"Napıyorsun!"
"Bak güzelim istemediğim şeyler yaptın üzgünüm biraz canını sıkmak istiyorum."
"Emre?! Sen nasıl yaparsın böyle birşeyi?"
"Seni seviyorum çünkü."
"Ya ben seni sevmiyorum bırak beni!"
"Şimdi sen güzelim bizim arkadaşların misafiri olucaksın ben de gelicem yanınıza."
"Ya gitmiyorum!"
"Ha o zaman o çok sevgili kocan Alperi yine kaçırtırım ve İnan bana bu sefer sağlam çıkamaz."
"Alperi sen mi kaçırdın?!"
"Eveet." Dedi rahatça. Ve beni götürdüler. Alper görmeden. Arabaya bindik ve bayağı uzun bi zaman geçti. Telefonum çalıyordu sessizde olduğu için sadece ben duyuyordum. Ama açamıyordum. Allah'tan fark etmiyorlardı. Neyse bi o kadar daha zaman geçtikten sonra bi eve geldik. Arabadan indirdiler beni.
"Kendim yürüyebilirim!"
"Kes sesini." Iy Emre yok ama adamları da onun gibi kaba.
Resmen koltuğa fırlattılar aq noluyo.
"Napıyorsun be !"
"Sesini kesmen gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum?!" Dedi bağırarak. Birden içeri Emre girdi.
"Ya sen manyak mısın benim burada ne işim var ya bırak beni !"
"Bırakamam güzelim. Seni bırakmak istemiyorum."
"Alper seni mahvedecek."
"Çok düşük de olsa bi olasılık. Tabi önce ben onu mahvetmezsem."
"Alpere bir şey yapmayacaksın !"
"Bana Alperi koruma ! Sen bana Alperi koruyamazsın ! Alper seni benim kadar seviyo olamaz ! Seni en çok ben seviyorum ! Anladın mı beni !!!!!"
Bi anda canavara dönüştü resmen. Bunları söylerken eşyaları yere fırlatıyor, deli gibi bağırıyordu. Sakinleştikten sonra,
"Peki napıcaksın bana ! Ben neden buradayım !"
"Şimdi çok güzel bi konuya değindin Kumsalcım. Üzgünüm ama eşini çoook uzun bir süre göremeyeceksin!" Dedi ve adamlarına kafasıyla işaret etti. Kolumdan tutup bir odaya götürdüler.
"Sesini çıkartma !"
"Emriniz olur !"
"La havle !" Diyip çıktı. Kapıyı da üstüme kilitledi bi güzel. Napıcam ben ya. Soğuk zaten burası. Of off.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Aşağıdan bağırışma sesleri geliyordu. Bir el ateş sesi geldi.
"Abi naptın !"
"Abi ölmüş olmasın !" Kimden bahsediyorlardı ? Alper beni bulmuş muydu ? Noluyo aşağıda ya. Kapıyı yumruklamaya başladım.
"Açın şu kapıyı ! Sana aç dedim pislik ! Aç şu kapıyı !"
"Ne var ?!" Diye bi koruması girdi içeri.
"Aşağıda noluyo !"
"Lan sanane ! Gir içeri !"
"Tuvalete gidicem !"
"Yürü !" Dedi kolumdan tutarak. Yukarı katta yani bizim olduğumuz katta lavabo olmadığı için aşağı indik.
Ve onu gördüm.
"........... !"
"Kes lan sesini sen de niye getirdin Kumsalı buraya götür çabuk !" Dedi ama ben onun kolundan kurtulup ona gittim...
ACABA NOLDU? 5 YORUMDA YENİ BÖLÜM♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Ficção AdolescenteEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????