
"Eee sonra görüşürüz."
"Tabi." Dedi. Arkamı dönüp,
"Alper sen napıyosun?"
"Asıl sen napıyosun? O kim? Yaz aşklarından biri herhalde!"
Ben sadece onu seviyorum ve böyle diyince kalbimi acıtıyo.
İstemsizce elim kalktı be tokat attım.
"Bir daha bu konuyla bilip bilmeden sakın konuşma!"
Birden kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
"Ya bırak!"
"Kumsal! Sana inanmıyorum benim tanıdığım Kumsal bu değil. Galiba ne biliyor musun?! Değişmişsin. Bu Kumsal benim Kumsalım değil. Sen değilsin!"
"Beni bu hale getiren kim acaba?!"
"Ben mi değiştirdim seni?!"
"Bak unutmaya çalışıyorum sen ısrarla konuyu tekrar açıyorsun. Yeter! Evet 3 ay telefonlarını açmadım. Kimseninküni açmadım. İkimiz de suçluyuz tamam mı?! Neyse ya neyse." Dedim ve salona geri döndüm.
"Kumsal buraya gel!" Dönmedim be yukarı çıktık. Off herkes bize bakıyordu tokat attığım için. Alperin öfkesini gözlerinden okuyabiliyordum.
"Bakma bana öyle."
"Ne?"
"Bana diyorum öyle bakma."
"Nasıl?"
"Öyle işte."
"Of Kumsal ne diyosun?"
"Bana nefret ediyomuş gibi bakma."
2 SAAT SONRA:
Bizdeydik. Yani benim diğer evime gelmiştik. Bizim tayfa takılıyoduk ki Alper de geldi.
"Selaam." Dedi Yağmur.
"Selam."
"Alper bro hoşgeldin."
"Hoşbuldum kanka." Ve sonra yanıma geldi.
"Selam." Dedi daha mesafeli bir sesle. Ben de aynı tonda,
"Selam." Dedim.
"Arkadaşlar sıkıntınız ne? Bir şey mi oldu yine?"
"Y-yok yani nolucak zaten?"
"Dimi ama?" Dedi Alper imalı bir şekilde.
"Bence de." Dedim.
Haa bu arada size şeyi söylemedim. Bebeğin adı Hayal oldu. -gerçi ben onun teyzesi oluyorum mdmdmd-
Her neyse.
"Bana bakın." Dedi Yağmur.
"Birşey olmuş ve siz anlatmıyorsunuz."
"Yağmur! Hayal ağlıyor ona bak ben şimdi kucağımdan falan düşürürüm kuzumu."
"Ay sen alma da." Dedi ve güldük.
1 AY SONRA:
Galiba artık kabul etmeye başladım. Yani onu unutmayışımı. Alperi hâlâ ilk günkü gibi sevdiğimi. Ama o beni unutmuştu belli ki. Eskisi gibi bakmıyordu bana gözleri. Offg neyse. Üstümü giyip hazırlanıp evden çıktım. Çantamı bıraktım ve lavaboya gittim. Tam lavaboya giriyordum ki köşe bir yerde Alperle çaprazımızda oturan bir kız ÖPÜŞÜYORDU! Tam o sırada Alper beni gördü ve öpmeyi bıraktı. Bense salına geçmek için gidiyordum ki kolumdan tuttu.
"Bırak!"
"Kumsal dinle!"
"Bırak dedim bırak dinlemek istemiyorum seni bırak inanamıyorum yaptığına!"
"Kumsal bende ne yaptığımı bilmiyorum Kumsal nolur dinle beni!"
"Ama pardon ya ben sizi böldüm. Beni görmemiş say kimseye de biley demem merak etme Alper Erozer!"
"Kumsal!" Dedi ve kolumdan sürükleyerek otoparka götürdü. Çünkü burda kimse yoktu. Bense hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
"Neden bu kadar üzdü ki seni? Bırakıp giden sen değil miydin?!"
"Neden ağlıyorum biliyor musun?! Sevdiğim adam gözümün önünde başka bir kızla öpüşüyordu çünkü Alper Erozer! Onunla geçirdiğim her saniyesine değmiş alan kişi başkasını öpüyordu çünkü!"
ARKADAŞLAR BOMBA BİR BÖLÜM GELECEK 10 YORUMDA!!! SEVİLİYOSUNUZ♥️

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin