8.Bölüm

2.3K 75 14
                                    

Gece olunca insan daha çok özlüyor.

Şarkı önerisi;
Model & Emre Aydın- Bir Pazar Kahvaltısı ❤️

Erva Aselin Ağzından:

Çalan alarm ile gözlerimi açtım. Ve yerimden kalktım. Kendim kalkmasaydım annem elinde ki terlikle girerdi. Gerek yoktu böyle gerilim dolu anlara. IDOL söyleye söyleye odamı toparladım. Sonra da dolabımdan giymek için birkaç parça çıkardım.

 Sonra da dolabımdan giymek için birkaç parça çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı kendi halinde bıraktım. Fazla abartmadan da bir makyaj yaptım. Siyah sırt çantamı alıp telefonumla aşağı indim. Annemler kahvaltı yapıyordu. Çantamı yanıma koyup tabağıma birkaç parça birşey aldım. Güneş beni almaya gelecekti. Duru kendi arkadaşlarıyla gidiyordu. Kendine arkadaş edinmesi güzeldi tabi.

Annemlere birşey demeden hızlı hızlı yemeğimi yedim. Sonra tabağımı, çatalımı, bıçağımı ve bardağımı alıp mutfağa gittim. Bir bardak su içip salona geri dönmüştüm ki telefonum çalmaya başladı.

Deniz Gözlüm 💙🌞 arıyor...

"Efendim?"

"Çık" deyip kapattı. Annemi ve babamı öpüp evin anahtarını attım çantama.

Güneş kırmızı mini cooper ile beni bekliyordu. Ufak arabalar daha çok hoşuna gidiyordu onun. Gidip ön koltuğa oturdum. Ve kemerimi taktım. Sonra arabayı hareket ettirdi.

"Naber cam göz?"

"İyi deniz göz senden?" Ağzında ki sakızı çiğnerken güldü.

Ve şarkıya eşlik etti. Don't Leave Me çalıyordu.

"Bizimkiler okuldaymış" dedi Güneş yola bakarken.

"Off başladı yine Allahın belası ya" dedim gözlerimi kapayıp kafamı geriye yaslarken.

"Mecburen çekeceğiz yavrum"

"Gelince uyandır beni" dedim uykum gelirken.

Güneşten ses çıkmazken 10 dakika 10 dakikadır deyip kendimo uykuya teslim ettim.

...

"Erva, Erva geldik kalk hadi" Kaşlarımı çatıp gözlerimi açtım.

"Geldik mi?"

"Hee, in hadi" Kafa sallayıp arkadan çantamı aldım ve indim.

Güneşte inerken

"Güneş sen bizimkilerin yanına geç bende bir su alıp geleyim" dedim. Okul baya güzel olmuştu yalnız.

Ve baya da kalabalıktı. Çınarların okulda gelmişti belli ki. Bakışlarımı etraftan çekip kantine doğru yürüdüm. Kantine gelince parayı uzatıp su istediğimi söyledim. Bu sırada koyduğum para çekildi ve onun yerine başka bir para konuldu.

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin