Alperlere gelmiştik. Tam kimseye görünmeden yukarı çıkıyorduk ki,
"Çocuklar!"
"Canım babam benim!" Dedi Yusuf. Ne kadar akıllı ya biz onun kolunu saklıyoruz o babasının yanına gidiyor.
"Cenk bey! Nasılsınız?" Dedim konuyu değiştirmeye çalışarak.
"Kumsal hanım? Sizin burada ne işiniz var?"
Ben tam ağzımı açacakken Yusufçuğum (!)
"Abimin sevgilisi." Alperle Yusuf'a öldürücü bakışlar attık.
"Ne?! Hepiniz geçin oturun bakayım şöyle!"
Hepimiz suçlu gibi bir koltuğa sırayla yan yana oturduk. Herkesin iki eli önündeydi.
"Anlatın bakalım."
"Neyi Cenk bey?"
"E işte nasıl sevgili oldunuz? Nasıl tanıştınız?" Ben lafa girdim.
"Ee aslında biz ortaklık dışında önceden tanışmıştık. Kahveci'de kartım çalışmamıştı. O da bana yardım etti, sonra konuştuk falan o şekilde Yani."
"Peki anladım. Diğer konuya geçelim: Yusuf'un halini açıklayın."
Alper lafa girip, "Baba bizim salak işte aklı başına futbol oynamak istemiş, sonra da düşmüş. İşte hafıza kaybı yaşıyor."
"İyi yalan söylemedin. Gerçeği biliyordum zaten ama Yusuf'un hafıza kaybı yokmuş ki."
Hepimiz aynı anda Yusuf'a döndük ve,
"Yusuf!"
"Aaa aa bak hatırlamaya başladım sanki."
"Yusuf!"
"Tamam ya. Abimle Kumsal barışsın diye yaptım."
"Oğlum siz küs müydünüz?"
Herşeyi en baştan anlattık. Ve Alper beni odasına götürdü.
"Dinliyorum."
"Benim senden ayrılma sebebim aslında..."
"Aslında?"
"Mert."
"Mert ile ne ilgisi var?"
"O seni seviyor ve beni tehdit etti. Hem de sana zarar vermekle. Aslında sana söylemeyecektim ama artık sensizliğe dayanamıyorum."
"A-ama Mert böyle birşey yapmaz ki."
"Sen öyle san. Bana attığı mesajlara bak." Çok şaşırmıştım. Hemen Mert'e mesaj attım Türkiye de misin? Diye ı da evet Dedi. Evinin konumunu istedim ve gönderdi. O sırada hemen merdivenlerden inmeye başladım. (Bu arada multide Kumsal'ın kıyafeti var canolar💕)
Tabii bizim sürü de arkamdan. Mert'in evine vardık ve kapıyı açtırdım. Girdiğimde direkt Mert'e tokat attım.
"Neden yaptın böyle birşeyi?"
"Bu beni kandırdığın için." Dedim ve bir tokat daha attım.
"Bu da beni Alperden ayırdığın için."
"Kumsal bak..."
"Sakın bir daha yanıma gelme. Bizden, benim yanımdaki, buradaki herkesten uzak duracaksın!"
"........"
Ve evden çıktık. Çıktığımız an Alper'e sarıldım. O da bana belimden sımsıkı sarıldı.
Sonra herkese 'görüşürüz.' Dedik ve Alperin kendi evine geçtik. Film izlemeye başladık. Birbirimize sarılarak izliyorduk. Öyle uyumuşuz. Sabah duyduğum tıkırtıyla uyandım ve karşımda...
Canolar yorum bekliyom ayrıca Alper fanı arkadaşlarınız varsa hikayeyi önere bilermisiniz??? Sizi seviyom ❤️💕😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper'le hayal et
Teen FictionEski hesabımdan gelmeyecek aynısı bu hesaptan gelecek okuyun derim??????