ALIA Melissa mencelikkan matanya. Terkebil-kebil matanya cuba untuk memproses keberadaannya itu. Rasanya malam tadi dia ada di kelab bersama Zhariff.
Zhariff!
Kalut dia memeriksa keadaan dirinya. Dia menghembus nafas lega tatkala pakaiannya masih tersarung elok di badannya. Dia yakin ini bilik Zhariff. Daripada bau saja dia dapat agak.
"Dah bangun?" Tiba-tiba pintu dikuak dari luar.
Alia terkesima melihat Zhariff yang tidak berbaju itu. Dadanya yang berketak-ketak membuatnya Alia tertelan air liur.
Pintu kembali ditutup. Dan dikunci. Zhariff tersenyum sinis memandang Alia yang masih bingung itu. Dia menghampiri gadis yang masih elok daranya itu.
Alia Melissa mula berasa tidak sedap hati.
"Awak nak buat apa?" Hilang sudah panggilan abang dia. Tahu pun takut.
"Well.. Aku nak kau boleh tak?" Tanya Zhariff di hujung katil.
Alia Melissa bertindak memeluk lututnya. Dia takut.
"J-jangan buat saya macam ni. Please." Rayunya terketar-ketar.
"Kenapa pulak? Dah kau pakai seksi-seksi macam ni. Memang naiklah nafsu aku." Balas Zhariff menyentapkan Alia Melissa.
"Please Zhariff. I know you are a good man." Kata Alia perlahan.
"Baiknya kau. Tapi kau salah. Aku jahat. Betullah apa yang kakak kau kata hari tu. Aku yang rogol dia. Aku yang perangkap dia. Bukan sekali, tapi dua kali. Awalnya tiga kali, tapi satu tu gagal." Tanpa ragu-ragu Zhariff membuka cerita.
Alia Melissa tergamam. Betulkah apa yang dia dengar ini? Maknanya Aimin tak salah? Menyesal. Sungguh dia menyesal. Air matanya menitik.
"Menyesal?" Zhariff merangkak di atas katil itu, menghampiri Alia Melissa.
"Jangan dekat!" Jerit Alia Melissa. Dia berasa jijik dengan lelaki itu.
"You're not my boyfriend anymore. Aku takde pakwe macam ni. You slut!" Lancang mulutnya berbicara, mengundang kemarahan Zhariff.
Panggg!
Terteleng kepala Alia akibat penangan tamparan padu Zhariff. Cecair merah pekat mengalir di hujung bibirnya.
"I'm slut? Then you're whore." Zhariff mengetap rahangnya.
Pecah tangisan Alia Melissa.
"Tak payah nak membazir menangis. Sebab kau akan lalui banyak lagi permainan aku yang lain." Kata Zhariff sinis.
Dia segera menindih tubuh yang lebih kecil berbanding Aimin itu. Mukanya disembamkan pada leher jinjang milik Alia. Mencium bau dan menggigitnya rakus.
Alia berusaha menolak tubuh kekar itu. Tapi dayanya tidak setanding tenaga lelaki itu yang jauh lebih kuat berbandingnya.
Sekali rentap, pakaian yang membalut tubuhnya terkoyak. Alia pantas menutup bahagian berharganya dengan tangan.
"Adik dengan kakak sama je!" Sembur Zhariff geram.
Dia menggenggam kedua-dua tangan kecil Alia di atas kepala gadis itu. Makin lebat air mata yang menemani Alia.
Semakin rakus Zhariff meneroka tubuh yang sudah seurat benang itu. Nafsunya melonjak naik tatkala gadis itu meliuk-liukkan badannya, walhal gadis itu ingin melepaskan diri. Cuma tidak berjaya.
"ARHHHHH!"
※※💐❤💐※※
Aku resah tiba-tiba apabila mengingatkan Alia Melissa. Marah tu ada, tapi entahlah. Pada waktu ni aku dapat rasa something bad terjadi kat dia. Cuma firasat aku jelah. Tak tahu betul ke tak.
