Bölüm 19

522 14 2
                                    

"Ohaa!"
Dedim ve ikisi de bana baktı. Abimle Aren öpüşüyordu. Alper kuşağıma fısıldayarak,
"Aşkım çok istiyorsan ben de seni öpebilirim."
"Abi hayırdır siz?" Aren hemen başka odaya girdi.
"Abi sende az şey değilmişsin ya hani jsjsj." Dedim ve cevap olarak ölümcül bakışlar aldım.
"Tamam tamam hadi siz yalnız kalın. Belki bir işin vardır falan jsjsj." Dedim ve kafama yastık attı. Alperle konuşmak için yemek yemeye gidecektik.
Kumsal'ın kıyafeti:

Öyle aşırı lüks bir yere gitmediğimiz için elbise falan giymedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öyle aşırı lüks bir yere gitmediğimiz için elbise falan giymedim. Neyse geldik ve oturduk.
"Kumsal ben bu akşam herşeyi sana açıklamak istiyorum."
"Dinliyorum."
"O gün Ceren oradaydı çünkü..."
"Çünkü?"
"Çünkü Ceren sarhoştu ve bana geldi sarıldı falan. Sonra..."
"Naptı öptü mü sonra seni Alper?"
"Kumsal lütfen."
"Ne lütfen ya?! Ceren ne zaman geldi mesela? Öptün mü onu?! Sen de sarıld..."
"Kumsal kalk!" Deyip kolumdan tutup restorandan çıkarttı ve arabaya bildiğiniz FIRLATTI!
"Alper!"
Dedim ama kapıyı yüzüme kapatıp kendi de bindi.
"Cevap ver!"
"Ne! Ne ne istiyorsun?!"
"O akşam artık naptıysanız! Onu bilmek istiyorum!"
Dedim ve bir uçurumun kenarına geldiğimizi yeni anladım. Arabadan indi ve sonra da beni indirdi.
"Sen bana GÜVENMiYOR MUSUN?!"
"Ne alakası var!"
"Kumsal üstüme gelme!"
"Üstüne gelinecek ne yaptın?"
"Kumsal!" Alperin sesini hiç bu kadar yüksek duymamıştım. Arabadan çantamı aldım ve arkamı dönüp gidecekken.
"Nereye gidiyorsun?" Ses vermedim ve İlyas'ı aradım. Allahtan telefon çekiyordu. Nedense ağlıyordum. Onun benden uzaklaşması canımı yakıyordu.
"Kumsal! Buraya gel!"
Telefonu açtı ve,
"İ-İlyas ne olursun gel. Biliyorum kardeşim bana kırgınsın. Ama sana çok ihtiyacım var konum atıyorum."
"Alper iti üzdü mü seni?!"
"Gel lütfen." Dedim ve konum attım.
"Alper git!"
"Kumsal aşkım ben öyle bağırmak istememiştim. Lütfen."
"Her bağırdığın kişiye sevgi sözcükleri kullanıyor musun? Bana aşkım deme!"
Yarım saat kadar bu şekilde konuştuk ve İlyas geldi. Alperin yüzüne bakmadan arabaya bindim.
"Bitanem iyi misin?"
"Hayır."
"Bende kalmak ister misin bugün?"
"Olur aslında Eve böyle gitmiyim."
"Peki." Eve geldik.
"Senin de suratın asık."
"Yağmurla kavga ettik."
"Yaa. Neden?"
"Ya konservatuardan bir arkadaşım gelmişti. Kız da beni seviyordu üniversitede. Hâlâ seviyormuş. Konuştuk falan sonra bana sarıldı. Yağmurla da yemek yiyecektik. Beni almaya gelmiş. Öyle gördü bizi. Sonra kavga ettik. Bugün beni engellemiş. Her yerden."
"Kıyamam ya."
"Sana ne oldu?"
Herşeyi anlattım.
Koltukta uyuyakalmışım. Sabah kalktım ve İlyas'a not yazıp büroya geçtim. Telefonuma baktım. 29 cevapsız arama Alper. Neyse odama geçtim ve...

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin