"Alper... ben..."
"Evet?"
"Evet!" Dediğim anda hemen bana sarıldı.
2 AY SONRA:
Bu sefer gerçekten evleniyorduk. Nişanı fln geçicem. Sorun çıkmadı biri gelip senden çocuğum var demedi djkxkslsk. Her neyse.
"Kumsal!"
"Hııı."
"Hiii daha uyuyoo! Slk evleniyorsun bugün sen!"
"Aşkım." Birsürü farklı ses duyuyom aq noluyo ösçsşsç.
En sonunda kafama yastık yedim. Gözümü bi açtım oda kalabalık aq. Alper,Yağmur, İlyas, Aren, abim, Tuğba, Sinem, Eli, Barış fln. Hepsi bana bakıyordu. Kdkdlkdkd.
"Kuzum delirtme beni kalksana annem hadi bütün gün hazırlık var hadi!" Dedi Yağmur.
"Tmm ya kalkıyorum." Dedim. Üstüme bir kot bir tişört geçirip evden çıktık. Erkekler ayrı kızlar ayrı gidiyoduk.
Kumsal:6 SAAT SONRA:
Yavaş yavaş herkes gelmeye başlamıştı. Sonra odanın kapısı tıklatıldı ve içeri Alper girdi.
"Hazır mısın yeni bir hayata?"
"Senle olan herşeye varım Alper Erozer."
Dedi ve aşağı inmeye başladık merdivenlerden. Alkış fln. Bu arada şey oldu Barış ayakkabımı alıp adını kazıdı altına bıçakla mdkdldldö.
"Siz Alper Erozer kendi iradeniz be isteğinizle Kumsal Çınar'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Alper bana bakarak,
"Evet!" Dedi. Ama herkes nasıl alkışlıyo mdkdmdmö.
"Siz Kumsal Çınar kendi iradeniz ve isteğinizle Alper Erozer'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Ben de ona bakıp,
"Evet!" Dedim. Sanırım Alper öpme olayını yanlış anladı çünkü normalde alından fln öpülür dimi aq. Alper bi anda yapıştı dudağıma mxmxmödö. Her neyse.
DÜĞÜN SONU:
Buradan çıkıp havaalanına gittik. İtalya'ya gidiyoruz balayına. Uçak inmişti. Alperle havaalanından çıkıp direkt kalacağımız otele gittik. Balayı suitiydi ya offg.
AKŞAM:
"Kulübe gidelim?" Dedim.
"Hayır."
"Gezelim."
"Hayır."
"Of Alper ya."
"İlk günden kavga mı ediyoruz karıcım?" Dedi Alper gülerek. Aslında ben zaman kazanmaya çalışıyordum akşam için yani. Ama Alper her şeye hayır diyodu. Yemek yedikten sonra odaya geçtik. Film izlemeye başladık.
Film komikti ama bitti. Ben de yalandan esnedim bir kaç kere.
"Ne oldu uykun mu geldi?"
"Hı hı." Yanıma yaklaşıp,
"Ama bu gece bize uyku yok." Demez mi ya!!!
"Ama benim uykum var ve ben yatıyorum aşkım hadi iyi geceler." Diyip yanağından öpüyordum ki sinsilik yapıp yüzünü çevirdi ve öpmeye başladı. Of yaw. Her neyse. Elleriyle belimi sardı ve kendine çekti. Kucağında oturuyordum. Sonra ayağa kalktı ben hâlâ kucağındaydım. Yatağa götürüp, üstümdeki sweati çıkardı. Sonra da kendi üstündekini. Üstüme çıkıp,
"Bu anı Ne zamandan beri bekliyorum bir bilsen." Dedi.
"Artık bekleme o zaman." Dedim. Sonra atletimi çıkardı. İç çamaşırıyla duruyordum karşısında. Sonra sütyenimi çıkardı. Boynumu ve aşağısını öpmeye başladı. Gerisini anlatmıcam anladınız siz.
SABAH:
Offf dün gece neydi öyle aq. Her neyse. Uyandım. Alper uyuyordu. Ben kalktım ve hazırlandım üstümü fln değiştirdim.
"Alper Erozer kalk artık!"
"Yaa 5 dk daha."
"Hayır. Kalk hadi."
"Offfg ilk gümden dırdır çekiyorum."
"Aa öyle mi?!"
Üstüne bir tişört geçirip yanıma geldi.
"Öyle Kumsal Erozer."
"Tamam o zmn sen dırdır çekme. Ben de aşağıda kahvaltı yapıcam."
"Gel buraya." Dedi ve sarıldık. İkimiz de şaka yapıyorduk.
1 HAFTA SONRA:
Türkiye'ye dönmüştük. Bürodaydık. Odama Emre girdi.
"Gelmişsin."
"Evet ya. Dosyalar biriktiği için."
"Hmm. Bak Ne diyeceğim. Bu akşam ortak yemeği?"
"Bilmem bu akşam boşum sanırım olur."
"Tamam o zaman. Görüşürüz."
"Bb."
AKŞAM:
Alpere daha söylememiştim ve kesin İzin vermeyecekti. Ama şansımı denedim. Hayır Dedi. Ben de Emre'ye söylemeye gittim.
"Emre şu yemeği başka zamana ert-"
ACABA NE OLDU? 5 OYDA 10 YORUMDA YENİ BÖLÜMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Teen FictionEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????