Setelah memikirkan semula, mamanya telah menghalau adiknya itu dari rumah. Dan dia juga girlfriend Zhariff. Diorang berdua tinggal sekali ke?
Aku cepat-cepat mengusir andaian itu.
Tapi, aku harap dia tak terkena macam aku.
Eh kejap.. Bukan ke si Zhariff tu gila seks?! Dan agak psiko? Macam mana dengan Alia?
"Sayang tak sejuk ke duduk kat luar ni." Firdaus memeluk pinggangku dari belakang. Wajahnya disembamkan di leherku.
Aku mengekek geli.
"Gelilah abang." Aku cuba menepis mukanya. Tapi makin kuat dia buat. Akhirnya aku pasrah jelah.
"Sayang fikirkan apa tadi?" Tanya Firdaus. Dia mengeratkan pelukan.
"Alia." Balasku pendek.
"Buat apa fikirkan dia. Dia dah buat jahat dengan sayang kan." Kata Firdaus kedengaran menyampah.
"Tapi dia tetap adik kandung saya. Adik bongsu saya." Balasku lembut.
"Tapi dia dah cederakan awak. Even mama pun." Firdaus meleraikan pelukan. Hm, nampaknya perkara ni menjadi perkara serius.
"I know. Sebab tu saya nak jumpa dia." Jawabku perlahan. Aku nak berbincang dengan dia, kalau boleh.
"Terserah kau lah." Terus Firdaus masuk ke dalam rumah semula.
Aku tersentak.
Kau? Marah sangat ni.
Aku mengekorinya setelah mengunci pintu.
Cepatnya dia jalan. Siap berbaring atas katil dah. Mata pun dah pejam. Betul-betul marah ni.Aku mengunci pintu bilik seperti biasa. Kemudian, baru aku menapak ke arahnya. Aku turut berbaring di tempat tidurku di sebelahnya.
Belakang badan Firdaus aku peluk. Erat. Mukaku disembamkan di belakang badannya itu.
"I'm sorry. My fault." Ujarku tersebik-sebik. Takut tau kalau mak, ayah atau suami yang memegang kunci syurga kita ni marah. Takut tersenarai sebagai isteri derhaka.
Firdaus diam.
"Abanggg.. Janganlah buat Aimin macam ni. Aimin takde sesiapa selain abang dengan mama." Aku sudah teresak-esak.
Firdaus membuka matanya. Dia mengeluh perlahan.
"Kalau nak jumpa dia ke apa. Bincang dengan aku dulu. Aku suami kau kan." Tegas suara Firdaus.
Aku menganggukkan kepala.
"Saya janji." Kataku dengan suara serak.
Firdaus diam lagi.
"Abang tak maafkan saya lagi?" Tanyaku sayu.
Masih diam.
Air mataku mengalir lagi. Mungkin dia masih marah. Dan perlukan masa dan ruang. Perlahan aku meleraikan pelukan. Aku turut membelakanginya. Berat hati untuk berbuat demikian, namun untuk redakan gelodak di hati suamiku, aku buat je.
Tak lama kemudian, aku terlelap dalam kehibaan.
Firdaus membalikkan tubuhnya ke arah isterinya yang membelakanginya. Tubuh kecil itu ditarik ke dalam pelukannya dengan berhati-hati. Tidak mahu mengejutkannya.
"Abang maafkan sayang." Dia mengucup bahagian antara kening isterinya, lama.
TO BE CONTINUED
YOU ARE READING
Flowers Of Love ✔
Romance[ C O M P L E T E D ] ❗Read School : Musical World first❗ + No sinopsis. Aku tak reti nak buat sinopsis bagai ni. Nanti sinopsis ke mana, plot story ke mana. Percayalah. Just tekan butang read tu eh? Inshaallah best punya. || Start : 10 Mar 2018 ||...