32- Profesyonel

1.6K 218 45
                                    


"Bırak beni!''

Yabancı adam yüzündeki öfkeyi silmeden ellerinden kurtulmak için çırpanan kızın kollarını daha çok sıkarak onu depoya soktu. İçeri girdiklerinde kızı sert bir şekilde iterek deponun ortasına fırlatıp dizlerinin üzerine düşmesine sebep oldu. Genç kız canının acımasıyla dişlerini sıktı ve yerinde doğrulmaya çalıştı.

"İşi hallettiğimizi bildirmeye gideceğim. Sen de şunu sandalyeye bağla. Uslu durmayacakmış gibi görünüyor.''

Lina bakışlarını düştüğü zeminden ayırıp onu kaçıran kişilere bakmaya çalıştı ama nafileydi. Kafasına geçirilen çuvaldan dolayı hiçbir şey göremiyordu. Kendisine doğru gelen ayak seslerini duyunca korkuyla gözlerini yumdu ve içinden dua etmeye başladı.

Adam kıza yaklaşarak onu yerden kaldırıp deponun ortasında duran eski sandalyeye oturttu. Kızın ellerini arkasından sandalyeye sıkıca bağladı. Kızın çırpınışları ona zevk veriyordu. Elini kafasına koyup çuvalın üzerinden okşamaya başladı. Kızın yerinde çırpınmasıyla gülmesi kahkaha dönüştü.

"Kafandaki çuvalı çıkarmamı istiyorsan yalvararak dile getirmelisin bunu."

Lina, öğürme gibi bir ses çıkarıp kafasını eğdi. Adam tekrar üzerine doğru eğilip kafasını kaldırdı.

"Çek ellerini!"

Kızın tehditkâr çıkan sesi üzerine adamın yüzündeki sırıtma genişlemişti. Kafasındaki çuvalı çıkarıp yere attı.

"Neyine güveniyorsun? Sana şu an istediğim her şeyi yapabilirim. Korkmuyor musun hiç?"

Lina korksa da bunu karşısındaki yaratığa belli etmemeye kararlıydı. Dişlerini sıkarak gözlerini depoda dolaştırdı. Tavan ile arasında bir karış mesafe olan küçük pencerelerden sızan ışık olmasaydı her yere tamamen karanlık hakim olacaktı. Boş duvarlara bakmayı kesip gözlerini başında duran adama dikti. Uzun boylu, yapılı biriydi. Lina yüzünü ekşiterek önüne döndü. Onunla muhattap olmayacaktı.

"Konuşsana Filistinli! Biraz önce bana tafra yapıyordun. Ne oldu şimdi, konuşmayacak mısın?’’

Eğilip elini çenesine götürerek başını kaldırmaya çalışınca Lina kafasını geriye doğru çekerek yüzünde tiksinmiş bir ifadeyle adama baktı.

"Git başımdan köpek, sahibin gelince konuşurum."

Yabancı adam Lina'nın söylediklerini duyunca afallayarak geri çekildi. Duyduklarını hazmetmesi kolay olmayacaktı. Önünde elleri kolları bağlı olan bu kız nasıl cesaret edip ona bu şekilde hakaret edebilirdi? Bunu gururuna yediremiyordu. Sinirden yüzü kızarmıştı. Lina'ya yaklaşıp tüm gücüyle elini sertçe yüzüne indirdi.

Genç kızın başı yediği tokatla yana savrulmuştu. Bunu beklemiyordu. Fakat beklememekle hata yapmıştı. Karşısındaki insan değil, bir canavardı. Siyonizm'in küçük bir canavarı.
Ağzına dolan metalik tatla dudağının kanadığını anlamıştı.

"Sana gününü göstereceğim vahşi kız!"

Üzerindeki ceketi çıkarıp yere fırlattığında Lina korkuyla titremeye başlamıştı ki demir kapı gürültülü bir sesle açıldı. Yüzü öfkeyle çarpılmış adam ceketini yerden alıp genç kızdan uzaklaşarak kapıya döndü. Zelo onu umursamayıp sert adımlarla içeri girip genç kızın karşısına bir sandalye çekip oturdu. Kızın kafasındaki çuvalın olmadığını görünce sorgularcasına arkadaşına baktı. Ortağı omuz silkince kaşlarını çatarak kızı incelemeye başladı.

"Hey ona bir şey mi yaptın?"

"Hayır, sadece ağzı bozuk olduğu için küçük bir ders vermek istedim."

LİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin