FIRDAUS mengetap rahangnya dengan marah. Dia mendengus berkali-kali. Tak guna kau, Zariff! Berani kau ambil kesempatan nak kenakan isteri aku?!
Masih terngiang-ngiang di telinganya suara cemas yang datangnya daripada pekerja-pekerja kafe milik isterinya tadi.
"Hello?"
"Hello encik! Kami pekerja Cik Aimin, kitorang nak bagitau yang isteri encik.. Er dia.. Dia kena culik dengan lelaki gila...
Errr apa nama dia ek? Haa! Zariff.. Aimin ada sebut nama Zariff tadi. Dia juga ada pesan kat kitorang untuk call encik."
"What the hell?! Zariff?!"
"Ye encik. Maafkan kami sebab tak sempat nak tolong Cik Aimin."
"Hmm.. Thanks bagitau."
Sedingin-dingin dia pada Aimin, rasa bertanggungjawab tu masih ada dalam dirinya. Lebih-lebih lagi apabila mengenangkan Aimin yang sekarang, jauh lebih lemah berbanding Aimin pada waktu sekolah dulu.
Ting!
Tiba-tiba telefonnya berbunyi tanda ada notifikasi masuk. Pantas dia membuka telefonnya dan mesej yang diterima ditekan.
From : Unknown
Kau tak nak ucap tahniah ke dekat aku sebab aku dah berjaya dapatkan Aimin di sisi aku. HEH.. Ada suami macam tak ada suami. The hell lah kau. Thanks sebab sudi bagi Aimin. Terima kasih. HAHAHAHAHAHAHA..
"B***s**t kau Zariff!" Bengang Firdaus dibuatnya. Gila la jantan ni! Psiko habis.. Macam manalah keadaan isterinya sekarang? Ya Allah, selamatkan dia.
"Eh kejap. Kalau ni nombor dia.... Huh, kau lagi bodoh Zariff. Heh!" Senyuman sinis terukir di bibirnya.
Segera nombor tadi dihantar kepada sahabatnya yang merupakan seorang hacker yang berjaya. Kau silap oranglah Zariff! Nak 'bergurau' dengan aku? Hehh..
Beberapa minit kemudian, dia mendapat hasil hack Izzul. Yeah, Izzul si hacker guys!
Berkerut keningnya membaca tulisan yang dihantar oleh Izzul itu. Biar betul?! Sh*t , tak guna kau Zariff!
Kau nak buat apa dekat hotel bangang?!
Pantas dia bergegas ke lokasi hotel itu. Salah sebuah hotel yang terdapat di Klang itu, namun agak tersorok dan tidak popular. Sebab tu, si sial tu boleh 'lepas' macam tu je. Kalau tak, dah lama dia dapat kesan kedudukan sial tu. Sebab pengaruhnya agak luas di Klang ni.
※※💐❤💐※※
Aimin tersedar dari pengsannya tatkala badannya menggigil kesejukan. Matanya pantas segar bugar apabila melihat persekitarannya yang hampir kesemuanya berwarna hitam. Bilik hotel ke?
YOU ARE READING
Flowers Of Love ✔
Romance[ C O M P L E T E D ] ❗Read School : Musical World first❗ + No sinopsis. Aku tak reti nak buat sinopsis bagai ni. Nanti sinopsis ke mana, plot story ke mana. Percayalah. Just tekan butang read tu eh? Inshaallah best punya. || Start : 10 Mar 2018 ||...