2. Sezon 60. Bölüm

342 14 7
                                    

Birkaç saat sonra Arasın odasına gittim. Mesaj atmıştı çünkü.
"Evet Kumsalcım. Cevabını sabırsızlıkla bekliyorum. Boşanma davasını imzalamayıp Alpere zarar gelsin mi ister misin yoksa onun başına gelenlerden sorumlu olmak mı ?" Ona göstermeden telefonumun ses kaydını açmıştım odaya girerken.
"Allah belanı versin pislik." Diyerek imzaladım. Artık Ne yapacağımı da bilmiyordum. Sadece Alperi korumak istiyordum. Ağlayarak odadan çıktım be arabayı eve sürdüm. Hemen valizimi topladım. Bir süre buradan, bu atmosferden uzak kalmam gerekiyordu. Alperi öyle görmeye dayanamazdım. Hemen Denizin aklıma sap olduğu, kankam olduğu ve o kötü olaydan beri görüşmediğimiz aklıma geldi. Onu aradım.
"D-Deniz."
"O Kumsal hanım siz beni arar mıydını-"
"Deniz ben gidiyorum." Telefonun arkasından tanıdık bir ses geldi.
"Deniz !"
"Efendim Asya ? Ha Asya'yla çıkıyoruz biz. Bi dk bir dk benim jeton yeni düştü sen nereye gidiyorsun yine Kumsal !"
"Aras tehdit etti. Alpere zarar vermekle. Ben A-Alpere bir şey olmasına dayanamam b-boşanma davasını i-imzaladım b-ben !"
"Ne !" Geliyorum ben evde dur tamam mı ?!"
"Tamam."
Yarım saat sonra Asya'yla Deniz geldi.
"Burada durmak istemiyorum !" Diyip çıktım evden. Onlar da peşimden. Havaalanına arabamla gitmedim. Taksiye atladık.
"Kumsal Alperi yine bırakarak doğru bir şey mi yapıyorsun ?"
"Ama onu tekrar terkedilmiş görmeye dayanamam olmaz. Alperi bir daha öyle göremem."
"Of canım ya." Diyip sarıldı Asya. Sinirlerim iyice boşaldı ve ağlamaya başladım.
"Sizi de yine peşimden sürüklemek istemiyorum."
"Saçmalama. Biz senin yanında olmaktan mutluyuz. Bir daha duymucam bunu." Neyse havaalanına uğramadan onlara da uğradık ve valizlerini aldılar. Sonra Londra...

Alper'le hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin