Kapı çaldı ve Alper açmaya gitti. Ve yine yumruk sesleri duyulmaya başladı. Anlaşılan Kerem gelmişti. Hemen kapıya gidip, "Alper tamam sakin ol Kerem git sende. Hadi Alper lütfen."
"Kumsal yapma böyle lütfen sen benim için çok önemlisin." Alper dayanamayıp, "Kimin sevgilisi önemli senin için acaba bak Kumsal benim sevgilim tamam mı seni bir daha onun yanında görürsem senin için pek iyi olmaz." Dedi ve kapıyı yüzüne kapattı.
"Biraz daha sakin olur musun lütfen Alper."
"Sen ağzını burnunu dağıtmadığıma dua et Kumsal."
"Tamam ama ya kapatın konuyu." Dedi Tuğba. Sonra tekrar kapı çaldı ve Alper açmaya gitti. İlyas'la Eli gelmişti.
"Ne işiniz var lan sizin burada?"
"Kumsal için geldik Alper birşey yok sakin abi." O sırada ben kapıya gidip,
"Aa aa kapıda kaldınız geçsenize." Dedim. Alperin sinirlendiği belliydi.
Herkes içeri geçtiğinde Alper'i salona girmeden tutup,
"Sakin olur musun biraz onlar benim arkadaşım kardeşim gibi hatta."
"Kumsal sen içeri git arkadaşların bekliyordur sonra konuşuruz tamam?"
Trip atıyordu. Bende bozmadan Peki dedim. Sinir etmeye çalışıyordum.
"Eee napıyorsunuz?"
"Hiiç öyle takılıyoruz." Bu arada ben karar vermiştim İlyas'la Yağmuru ayarlamayı düşünüyorum. Ama çok yakışıyorlar bence zaten olmazsa da olmaz. Neyse Hepimiz film izlemeye başladık. Film bitince herkes nasıl oturuyorsa öyle uyuyakaldı. Hepimiz koltuk uçlarında uyandık.
"Off boynumm."
"Belim acıyoo."
"Off neyse hadi kahvaltı edelim."
"Bence dışarıda edelim." Diye bir fikir attım ortaya. Herkes kabul edince Adapazarı tarafında bir yerlere gittik. Manzara çok güzeldi. Neyse bütün gün gezdikten sonra bize geldik. Sonra Yağmurdan bir fikir 💡 geldi: "Yorulmadıysanız kulübe gidelim."
"Olur aslında."
"Ben kuşlarımı arıyım da gelsinler." Hepimiz hazırlandık.
Kumsal'ın kıyafeti:Hazırlandık ve çıktık. Çok eğleniyordum. Bu arada alkol almıyorum. Sevmediğim için. Tam bir bardak limonatayı bitiriyordum ki boğazımda kaldı çünkü... birilerini görmüştüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Novela JuvenilEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????